Презентація "Сучасні освітні концепції"

Опис документу:
Освітні концепції, які повинен знати кожний вчитель і котрі реалізуються за допомогою інформаційно-технічних засобів. Зокрема: адаптивне навчання, віртуальний клас, масові відкриті онлайн курси, синхронне і асинхронне навчання, змішане навчання, «Перевернутий» клас, самостійно спрямоване навчання, «Хмарне» навчання, мобільне навчання, освітня технологія 1: 1, гейміфікація.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ТЕМА: Сучасні освітні концепції, які реалізуються за допомогою інформаційно-технічних засобів
Слайд № 1

ТЕМА: Сучасні освітні концепції, які реалізуються за допомогою інформаційно-технічних засобів

І. Адаптивне навчання Освітній метод, при якому комп'ютер використовується як інтерактивний пристрій, що пристосовує навчальний матеріал під потреб...
Слайд № 2

І. Адаптивне навчання Освітній метод, при якому комп'ютер використовується як інтерактивний пристрій, що пристосовує навчальний матеріал під потреби учня. Це може відбуватися у формі відповідей на запитання. Таким чином об'єднуються інтерактивні можливості учня і наставництво вчителя. При адаптивному навчанні використовуються досягнення різних наук (інформаційні технології, педагогіка, психологія).

ІІ. Віртуальний клас Віртуальний клас – це он-лайн навчальне середовище з використанням хмарних сервісів. Доступ до Інтернет-ресурсів здійснюється ...
Слайд № 3

ІІ. Віртуальний клас Віртуальний клас – це он-лайн навчальне середовище з використанням хмарних сервісів. Доступ до Інтернет-ресурсів здійснюється через портал або за допомогою програмного забезпечення. Учні у віртуальному класі приймають участь у синхронному обговоренні (як у реальній класній кімнаті). Це означає, що вчитель та учні заходяться у віртуальному навчальному середовищі одночасно (он-лайн). Прикладом реалізації такої освітньої технології є проведення вебінарів. Вебінар (від англ. web+seminar, webinar) – це інформаційно-комунікаційна освітня технологія, яка надає можливості для проведення інтерактивних занять у синхронному віртуальному класі. Це забезпечує реалізацію ідеї дистанційного групового навчання учнів в режимі реального часу.

Загальний вигляд віртуальної кімнати BigBlueButton:
Слайд № 4

Загальний вигляд віртуальної кімнати BigBlueButton:

III. Масові відкриті он-лайн курси За своєю сутністю «масові відкриті он-лайн курси» – це інтернет-класи, створені для великої кількості учасників....
Слайд № 5

III. Масові відкриті он-лайн курси За своєю сутністю «масові відкриті он-лайн курси» – це інтернет-класи, створені для великої кількості учасників. Зазвичай, слухачі таких курсів переглядають відео-лекції (10-15-хв. відеоролики), приймають участь в он-лайн обговоренні на форумі разом з викладачами та іншими слухачами. Деякі курси вимагають від слухачів (студентів, учнів) проходження перевірочних тестових завдань у вигляді вибору однієї відповіді із декількох запропонованих. Можуть пропонуватися спеціальні завдання, що оцінюються кількома людьми, серед яких і самі слухачі. Іноді використовуються обидва варіанти перевірки знань.

ІV. Синхронне і асинхронне навчання Синхронні он-лайн класи припускають одночасну участь в них учнів і вчителів. Лекції, обговорення і презентації ...
Слайд № 6

ІV. Синхронне і асинхронне навчання Синхронні он-лайн класи припускають одночасну участь в них учнів і вчителів. Лекції, обговорення і презентації проводяться у визначений час. Всі учні, які бажають взяти в них участь, повинні знаходитися в режимі «он-лайн». Асинхронні класи проводяться за іншим принципом. Вчителі викладають матеріал і лекції, тести і завдання, які доступні в будь-який зручний для учнів час. Учням може надаватися певний часовий інтервал (зазвичай, це тиждень), протягом якого вони повинні вийти для навчання в Інтернет один або два рази, проте школярі вільні у виборі цього часу.

