і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація "Впровадження ідей В.Сухомлинського в сучасній школі" (з досвіду роботи)

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Робота вчителя початкових класів Володимирівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Волноваського р-ну, Донецької області Жигайло Олени Володимирівни Із досвіду роботи
Слайд № 1

Робота вчителя початкових класів Володимирівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Волноваського р-ну, Донецької області Жигайло Олени Володимирівни Із досвіду роботи

Василь Олександрович Сухомлинський (1918–1970) 
Слайд № 2

Василь Олександрович Сухомлинський (1918–1970) 

Новаторські здобутки педагога: Уроки мислення серед природи. «Школа радості під блакитним небом». Бесіди з людинознавства. Батьківська школа. Літер...
Слайд № 3

Новаторські здобутки педагога: Уроки мислення серед природи. «Школа радості під блакитним небом». Бесіди з людинознавства. Батьківська школа. Літературні мініатюри для дитячого читання. Поради вчителям.

Психолого-педагогічні принципи впливу системи В.О. Сухомлинського на особистість Цілісність. Неперервність. Цілеспрямованість. Гуманізм і демократи...
Слайд № 4

Психолого-педагогічні принципи впливу системи В.О. Сухомлинського на особистість Цілісність. Неперервність. Цілеспрямованість. Гуманізм і демократизм в поєднанні з високою вимогливістю й повагою до особистості вихованця: гуманізм взаємин у колективі, між вихователем і вихованцем, між старшими і дітьми, який тримається на їхній духовній спільності; утвердження людини найвищою соціальною цінністю; прагнення задовольнити різноманітні потреби людини; виховання у дітей моральної культури, загальнолюдських норм поведінки; уміння педагога цінувати дитячу довіру, оберігати беззахисність дитини, бути для неї прикладом добра й справедливості; милосердя тощо.

Теоретичні основи системи В. О. Сухомлинського Суб’єктами навчальної діяльності виступають: учитель учень родина Мета виховної системи: формування ...
Слайд № 5

Теоретичні основи системи В. О. Сухомлинського Суб’єктами навчальної діяльності виступають: учитель учень родина Мета виховної системи: формування всебічно розвиненої особистості Складові виховання всебічно розвиненої особистості: розумове моральне громадянське трудове фізичне естетичне патріотичне

Творчість В.О.Сухомлинського: 48 монографій, понад 600 статей, 1500 оповідань і казок для дітей. Серед них: Серце віддаю дітям Сто порад учителеві ...
Слайд № 6

Творчість В.О.Сухомлинського: 48 монографій, понад 600 статей, 1500 оповідань і казок для дітей. Серед них: Серце віддаю дітям Сто порад учителеві Народження громадянина Батьківська педагогіка Як виховати справжню людину Методика виховання колективу Листи до сина

Впровадження ідей В.Сухомлинського в своїй роботі: Вважаю, що твори педагога-гуманіста В.Сухомлинського спонукають до міркувань, критичного мисленн...
Слайд № 7

Впровадження ідей В.Сухомлинського в своїй роботі: Вважаю, що твори педагога-гуманіста В.Сухомлинського спонукають до міркувань, критичного мислення учнів. Тому із задоволенням пропоную дітям створювати малюнки до його творів, складати аналогічні твори. Розробленням уроків ЧПКМ (читання та письмо для критичного мислення) за гуманними та повчальними творами В.Сухомлинського стала з 2001 року. З 2013 року я зі своїми учнями співпрацювала з онлайн-студією В.Сухомлинського при ДОІППО, яка стала інтернет площадкою для обміну досвідом, активного спілкування вчителів, батьків, учнів. Поповнила її електронною публікацією, урок-проект позакласного читання в 4 класі «Залишити на Землі слід вічний», а учні прийняли участь у конкурсі малюнків міжнародного україно-австралійського проекту «Галявина мрій: етика В.Сухомлинського в дитячих малюнках» (дипломи учасникам, лист подяки вчителю та директору школи за популяризацію гуманістичного спадку В.Сухомлинського для світового товариства). Взяла участь у Міжнародному конкурсі з гуманної педагогіки «КОЖНА ДИТИНА – НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ КРАЇНИ І ДЕРЖАВИ», 2014 р. Розробляю батьківські збори за порадами В.Сухомлинського. Беру участь у шкільних заходах, присвячених В.Сухомлинському: “Тиждень В.Сухомлинського”; “Ісценізація творів педагога-письменника”. Розповсюджую досвід роботи за допомогою Медіаосвіти.

№ Розповсюдження свого досвіду. Сертифікати № Рік  1 Сертифікат за підтвердження факту публікації на сайті «Школьный дворик» наступних матеріалів :...
Слайд № 8

№ Розповсюдження свого досвіду. Сертифікати № Рік  1 Сертифікат за підтвердження факту публікації на сайті «Школьный дворик» наступних матеріалів : Урок критичного мислення з читання у 3 класі «О.Кобець «Хотів би я знати…» В.Сухомлинський «Горобчик і Вогонь» (Адміністратор сайту Л.В.Рудакова). Сертифікат за підтвердження факту публікації на сайті «Школьный дворик»   2013 2 Презентація. «Участие в Международном проекте «Поляна мечты». (Адміністратор сайту Л.В.Рудакова). Сертифікат за підтвердження факту публікації на сайті «Школьный дворик» наступних матеріалів : Урок критичного мислення для читання в 4 класі «Іван та котикове хутро» (шотландська народна казка). (Адміністратор сайту Л.В.Рудакова) 2013 3 Міжнародний україно-австралійський проект «Галявина мрій: етика В.Сухомлинського в дитячих малюнках»на сайтіДОІППОон-лайн студії В. СухомлинськогоУчнівська творчість:http://sukhomlynskyi.in.ua10.01.2013 №18/0Благодарственное письмо за подготовку участников международного украино-австралийского проекта «Поляна мечты: этика В.Сухомлинского в детских рисунках», популяризацию гумманистического наследия В.Сухомлинского для мирового сообщества, ДОИППО 2013 4 Відкритий університет інноваційної педагогіки. Сертифікат про публікацію в електронному журналі «Золоті сторінки освіти» № 40 (12) грудень 2014 року . Назва публікації: Виховний захід «Свято книги». Автор Жигайло Олена Володимирівна. Головний редактор: О.І.Чернишов. Серія АВ № 00740 2014 5 Сертифікат підтверджує, що Жигайло Олена Володимирівна взяла участь уМіжнародному конкурсі з гуманної педагогіки«КОЖНА ДИТИНА – НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ КРАЇНИ І ДЕРЖАВИ»(Збірка «Виховуй красиво» із фрагментами конкурсних робіт учасників, Львів -2014) Львів, 14 грудня

Слайд № 9

Наші книжечки-саморобки «Перші твори»
Слайд № 10

Наші книжечки-саморобки «Перші твори»

Урок-проект позакласного читання в 4 класі «Залишити на Землі слід вічний» https://issuu.com/ibibl/docs/________-____________._____________
Слайд № 11

Урок-проект позакласного читання в 4 класі «Залишити на Землі слід вічний» https://issuu.com/ibibl/docs/________-____________._____________

УКРАЇНО-АВСТРАЛІЙСЬКИЙ ПРОЕКТ "ГАЛЯВИНА МРІЙ: ЕТИКА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ДИТЯЧИХ МАЛЮНКАХ» https://www.facebook.com/polyanamechty  On-line студі...
Слайд № 12

УКРАЇНО-АВСТРАЛІЙСЬКИЙ ПРОЕКТ "ГАЛЯВИНА МРІЙ: ЕТИКА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ДИТЯЧИХ МАЛЮНКАХ» https://www.facebook.com/polyanamechty  On-line студія Василя Сухомлинського http://sukhomlynskyi.in.ua/) Очікуваними результатами проекту є: створення галереї дитячих малюнків до вибраних оповідань з «Хрестоматії з етики» на он-лайн студії Василя Сухомлинського 

Звернення до дітей організатора міжнародного проекту "ГАЛЯВИНА МРІЙ: ЕТИКА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ДИТЯЧИХ МАЛЮНКАХ« – Кокеррилля Алана
Слайд № 13

Звернення до дітей організатора міжнародного проекту "ГАЛЯВИНА МРІЙ: ЕТИКА ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ДИТЯЧИХ МАЛЮНКАХ« – Кокеррилля Алана

Участь в україно-австралійському проекті «Галявина мрій: етика В.Сухомлинського в дитячих малюнках». Галерея дитячих малюнків учнів 3-Б класу
Слайд № 14

Участь в україно-австралійському проекті «Галявина мрій: етика В.Сухомлинського в дитячих малюнках». Галерея дитячих малюнків учнів 3-Б класу

Друкування в електронному педагогічному журналі "Золоті сторінки освіти" грудень, 2014 р.: Жигайло О. В. Виховний захід "Свято Книги" (Крізь призму...
Слайд № 15

Друкування в електронному педагогічному журналі "Золоті сторінки освіти" грудень, 2014 р.: Жигайло О. В. Виховний захід "Свято Книги" (Крізь призму поглядів та досвіду В.О.Сухомлинського) - http://ru.calameo.com/read/003733761ff144dd2b156  Анотація Виховний захід спрямований на з’ясування ставлення учнів початкових класів до читання (в тому числі і книг В.Сухомлинського), знання правил поводження з книгами, на розвиток читацьких інтересів, на виховання поваги до книги, до бібліотеки, спираючись на досвід великого педагога і письменника В.Сухомлинського. Матеріали можуть бути використані при підготовці до уроків позакласного читання, бібліотечних уроків.

Сертифікат учасника Міжнародного конкурсу з гуманної педагогіки «КОЖНА ДИТИНА – НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ КРАЇНИ І ДЕРЖАВИ» м.Львів. (Конкурсне завдання...
Слайд № 16

Сертифікат учасника Міжнародного конкурсу з гуманної педагогіки «КОЖНА ДИТИНА – НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ КРАЇНИ І ДЕРЖАВИ» м.Львів. (Конкурсне завдання № 1 «Мої роздуми над творчістю В.О.Сухомлинського». Конкурсне завдання № 2. «Мій цитатник з В.Сухомлинського»)

Школа стає справжнім осередком культури лише тоді, коли в ній панують чотири культи: культ Батьківщини, культ людини, культ книжки і культ рідного ...
Слайд № 17

Школа стає справжнім осередком культури лише тоді, коли в ній панують чотири культи: культ Батьківщини, культ людини, культ книжки і культ рідного слова. В. О. Сухомлинський

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріал до виступу на педраді "Ідеї В.Сухомлинського у сучасній школі"

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти