і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація "ШКОЛА ПІД БЛАКИТНИМ НЕБОМ" (Педагогічна діяльність В. Сухомлинського)

Презентація "ШКОЛА ПІД БЛАКИТНИМ НЕБОМ" (Педагогічна діяльність В. Сухомлинського)

Опис презентації окремими слайдами:
ШКОЛА ПІД БЛАКИТНИМ НЕБОМ Вчитель повинен знати, що відбувається в душі кожної дитини, з чим вона прийшла до школи, щоб не допустити жодного болючо...
Слайд № 1

ШКОЛА ПІД БЛАКИТНИМ НЕБОМ Вчитель повинен знати, що відбувається в душі кожної дитини, з чим вона прийшла до школи, щоб не допустити жодного болючого дотику до вразливого дитячого серця. В. Сухомлинський

В. Сухомлинський – директор Павлиської школи У 1948 р. В. Сухомлинського призначають директором Павлиської школи, в котрій навчались сільські діти....
Слайд № 2

В. Сухомлинський – директор Павлиської школи У 1948 р. В. Сухомлинського призначають директором Павлиської школи, в котрій навчались сільські діти. Земські школи будувались так, щоб у них поміщались одна чи декілька квартир для вчителів. В одній з них і поселився В. Сухомлинський зі своєю сім’єю. В директорський кабінет можна було зайти просто із квартири. Інші двері вели в шкільний коридор, так що кабінет був одночасно і домашнім, і службовим. З того часу шкільне життя стало для директора і особистим.

У Павлиській школі Василь Сухомлинський спочатку викладав історію, суспільствознавство, українську мову й літературу у старших класах. Працював і з...
Слайд № 3

У Павлиській школі Василь Сухомлинський спочатку викладав історію, суспільствознавство, українську мову й літературу у старших класах. Працював і з дошкільнятами, які готувалися йти до школи, у "зеленому" класі — спеціальній альтанці біля шкільного виноградника. Він будував процес  навчання  як радісну  працю

Перетворення земської школи на “школу радості” Через тісноту заняття в школі проводили у три зміни. Поряд був сарай, а навколо — пустир. Молодий ди...
Слайд № 4

Перетворення земської школи на “школу радості” Через тісноту заняття в школі проводили у три зміни. Поряд був сарай, а навколо — пустир. Молодий директор вирішив зробити тут зразкову школу. За короткий час домігся занять в одну зміну та сформував професійну команду вчителів. Почав із будівництва. Нові корпуси школи зводили вчителі, старшокласники й батьки учнів.

“Школа радості” Невдовзі школу оточував чудовий сад, посаджений дітьми та вчителями. Між садом та виноградником була теплиця та зелена лабораторія....
Слайд № 5

“Школа радості” Невдовзі школу оточував чудовий сад, посаджений дітьми та вчителями. Між садом та виноградником була теплиця та зелена лабораторія. Там вирощували квіти, овочі, проводили досліди. Тут була пасіка, голуб’ятник, дитячий театр, кінозал, а на ставку – невеличка водна станція. В сучасній історії ця школа В. Сухомлинського отримала горду назву “Школа радості”

«ШКОЛА РАДОСТІ» В школі Сухомлинського в одній з перших почали приймати дітей на навчання з 6 років. З останнім дзвінком коридори завмирали: жоден ...
Слайд № 6

«ШКОЛА РАДОСТІ» В школі Сухомлинського в одній з перших почали приймати дітей на навчання з 6 років. З останнім дзвінком коридори завмирали: жоден учитель, жоден учень не мали права навіть на 5 хвилин затримуватися в школі. Додому! Відпочивати! Читати книги! Працювати в саду, готуватися до гуртків. Щоб учителі добре вчили, а учні добре вчилися в них, повинно бути багато вільного часу; о 5-ій годині вечора починали працювати всі гуртки.

«ШКОЛА РАДОСТІ» Школа в Павлиші завжди була попереду інтересів дітей, бо вони вчилися водити мотоцикл, трактор не в старших класах, а в 3-му, коли ...
Слайд № 7

«ШКОЛА РАДОСТІ» Школа в Павлиші завжди була попереду інтересів дітей, бо вони вчилися водити мотоцикл, трактор не в старших класах, а в 3-му, коли дітям усе нове, усе викликає захоплення. Для малечі було спеціально сконструйовано мотоцикл. Усі діти вирощували хліб своїми руками. Своїми руками зробили й маленький електромобіль, а на замовлення сусідніх господарств виготовляли сівалки та віялки.

В шкільній бібліотеці були журнали, дитячі хрестоматії з науки та техніки. Кожен міг користуватися книгою в школі чи взяти додому. Мабуть, тому учн...
Слайд № 8

В шкільній бібліотеці були журнали, дитячі хрестоматії з науки та техніки. Кожен міг користуватися книгою в школі чи взяти додому. Мабуть, тому учні Сухомлинського дуже любили читати та складали казки до того, як научились писати.

Уроки Сухомлинського Василь Сухомлинський вважав природу найкращим вихователем дитини, тож багато своїх уроків впроводив на лоні природи, навчаючи ...
Слайд № 9

Уроки Сухомлинського Василь Сухомлинський вважав природу найкращим вихователем дитини, тож багато своїх уроків впроводив на лоні природи, навчаючи дітей не тільки дивитися, а й бачити, не тільки слухати, а й чути. Він спонукав помічати у звичайному – незвичайне.

Казка виховує Особливу роль у формуванні особистості дитини В.О.Сухомлинський відводив казці. Він пропонував батькам частіше розповідати дітям наро...
Слайд № 10

Казка виховує Особливу роль у формуванні особистості дитини В.О.Сухомлинський відводив казці. Він пропонував батькам частіше розповідати дітям народні казки, давав поради, як учити самих дітей складати казки

Що таке Школа під Голубим Небом? Теплий літній вечір. На голубому небі спалахує перша зірочка. Щодня до мене приходять діти. Дошкільники, першоклас...
Слайд № 11

Що таке Школа під Голубим Небом? Теплий літній вечір. На голубому небі спалахує перша зірочка. Щодня до мене приходять діти. Дошкільники, першокласники, другокласники… Ми сідаємо під столітнім дубом. Замовкає село, засинає степ, із саду долинають таємничі звуки, спить озеро. Увесь світ навколо нас спить, лише зірочка в небі мерехтить та цвіркун співає. Це і є наша Школа під Голубим Небом. Діти приходять у світ казки. У ці прекрасні літні вечори ми стаємо поетами — складаємо казки. Все, що ми бачимо, здається нам у ці дивовижні години казкою. Василь Сухомлинський

У Павлиській школі була обладнана дитяча кімната казки. При цьому кімната була незвичайною не лише за інтер’єром, але й за змістом діяльності дітей...
Слайд № 12

У Павлиській школі була обладнана дитяча кімната казки. При цьому кімната була незвичайною не лише за інтер’єром, але й за змістом діяльності дітей у ній. Поступово у кімнаті казки накопичувався досвід дітей. Загалом ця робота у Павлиші продовжується до 7 класу (старші школярі щорічно складають не менше двох казок). У меморіально-педагогічному музеї В.О. Сухомлинського нині зберігається 70 томів дитячих казок.

Школа під Голубим Небом
Слайд № 13

Школа під Голубим Небом

Директором Павлиської школи Сухомлинський працював до кінця життя. 1967 року в нього погіршилося здоров"я. Один із уламків снаряда, яким його поран...
Слайд № 14

Директором Павлиської школи Сухомлинський працював до кінця життя. 1967 року в нього погіршилося здоров"я. Один із уламків снаряда, яким його поранило в легені під час війни, почав рухатися.

Слайд № 15

Головне гасло життя педагога винесене у книзі «Серце віддаю дітям». Він писав: «Що було найголовнішим у моєму житті? Не роздумуючи, відповідаю: Люб...
Слайд № 16

Головне гасло життя педагога винесене у книзі «Серце віддаю дітям». Він писав: «Що було найголовнішим у моєму житті? Не роздумуючи, відповідаю: Любов до дітей».

Давно вже немає серед нас великого Вчителя, але школа під Голубим Небом працює і сьогодні. Справу свого наставника продовжують інші вчителі.
Слайд № 17

Давно вже немає серед нас великого Вчителя, але школа під Голубим Небом працює і сьогодні. Справу свого наставника продовжують інші вчителі.

Дякую за увагу
Слайд № 18

Дякую за увагу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    1369
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    28
  • Номер матеріала
    PV906117
  • Вподобань
    1
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь