Презентація. Урок 2. Здоров’я і хвороби

Опис документу:
Урок 2. Здоров’я і хвороби Мета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров’я; вчити профілактичних засобів; сприяти формуванню навичок здорового способу життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Здоров’я і хвороби
Слайд № 1

Здоров’я і хвороби

Д З О Р В’ О Я
Слайд № 2

Д З О Р В’ О Я

— Привітайтесь одне з одним, бажаючи здоров’я
Слайд № 3

— Привітайтесь одне з одним, бажаючи здоров’я

У здоровому тілі — здоровий дух. Чиста вода для хвороби біда. Здоровий не знає, який він багатий. Найбільше щастя у житті — здоров’я.
Слайд № 4

У здоровому тілі — здоровий дух. Чиста вода для хвороби біда. Здоровий не знає, який він багатий. Найбільше щастя у житті — здоров’я.

Здоров’я не купиш ні за які гроші. Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий. Здоров’я — всьому голова.
Слайд № 5

Здоров’я не купиш ні за які гроші. Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий. Здоров’я — всьому голова.

Назвіть ознаки хвороби
Слайд № 6

Назвіть ознаки хвороби

яка була хвороба; чому, на вашу думку, ви захворіли; як вас лікували.
Слайд № 7

яка була хвороба; чому, на вашу думку, ви захворіли; як вас лікували.

Що з нею сталося? Чому вона захворіла? Як ви її лікували? Які поради дали «пацієнту» на майбутнє?
Слайд № 8

Що з нею сталося? Чому вона захворіла? Як ви її лікували? Які поради дали «пацієнту» на майбутнє?

Фізкультхвилинка
Слайд № 9

Фізкультхвилинка

Щоб здоров’я добре мати, Слід про нього змалку ___. Кожний ранок обливатись І зарядкою ___.
Слайд № 10

Щоб здоров’я добре мати, Слід про нього змалку ___. Кожний ранок обливатись І зарядкою ___.

У дворі щодня гуляти, Повноцінно їсти й ___. Добре мити всі продукти, Досхочу вживати ___.
Слайд № 11

У дворі щодня гуляти, Повноцінно їсти й ___. Добре мити всі продукти, Досхочу вживати ___.

За зубами доглядати, Дірочки всі пломбу___. Будете це все робити — Перестанете ___.
Слайд № 12

За зубами доглядати, Дірочки всі пломбу___. Будете це все робити — Перестанете ___.

Слайд № 13

Тестування Найціннішим для людини є: а) будинок; б) здоров’я; в) життя; г) золото.
Слайд № 14

Тестування Найціннішим для людини є: а) будинок; б) здоров’я; в) життя; г) золото.

Тестування 2) Чи можна купити здоров’я? а) ні; а) так.
Слайд № 15

Тестування 2) Чи можна купити здоров’я? а) ні; а) так.

Тестування 3) Щоб бути здоровим, треба: а) дотримуватися режиму дня; б) їсти багато солодощів; в) чистити зуби; г) не стригти нігті і не розчісуват...
Слайд № 16

Тестування 3) Щоб бути здоровим, треба: а) дотримуватися режиму дня; б) їсти багато солодощів; в) чистити зуби; г) не стригти нігті і не розчісуватися; д) купатися раз на місяць; е) правильно харчуватися.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн