Презентація. Урок 15. Приголосні звуки. Позначення їх буквами

Опис документу:
Урок 15. Приголосні звуки. Позначення їх буквами Мета: уточнити і закріпити знання учнів про приголосні звуки та спосіб позначення їх на письмі; розвивати мовлення, мислення; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Приголосні звуки. Позначення їх буквами
Слайд № 1

Приголосні звуки. Позначення їх буквами

Хвилинка каліграфії Пр иг оло зв ук Приголосні звуки
Слайд № 2

Хвилинка каліграфії Пр иг оло зв ук Приголосні звуки

Прочитайте вірш Просо Рано-вранці вийшов рак Сіять моркву, кріп і мак. Говорив рак раченятку: — Підготуй гарненько грядку!
Слайд № 3

Прочитайте вірш Просо Рано-вранці вийшов рак Сіять моркву, кріп і мак. Говорив рак раченятку: — Підготуй гарненько грядку!

Змініть слова По (водиця), у (криниця), до (чай), посадила (цибуля), я (грати), я (читати) По (водиця), у (криниця), до (чай), посадила (цибуля), я...
Слайд № 4

Змініть слова По (водиця), у (криниця), до (чай), посадила (цибуля), я (грати), я (читати) По (водиця), у (криниця), до (чай), посадила (цибуля), я (грати), я (читати)

Вправа 1 Прочитайте та відгадайте загадку клубочками Складіть речення за схемою і словами з тексту. Виділене слово поділіть на склади для переносу
Слайд № 5

Вправа 1 Прочитайте та відгадайте загадку клубочками Складіть речення за схемою і словами з тексту. Виділене слово поділіть на склади для переносу

Вправа 2 Прочитайте текст. До слова, в якому пропущена буква, доберіть перевірне. Спишіть текст, розкриваючи дужки
Слайд № 6

Вправа 2 Прочитайте текст. До слова, в якому пропущена буква, доберіть перевірне. Спишіть текст, розкриваючи дужки

Вправа 3 Прочитайте слова. Яке з них «зайве»?
Слайд № 7

Вправа 3 Прочитайте слова. Яке з них «зайве»?

Фізкультхвилинка
Слайд № 8

Фізкультхвилинка

Гра «Розсипанки» 1-ша група: а) Там, густо, ялиночки, молоді, зеленіли. б) В, золотисті, світилися, берізках, іскорки
Слайд № 9

Гра «Розсипанки» 1-ша група: а) Там, густо, ялиночки, молоді, зеленіли. б) В, золотисті, світилися, берізках, іскорки

2-га група: а) Дівчатка, через, йшли, ліс. б) лісі, було, і, тихо, В, нарядно Гра «Розсипанки»
Слайд № 10

2-га група: а) Дівчатка, через, йшли, ліс. б) лісі, було, і, тихо, В, нарядно Гра «Розсипанки»

Слова там, йшли, ліс розділяти не треба! На замітку!
Слайд № 11

Слова там, йшли, ліс розділяти не треба! На замітку!

Гра «За абеткою» Пенал, лимон, бабуся, азбука, ведмідь, диван
Слайд № 12

Гра «За абеткою» Пенал, лимон, бабуся, азбука, ведмідь, диван

До кожного із записаних слів поставте питання: хто? чи що?. Прочитайте букви і вимовте відповідні приголосні звуки: Т, М, Г, Щ, Й, Ґ Завдання
Слайд № 13

До кожного із записаних слів поставте питання: хто? чи що?. Прочитайте букви і вимовте відповідні приголосні звуки: Т, М, Г, Щ, Й, Ґ Завдання

Домашнє завдання С. 25, вправа 3.
Слайд № 14

Домашнє завдання С. 25, вправа 3.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.