і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Презентація Турнір правознавців “ПРАВО І ЗАКОН.”

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EK580624
За публікацію цієї методичної розробки Мацієвський Василь Кирилович отримав(ла) свідоцтво №EK580624
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

“ ПРАВО І ЗАКОН.” ПРАВОВИЙ ТУРНІР Всеукраїнський тиждень прав. «Там, де немає законів, там немає свободи» Дж.Локк

Слайд № 2

І . раунд - ,,Битва капітанів ”. ІІ. раунд - ,, Інтелектуальний штурм, Юридичний та історичний буквар” ІІІ. раунд - ,,Чорний ящик ” ІV. раунд -,, Ти мені, а я тобі ” V раунд - “Аукціон ідей. Хто на що здатний” 

Слайд № 3

І раунд “ Битва капітанів.” Хто з капітанів відповість правильно найбільше запитань, команда стає лідером тоді до неї переходить головний приз богиня правсуддя ,,Феміда» . Команда, яка найдовше утримає головний приз, та набере найбільше балів вважається переможцем гри. І раунд за принципом: короткі чіткі запитання – короткі чіткі відповіді, на обміркування до 30 секунд. Відповідає капітан, який перший підняв свою емблему. Капітани запрошуються на сцену максимальна к-сть – 10 балів)

Слайд № 4

Основний міжнародний документ із прав дитини ? Конвенція про права дитини

Слайд № 5

Автор першої в історії українського народу справді демократичної конституції. Пилип Орлик

Слайд № 6

Сила, повноваження, можливість справляти рішучий вплив на поведінку людей Влада

Слайд № 7

Сукупність обов’язкових правил поведінки, які встановляє і охороняє держави… Право

Слайд № 8

Певні правила поведінки людини засновані на співвідношенні критеріїв добра і зла, порядності й непорядності, людяності та жорстокості… Мораль

Слайд № 9

Завершіть фразу Віктора Гюго “Право – це все те, що є істинне та ... ” Справедливе

Слайд № 10

Найдавніша класова людська цивілізація… Рабовласницька

Слайд № 11

Перше невід’ємне право кожної дитини... Право на життя

Слайд № 12

Особа, наділена державою юридичними правами та обов’язками... Громадянин

Слайд № 13

Вольтер сказав, що “Свобода полягає в тому, щоб залежати лише від...” Що сказав Вольтер? Закону

Слайд № 14

ІІ. раунд Інтелектуальний штурм, Юридичний та історичний буквар”. ІІ раунд буде проходити за принципом: короткі чіткі запитання – короткі чіткі відповіді, на обміркування яких ви матимете 30 секунд. Відповідає команда, яка перша підняла свою емблему. За кожну правильну відповідь 1 бал.

Слайд № 15

Конституція України це … і прийнята… Основний закон держави, 28 червня 1996 року

Слайд № 16

Повна незалежність держави…… Суверенітет

Слайд № 17

На цій мові розмовляли Юлій Цезар і Цицерон, Юліан Клавдій і Корнелій. У V столітті вона почала вмирати. На ній записані “Пакти і конституції законів та вольностей Війська Запорізького”. Сьогодні цю мову широко використовують в медицині Латинь

Слайд № 18

Публічне прийняття законів шляхом всенародного голосування. Референдум

Слайд № 19

Розташуйте правильно букви. А Р Е С К П Л У І Б – одна із форм державного правління. Республіка

Слайд № 20

Як називалась держава часів Богдана Хмельницького ? Гетьманщина

Слайд № 21

Той, хто бачив злочин … Свідок

Слайд № 22

У наш час це слово є крилатим словом і юридичним терміном: так називають, наприклад, право постійного члена Ради Безпеки ООН заборонити прийняття рішення, з яким він не згоден. Цим правом користується і Президент України. Яке це слово? Вето

Слайд № 23

Основний документ, який засвідчує приналежність особи до держави України. Паспорт-ІД картка свідоцтво про народження

Слайд № 24

Найбільш тяжке та небезпечне правопорушення Злочин

Слайд № 25

Доповніть речення : «Незнання законів не звільняє від …. від чого відповідальності

Слайд № 26

Атрибут гетьманської влади Булава

Слайд № 27

Повноважний представник народу. Народний депутат

Слайд № 28

Особлива форма організації суспільства за допомогою спеціального апарату управління, який захищає інтереси населення певної території, регулює відносини між членами суспільства, зокрема за допомогою примусу Держава

Слайд № 29

Форма політичного ладу, що базується на принципі народовладдя….. Демократія

Слайд № 30

Вік отримання паспорта громадянина України вперше у формі ІД - картки 14 років

Слайд № 31

Суспільні відносини, що регулюються нормами права правовідносинами

Слайд № 32

Акт, виданий Президентом Указ

Слайд № 33

Правила, які регулюють відносини між людьми у певній сфері життя (у сім’ї, на роботі), називаються галузями права.

Слайд № 34

З якого віку настає кримінальна відповідальність неповнолітніх в Україні за скоєння злочинів. з 16 р., а за особливо тяжкі злочини – з 14 р.

Слайд № 35

Акт проголошення незалежності України. 24 серпня 1991 р.

Слайд № 36

Поясніть термін “суб’єкт злочину”? Це особа, яка може скоїти відповідний злочин і нести за це кримінальну відповідальність

Слайд № 37

Дочка Урана і Геї, друга дружина Зевса. За однією з версій – мати Прометея. Богиня передбачення. Передавала людям повеління Зевса.Символ неупередженості. Феміда

Слайд № 38

Школяр не прийшов на зустріч, про яку завчасно домовився з однокласником, хоча мав змогу зробити, цим самим він порушив норми моралі

Слайд № 39

Факти, які породжують, змінюють або припиняють правовідносини на основі волевиявлення людей. Поділяються на правомірні та неправомірні Юридичні дії

Слайд № 40

Перше і важливе право кожного громадянина Особиста свобода

Слайд № 41

Декларацію про державний суверенітет України прийнято….. 16 липня 1990 р.

Слайд № 42

Обставини, які породжують, змінюють або припиняють правовідносини незалежно від волі людей Юридичні події

Слайд № 43

Це слово є синонімом термінів “посередник”, “проведор”. Воно означає особу, яку наділив парламент України обов’язком здійснювати контроль за дотриманням прав та інтересів людини і громадянина. Омбудсмен або Уповноважений з прав людини

Слайд № 44

Слайд № 45

Генеральна Асамблея ООН 10 грудня 1948р прийняла…. Загальну декларацію прав людини

Слайд № 46

Права і обов’язки учнів кожної школи визначає Статут школи

Слайд № 47

ІІІ. раунд «Чорний ящик» . ІІІ раунд : 3 запитання у формі харктеристики – коротка чітка відповідь, на обміркування до 30 секунд. Відповідає команда, як перша підняла свою емблему За кожну правильну відповідь 5 балів.

Слайд № 48

В перекладі з латинської означає «установлення, устрій, порядок», мати це, що тут знаходиться дуже важливо для кожної держави, все в державі підпорядковується цьому; це, своєрідний, кодекс честі, з яким знайомий кожен правовий громадянин. Що в чорному ящику? Конституція

Слайд № 49

Ідея мати цю річ виникла ще у античні часи, це візитка кожної соціальної чи політичної спільноти, військової організації; його зображення ще є на печатках, гербах, князівських грамотах; навіть спортсмени звертають на нього увагу у певний етап свого життя Прапор Що в чорному ящику?

Слайд № 50

Це було у морського бога Посейдона, його зображення використовуємо ми досі; він схожий на птаха, на вила, на лук і стріли, кожен в ньому бачить щось своє, але ми знаємо що це Що в чорному ящику? Тризуб

Слайд № 51

ІV. раунд “Ти мені, а я тобі” Команди пропонують прокоментувати своє бачення, вирішення 2 різних ситуацій з правової тематики .На роздуми почергово дається командам до 30 секунд. Правильна відповідь оцінюється у 5 балів. Увага на екран

Слайд № 52

,,Діти Конституції”- ? -“ Внукам Феміди“ Відповідь;Так, фінансове правопорушення. Учасники правопорушення:Суб’єкт- директор. Об’єкт- податки.Зміст правопорушення: несвоєчасна сплата податків. Директор підприємства “К” шляхом внесення недостовірних даних до податкової офіційної звітності та несвоєчасної сплати податків без поважних причин, обов'язкових виплатів на суму , що не перевищує 3000 неоподаткованих мінімумів. 1) Чи було скоєно правопорушення і якщо було то яке саме ? 2)Хто є учасниками правопорушення? Назвіть зміст правопорушення?

Слайд № 53

“ Внуки Феміди“ - ?- ”Праволюби’’ Відповідь: Це не злочин.Іванчук діяв в межах крайньої необхідної оборони Мисливець Іванчук вночі почув що хтось намагається відкрити двері до його будинку. Він схопивши рушницю зробивши постріл у вікно та почав кричати що буде стріляти. У той момент у будинок зайшло двоє молодиків, Іванчук вистрілив у напрямку дверей після чого один з хлопців упав мертвим.. Як кваліфікується даний злочин?

Слайд № 54

”Праволюби’’ - ?- ,,Діти Конституції” Відповідь: Ні. Тому що необхідна оборона була застосована не безпосередньо в момент посягання на майно та життя. Громадянин А., перебуваючи у себе вдома, помітив, що на подвір’я вламується грабіжник. Коли громадянин А. вийшов захищати свою власність, грабіжник почав погрожувати зброєю.Тоді він повернувся в будинок , аби взяти зброю, грабіжник втік. Через декілька хвилин громадянин А., взявши зброю, поквитався з грабіжником. Чи була правомірною поведінка і дії громадянина А.? Чому?

Слайд № 55

,,Внуки Феміди“ - ?- ,,Діти Конституції” Відповідь: Дії нотаріуса неправомірні земельна ділянка під введення садівницто підлягає продажу Громадянин Сорока отримав безкоштовно право власності на земельну ділянку для ведення садівництва. До нього звернувся приватний підприємець Кучма із прохання продати землю для побудови підприємства з виготовлення мінеральної води. Нотаріус, до якого вони звернулись відмовився засвідчити договір. Чи правомірні дії нотаріуса?

Слайд № 56

”Праволюби’’ -?- ,,Внуки Феміди“ Відповідь: згдно законодавства України,за принципом ґрунту дитина може мати українське громадянство так США Громадяни США,як туристи летять із США в Україну, коли літак приземлився жінка народила дитину. Яке громадянство буде мати новонароджений?

Слайд № 57

,,Діти Конституції” -?- ”Праволюби’’ Відповідь:Злочин, так кримінальне Друзі Василь та Петро(14 років) нанесли тяжкі тілесні ушкодження своєму знайомому Андрію і відібрали у нього телефон та годинник. Запитання: 1)Яке правопорушення скоєно? 3) Чи настане відповідальність? Яка саме?

Слайд № 58

V раунд “Аукціон ідей. Хто на що здатний” Кожна команда пропонує на їхній погляд найцікавішу ідею стосовно захисту прав дитинства у світі. представляє презентацію, що коментує права дитини, дитину в різних правових ситуаціях. Виступ представника до 3 хв. Ці ідеї схвалюються шляхом голосування всіх учасників “рингу. (схвалюються більшістью - 5 б. частково схвалюються- 3б.)

Слайд № 59

,,Діти Конституції” Кожна дитина має право на життя і здоровий розвиток, на ім’я, індивідуальність, на власну думку, освіту, відпочинок…

Слайд № 60

Є багато питань, на які наштовхуються діти в усьому світі, а саме: бідність, голод, насильство в сім’ї, в суспільстві, в інтернатах…

Слайд № 61

Ніхто не може зробити дитину рабом, не має права катувати, принижувати і жорстоко карати її.

Слайд № 62

Захистити конкретну дитину можна тільки у співпраці - співпраці служб у справах дітей, органів освіти, охорони здоров’я, соціальної політики, правоохоронних органів.

Слайд № 63

Діти-сироти – діти, які позбавлені батьківського піклування. Їхнє життя повністю залежить від того місця, де їх виховують. Переважна більшість дітей втікають з інтернатів і стають вуличними дітьми.

Слайд № 64

Допомога та утримання таких дітей не можуть бути нижчими за встановлені мінімальні стандарти, що забезпечують кожній дитині рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного, морального та соціального розвитку.

Слайд № 65

Дитині для повного і гармонійного розвитку необхідно зростати в сімейному оточені, в атмосфері щастя, любові і розуміння, дитина має бути повністю підготовлена до самостійного життя в суспільстві.

Слайд № 66

У малечі не повинно бути нещасливого дитинства, і за це маємо відповідати ми, дорослі, тому турбота про дітей, захист їхніх прав повинен стати одним з найголовніших наших обов'язків.

Слайд № 67

“ Внуки Феміди“ Створенення дитячого парламенту

Слайд № 68

Слайд № 69

Дитяча

Слайд № 70

Слайд № 71

Слайд № 72

”Праволюби’’ Права дитини в різних правових ситуаціях

Слайд № 73

Слайд № 74

Слайд № 75

Слайд № 76

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Турнір правознавців ПРАВО І ЗАКОН.

Я маю право жити на землі,

Творити, дихати, учитись.

Примножувать багатства всі її,

Своєю Україною гордитись.

Мета: комунікативна компетенція: закріпити в учнів знання основних понять із правознавства, вміння спілкуватися , дискутувати, самостійно дізнаватись, опрацьовувати інформацію ; соціокультурна компетенція: виховувати у школярів інтерес до правових знань, формувати правову культуру школярів, повагу до історії і традиції права України, розвивати пізнавальний інтерес до предмета, почуття відповідальності за свої вчинки, причетності до процесу творення правової держави, вміння приймати рішення, робити вибір, брати на себе відповідальність, поважати іншу точку зору; життєва компетенція: вміння думати, співпрацювати, адаптуватися,критично аналізувати медіаповідомлення

Готуючись до турніру, учням дати завдання:

1.     Створити команди (3 команди по 5 осіб).

2.     Дати їм назви.

3.     Обрати капітанів.

4.     Обрати девіз команди.

5.     Підготувати емблему команди.

На початку турніру вивішуються «Правила гри», цитати:

Запам’ятай правила:

  1. Грай чесно.

  2. Стався до інших так, як ти бажаєш, щоб до тебе ставились.

  3. Вчись у інших того, чого не вмієш сам, із вдячністю приймай допомогу і підтримку друзів, якщо це необхідно.

  4. Допоможи, навчи, покажи тому, хто не може впоратись з роботою.

  5.    Не тішся з невдачі іншого.

  6. Виконуй свою роботу вчасно і якнайкраще, при цьому пам'ятай про загальну роботу колективу.

Право створене на користь людству”.

Латинське прислів’я:

1-й ведучий: Добрий день, дорогі друзі!

2-й ведучий: Добрий день!

1-й ведучий: Ми раді вітати всіх, хто зібрався у цьому залі – правознавців.

2-й ведучий: Фахівців у галузі права,історії,держави

1-й ведучий: Мораль і Право, Право і Закон –

                            Рушійні сили для життя людини.

                            А їх знання надасть нам вірний тон

                            І розвиток держави України.

2-й ведучий: Регулювати світ людських стосунків,

Впровадити державницький процес –

Все у правознавстві міститься в рахунку:

Розумно й чесно твориться прогрес.

1-й ведучий: Сьогодні виступатимуть ті, хто через декілька років стане на стражі закону та управління державою

2-й ведучий: Майбутні юристи, судді, прокурори, адвокати У рингу беруть участь 3 команди по 5 осіб – учні 9 класів. Команди: “ Діти Конституції”, “ Внуки Феміди Праволюби» Та просто законопослушні громадяни.

1-й ведучий: За Основним Законом живе держава і команда Діти Конституції”,

Представляє , членів команди, емблема, і девіз:

2-й ведучий: Нащадки богині права й законного порядку. Це- Внуки Феміди

Представляється капітан команди, члени команди, команда виголошує свій девіз: ,,,,,,,

1-й ведучий: Як світло денне, їм потрібне право-команда Праволюби

Представляється капітан команди, члени команди, команда виголошує свій девіз: ,

2-й ведучий: Як на кожному солідному конкурсі. Ерудицію в галузі історії держави та права оцінюватиме компетентне журі... 3 чол.

1-й ведучий: Наш Турнір складатиметься з 5 раундів

2-й ведучий І . раунд Битва капітанів.

1-й вед. ІІ. раунд ,,Інтелектуальний штурм.Юридичний та історичний буквар”.

2-й ведучий ІІІ. раунд «Чорний ящик»

1-й ведучий ІV. раунд «Ти мені, а я тобі»

2-й ведучий V раунд – “Аукціон ідей. Хто на що здатний ” 

Хід правознавчого турніру:

І раунд – “ Битва капітанів.”

І раунд хто з капітанів відповість правильно найбільше запитань, команда стає лідером тоді до неї переходить головний приз богиня правсуддя ,,Феміда’’ . Команда, яка найдовше утримає головний приз, та набере найбільше балів вважається переможцем гри. І раунд за принципом: короткі чіткі запитання – короткі чіткі відповіді, на обміркування до 30 секунд. Відповідає капітан, який перший підняв свою емблему. Капітани запрошуються на сцену. максимальна к-сть – 10 балів)

1. Основний міжнародний документ із прав дитини? (Конвенція про права дитини)

2.Автор першої в історії українського народу справді демократичної конституції. (Пилип Орлик).

3. Сила, повноваження, можливість справляти рішучий вплив на поведінку людей.(Влада).

4. Сукупність обов’язкових правил поведінки, які встановляє і охороняє держави.(право)

5. Певні правила поведінки людини засновані на співвідношенні критеріїв добра і зла, порядності й непорядності, людяності та жорстокості(Мораль).

6. Завершіть фразу Віктора Гюго “Право – це все те, що є істинне та ...” (Справедливе).

7. Найдавніша класова людська цивілізація.(Рабовласницька).

8. Перше невід’ємне право кожної дитини. (Право на життя).

9.Особа, наділена державою юридичними правами та обов’язками. (Громадянин).

10. Вольтер сказав, що “Свобода полягає в тому, щоб залежати лише від...” Що сказав Вольтер? (Закону).

Слово журі: за результатами Змагання капітанів лідером і раунду стає команда…………………. до неї переходить головний приз богиня правсуддя ,,Феміда’’(на стіл команди,,Феміда,,)

ІІ. раунд ,,Інтелектуальний штурм.Юридичний та історичний буквар”.

2-й ведучий: ІІ раунд буде проходити за принципом : короткі чіткі запитання – короткі чіткі відповіді, на обміркування яких ви матимете 30 секунд. Відповідає команда, як перша підняла і свою емблему. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал..

  1. Конституція України це ,,, прийнята,,,? ( Основний закон держави,28 червня 1996 року)

  2. Повна незалежність держави це -(Суверенітет

  3. На цій мові розмовляли Юлій Цезар і Цицерон, Юліан Клавдій і Корнелій. У V столітті вона почала вмирати. На ній записані “Пакти і конституції законів та вольностей Війська Запорізького”. Сьогодні цю мову широко використовують в медицині. (Латинь)

  4. Публічне прийняття законів шляхом всенародного голосування. (Референдум)

  5. Розташуй правильно букви. АРЕСКПЛУІБ - одна із форм державного правління. (Республіка)

  6. Як називалась держава часів Богдана Хмельницького ? (Гетьманщина)

  7. Той, хто бачив злочин це - ( Свідок)

  8. У наш час це слово є крилатим словом і юридичним терміном: так називають, наприклад, право постійного члена Ради Безпеки ООН заборонити прийняття рішення, з яким він не згоден. Цим правом користується і Президент України. Яке це слово? (Вето)

  9. Основний документ, який засвідчує приналежність особи до держави.(Паспорт-ІД кар,свід.про народ.)

  10. Найбільш тяжке та небезпечне правопорушення. (Злочин)

  11. Доповніть речення : «Незнання законів не звільняє від …. ( відповідальності).

  12. Атрибут гетьманської влади. (Булава)

  13. Повноважний представник народу.(Народний депутат).

  14. Особлива форма організації суспільства за допомогою спеціального апарату управління, який захищає інтереси населення певної території, регулює відносини між членами суспільства, зокрема за допомогою примусу (Держава)

  15. Форма політичного ладу, що базується на принципі народовладдя. (демократія)

  16. Вік отримання паспорта громадянина України вперше у формі ІД - картки; (14 років).

