Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Сім стовпів підтримки інклюзивної освіти"

Опис документу:
Інтелектуальна карта "Сім стовпів підтримки інклюзивної освіти" складена мною у вигляді презентації після читання статті Тіма Лормана "Сім стовпів підтримки інклюзивної освіти. Як перейти від запитання ЧОМУ? до запитання ЯК?"
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
За Тімом Лорманом Сім стовпів підтримки інклюзивної освіти 3.Процеси, що відбуваються у школах і класах, які грунтуються на підтвердженій результат...
Слайд № 1

За Тімом Лорманом Сім стовпів підтримки інклюзивної освіти 3.Процеси, що відбуваються у школах і класах, які грунтуються на підтвердженій результатами досліджень практичній діяльності 7.Необхідне навчання і ресурси. 6.Зміс- товна реф- лексія 5. Залу- чення громади 4. Гнуч- ка нав- чальна програ- ма викла- дання 1.Розвиток позитивно- го ставлення 2. Політика і лідерство, спрямовані на надання підтримки      

Залежить повсякденна практика роботи вчителів, їх рішень стосовно обраних методик та видів діяльності учнів. Чому? 1.Розвиток позитивного ставлення...
Слайд № 2

Залежить повсякденна практика роботи вчителів, їх рішень стосовно обраних методик та видів діяльності учнів. Чому? 1.Розвиток позитивного ставлення. Як? 1)Керівництво шкіл повинно дбати про відповідні педагогічні кадри з позитивним мисленням впровадження і розвитку інклюзивної освіти. 2)Формування системи вищої освіти, в якій навчаються студенти педагогічних навчальних закладів, а вчителі- практики підвищують кваліфікацію відповідно до принципів успішного інклюзивного середовища.

2. Політика і лідерство, спрямовані на надання підтримки. Чому? Національна політика і законодавство повинні відповідати міжнародним стандартам. Як...
Слайд № 3

2. Політика і лідерство, спрямовані на надання підтримки. Чому? Національна політика і законодавство повинні відповідати міжнародним стандартам. Як? 1)Модель "спільного лідерства", яка би застосовувалась шкільною спільнотою для впровадження інклюзивних підходів в освітній діяльності навчального закладу. 2)Створення культури інклюзії.

Відданість справі, щоб задовольняти освітні, емоційні, соціальні та інші потреби дітей. Чому? 3. Процеси, що відбуваються у школах і класах, які гр...
Слайд № 4

Відданість справі, щоб задовольняти освітні, емоційні, соціальні та інші потреби дітей. Чому? 3. Процеси, що відбуваються у школах і класах, які грунтуються на підтвердженій результатами досліджень практичній діяльності. Як? 1)Школам потрібно змінюватись та адаптовуватись до різноманітних потреб дітей. 4)Постійний професійний розвиток педагогів. 2)Новий розподіл навчального часу і приміщень. 5)Створення різновікових груп відповідно до здібностей та інтересів дітей. 3)Створення мультипредметних секцій. 6)Взаємна підтримка і повага між усіма учасниками навчального процесу. 7)Безпека і позитивний клімат, відповідні фізичні умови і освітлення приміщення.

Шкільна навчальна програма є лінійною, позбавлена гнучкості, вилучена з контексту, занадто конкретна і централізована. Чому? 4. Гнучка навчальна пр...
Слайд № 5

Шкільна навчальна програма є лінійною, позбавлена гнучкості, вилучена з контексту, занадто конкретна і централізована. Чому? 4. Гнучка навчальна програма і викладання. Як? 1)Реформування навчальної програми, щоб задовольняти потреби учнів, які мають значний спектр порушень. 2)Створення універсальної моделі програми навчання, яка функціонує на трьох принципах: -численні варіанти подання змісту; -численні варіанти способів контролю; -численні варіанти для залучення і мотивації. 3)Модифікація та адаптація навчальної програми в інтересах учнів з особливими потребами. 4)Врахування множинного інтелекту за Гарднером. 6)Використання соціального конструктивістського підходу. 5)Надання особливого значення навичкам, методів і здібностей учнів, а не запам'ятовуванню фактів.

Потреба поліпшення зв'язків між школою і громадою через розкол модерністського суспільства. Чому? 5. Залучення громади. Як? 1)Запрошувати до школи ...
Слайд № 6

Потреба поліпшення зв'язків між школою і громадою через розкол модерністського суспільства. Чому? 5. Залучення громади. Як? 1)Запрошувати до школи конкретних членів громади. 3)Встановлення партнерських стосунків з місцевими, національними та міжнародними громадськими організаціями. 2)Залучати батьків до партнерської співпраці. 4)Залучення фахівців, які займаються підтримкою дітей з різними розладами.

Цінність рефлексії Чому? 6. Змістовна рефлексія. Як? 1)Вести щоденники і журнали, щоб записувати процес навчання і розвитку, досвід, роздуми. 2)Зап...
Слайд № 7

Цінність рефлексії Чому? 6. Змістовна рефлексія. Як? 1)Вести щоденники і журнали, щоб записувати процес навчання і розвитку, досвід, роздуми. 2)Заповнення анкет. 3)Аркуші спостережень, рубрики передового досвіду. 4)Обмін досвіду з колегами.

Багато вчителів відчувають слабку підготовку. Чому? 7.Необхідне навчання і ресурси. Як? 1)Професійний розвиток на базі школи. 2)Налагодження партне...
Слайд № 8

Багато вчителів відчувають слабку підготовку. Чому? 7.Необхідне навчання і ресурси. Як? 1)Професійний розвиток на базі школи. 2)Налагодження партнерських стосунків між університетом і школою. 3)Підтримка інклюзивної освіти, залучення додаткових ресурсів. Автор: Будейчук Галина, директор ІРЦ Яремчанської міської ради, 2019 р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.