V. Змішане навчання Ця освітня технологія поєднує навчання у реальному класі та інтерактивні можливості оцифрованих матеріалів. Змішаний з традицій...
Слайд № 7

V. Змішане навчання Ця освітня технологія поєднує навчання у реальному класі та інтерактивні можливості оцифрованих матеріалів. Змішаний з традиційним освітній процес означає, що клас збирається разом один раз на тиждень. Вся інша діяльність з вивчення матеріалу, яка раніше відбувалася в класі, може здійснюватися дистанційно (через Інтернет).

VІ. «Перевернутий» клас (перевернуте навчання) «Перевернутий» клас – це метод навчання, коли читання лекцій і вивчення предмета відбувається он-лай...
Слайд № 8

VІ. «Перевернутий» клас (перевернуте навчання) «Перевернутий» клас – це метод навчання, коли читання лекцій і вивчення предмета відбувається он-лайн, а домашнє завдання виконується в реальному класі. Теоретичний матеріал, зазвичай, супроводжується презентаціями, короткими відеороликами (2-5 хв.), елементами доповненої реальності. Навчальний контент є не тільки теоретичним матеріалом (відправною точкою), а ресурсом. Учитель стає фасилітатором.

Слайд № 9

Слайд № 10

VІІ.Самостійно спрямоване навчання Самостійно спрямоване навчання – це процес отримання знань, при якому учень самостійно приймає рішення про свої ...
Слайд № 11

VІІ.Самостійно спрямоване навчання Самостійно спрямоване навчання – це процес отримання знань, при якому учень самостійно приймає рішення про свої освітні потреби, без сторонньої допомоги (або за допомогою вчителя). При цьому учень: формулює цілі, яких хоче досягти; визначає людські та матеріальні джерела знань; обирає і здійснює освітню стратегію; оцінює (самооцінює) отримані знання.

VІІІ. «Хмарне» навчання За своєю сутністю хмара – це оригінальна вигадка, яка дозволяє групі комп'ютерів, об'єднаних в мережу (зазвичай через Інтер...
Слайд № 12

VІІІ. «Хмарне» навчання За своєю сутністю хмара – це оригінальна вигадка, яка дозволяє групі комп'ютерів, об'єднаних в мережу (зазвичай через Інтернет), «працювати» як один. Хмара – це модель, яка дозволяє масштабувати джерела згідно потреб. Чим більше користувачів використовують систему, тим більша кількість джерел буде залучено. Хмарна освіта є універсально доступною, електронною освітою – від он-лайн класів до маленьких навчальних модулів.

ІХ. Мобільне навчання Мобільне навчання – це можливість отримувати навчальні матеріали на персональні пристрої, смартфони, планшети. Спеціальне про...
Слайд № 13

ІХ. Мобільне навчання Мобільне навчання – це можливість отримувати навчальні матеріали на персональні пристрої, смартфони, планшети. Спеціальне програмне забезпечення для мобільних пристроїв з посиланнями на освітні сайти забезпечує доступність будь-якого навчального контенту.

Х. Освітня технологія 1: 1 Ця технологія передбачає забезпечення кожного учня ноутбуком або планшетом, щоб зробити навчання індивідуальним, підвищи...
Слайд № 14

Х. Освітня технологія 1: 1 Ця технологія передбачає забезпечення кожного учня ноутбуком або планшетом, щоб зробити навчання індивідуальним, підвищити незалежність і збільшити кількість академічних годин поза стінами навчальної аудиторії (класу).

ХІ. Гейміфікація Гейміфікація використовує принцип залучення у гру там, де зазвичай для гри немає місця. Багато експертів назвали Гейміфікацію одни...
Слайд № 15

ХІ. Гейміфікація Гейміфікація використовує принцип залучення у гру там, де зазвичай для гри немає місця. Багато експертів назвали Гейміфікацію одним з найважливіших трендів в індустрії інформаційних технологій. Гейміфікація може застосовуватися в будь-якій галузі і в будь-якому місці для того, щоб залучити людей і розважити їх, перетворюючи користувачів у гравців.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.