  17. Суспільні відносини, що регулюються нормами права.( правовідносинами)

  18. Акт, виданий Президентом. (Указ)

  19. Правила, які регулюють відносини між людьми у певній сфері життя (у сім’ї, на роботі), називаються галузями права.

  20. З якого віку настає кримінальна відповідальність неповнолітніх в Україні за скоєння злочинів . ( з 16 р., а за особливо тяжкі злочини – з 14 р.)

  21. Акт проголошення незалежності України.(24 серпня 1991 р.).

  22. Поясніть термін “суб’єкт злочину”? (Це особа, яка може скоїти відповідний злочин і нести за це кримінальну відповідальність).

  23. Дочка Урана і Геї, друга дружина Зевса. За однією з версій – мати Прометея. Богиня передбачення. Передавала людям повеління Зевса.Символ неупередженості з терезами в одній руці і мечем в другій. Хто вона? (Феміда).

  24. Школяр не прийшов на зустріч, про яку завчасно домовився з однокласником, хоча мав змогу зробити, цим самим він порушив ( норми моралі)

  25. Факти, які породжують, змінюють або припиняють правовідносини на основі волевиявлення людей. Поділяються на правомірні та неправомірні. (Юридичні дії)

  26. Перше і важливе право кожного громадянина. (Особиста свобода).

  27. Коли було прийнято Декларацію про державний суверенітет України (16 липня 1990 р.).

  28. Обставини, які породжують, змінюють або припиняють правовідносини незалежно від волі людей (Юридичні події)

  29. Це слово є синонімом термінів “посередник”, “проведор”. Воно означає особу, яку наділив парламент України обов’язком здійснювати контроль за дотриманням прав та інтересів людини і громадянина. (Омбудсмен або Уповноважений з прав людини).

  30. Субєкт, обєкт, субєктивна сторона, обєктивна сторона це- (склад правопорушення)

  31. Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948р прийняла…. Перша стаття проголошує: всі люди народжуються вільними і рівними у своїй гідності та правах. Вони наділені розумом і совістю й повинні діяти один щодо іншого в дусі братерства (Загальної декларації прав людини)

  32. Права і обов’язки учнів кожної школи визначає (Статут школи)

Слово журі: за результатами ІІ раунду лідером стає команда…………………. до неї переходить головний приз богиня правсуддя ,,Феміда’’(на стіл команди,,Феміда,,)

ІІІ. раунд «Чорний ящик»

Ведучий ІІІ раунд : (на столі три коробкиі в яких заходяться відповідні предмети). 3 запитання у формі харктеристики – коротка чітка відповідь, на обміркування до 30 сек.. Відповідає команда, як перша підняла свою емблему .За кожну правильну відповідь 5 балів.

1. В перекладі з латинської означає «установлення, устрій, порядок», мати це, що тут знаходиться дуже важливо для кожної держави, все в державі підпорядковується цьому; це, своєрідний, кодекс честі, з яким знайомий кожен правовий громадянин. Що лежить у чорному ящику? (Конституція).

2. Ідея мати цю річ виникла ще у античні часи, це візитка кожної соціальної чи політичної спільноти, військової організації; його зображення ще є на печатках, гербах, князівських грамотах; навіть спортсмени звертають на нього увагу у певний етап свого життя…Що в чорному ящику? (Прапор)

3. Це було у морського бога Посейдона, його зображення використовуємо ми досі; він схожий на птаха, на вила, на лук і стріли, кожен в ньому бачить щось своє, але ми знаємо що це…. Що в чорному ящику? (Тризуб)

Слово журі: за результатами раунду «Чорний ящик» лідером стає команда…………………. до неї переходить головний приз богиня правсуддя ,,Феміда’’(на стіл команди,,Феміда,,)

ІV. раунд «Ти мені, а я тобі»

Команди пропонують прокоментувати своє бачення, вирішення 2 різних ситуацій з правової тематики .На роздуми почергово дається командам до 30 секунд. Правильна відповідь оцінюється у 5 балів. Увага на екран

,,Діти Конституції” - ? - “ Внуки Феміди“

Внуки Феміди“ - ?- ”Праволюби’’

Праволюби’’ - ?- ,,Діти Конституції”

,,Внуки Феміди“ - ?-,,Діти Конституції”

Праволюби’’ -?- ,,Внуки Феміди“

,,Діти Конституції” -?- ”Праволюби’’

Слово журі: за результатами раунду «Ти мені, а я тобі»лідером стає команда…………………. до неї переходить головний приз богиня правсуддя ,,Феміда’’(на стіл команди,,Феміда,,)

V раунд – “Аукціон ідей. Хто на що здатний”

Кожна команда пропонує на їхній погляд найцікавішу ідею стосовно захисту прав дитинства у світі. представляє презентацію, що коментує права дитини, дитину в різних правових ситуаціях. Виступ представника до 3 хв. Ці ідеї схвалюються шляхом голосування всіх учасників “турніру.

(схвалюються більшістью - 5 б. частково схвалюються- 3б.)

Прихильники ідеї команди ,,Діти Конституції” виходять на середину зали

Прихильники ідеї команди ,,Внуки Феміди” сідають злівої сторони зали

Прихильники ідеї команди ,,Праволюби” сідають з правої сторони зали

Слово журі:

за результатами раунду “Аукціон ідей. Хто на що здатний”лідером стає команда……

За результатами V раундів команда ……… набрала ..….. і вважається переможцем гри отримує головний приз, Символ неупередженості, богиня правсуддя ,,Феміда’’

ІІ м команда ………… сума балів……..

ІІІ м команда………. сума балів……..

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРОТОКОЛ

Турніру правознавців “ПРАВО І ЗАКОН

Діти Конституції

Внуки Феміди

Праволюби

І. раунд

Битва капітанів

(максимум 10 балів) ______

1

І. раунд

Битва капітанів

(максимум 10 балів) ______

І. раунд

Битва капітанів

(максимум 10 балів) ______

ІІ. раунд

Інтелектуальний штурм, Юридичний та історичний буквар”.

Правильна відповідь 1 бал.

(максимум 30 балів) ______

ІІ. раунд

Інтелектуальний штурм, Юридичний та історичний буквар”.

Правильна відповідь 1 бал.

(максимум 30 балів) ______

ІІ. раунд

Інтелектуальний штурм, Юридичний та історичний буквар”.

Правильна відповідь 1 бал.

(максимум 30 балів) ______

ІІІ. раунд

«Чорний ящик»

Правильна відповідь 5 бал.

(максимум 15 балів)______

ІІІ. раунд

«Чорний ящик»

Правильна відповідь 5 бал.

(максимум 15 балів)______

ІІІ. раунд

«Чорний ящик»

Правильна відповідь 5 бал.

(максимум 15 балів)______

IV.раунд

«Ти мені, а я тобі»

Правильна відповідь 5 бал.

(максимум 15 балів)______

IV.раунд

«Ти мені, а я тобі»

Правильна відповідь 5 бал.

(максимум 15 балів)______

IV.раунд

«Ти мені, а я тобі»

Правильна відповідь 5 бал.

(максимум 15 балів)______

V раунд

Аукціон ідей.

Хто на що здатний”

шляхом голосування всіх учасників “рингу

схвалюються більшістью - 5 б. частково схвалюються- 3б.

___________________________

V раунд

Аукціон ідей.

Хто на що здатний”

шляхом голосування всіх учасників “рингу

схвалюються більшістью - 5 б. частково схвалюються- 3б.

___________________________

V раунд

Аукціон ідей.

Хто на що здатний”

шляхом голосування всіх учасників “рингу

схвалюються більшістью - 5 б. частково схвалюються- 3б.

___________________________

Загальна сума балів:

Загальна сума балів:

Загальна сума балів:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Проведений у рамках Всеукраїнського тижня права з метою виховувати у школярів інтерес до правових знань, формувати правову культуру школярів, повагу до історії і традиції права України та закріпити в учнів знання основних понять із правознавства, вміння спілкуватися , дискутувати.
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Правознавство
  • Клас
    9 Клас, 10 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7310
  • Коментарів
    1
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    EK580624
  • Вподобань
    2
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EK580624
За публікацію цієї методичної розробки Мацієвський Василь Кирилович отримав(ла) свідоцтво №EK580624
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти