Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Середовище опису й виконання алгоритмів"

Інформатика

Для кого: 5 Клас

17.04.2020

824

40

0

Опис документу:
Презентація "Середовище опису й виконання алгоритмів" Для учнів 5 класів. Ми починаємо урок, а на уроці ми ... Уважні! Розумні! Організовані! Кмітливі!. Перевірка наявності учнів та їх готовність до уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Середовище виконання алгоритмів 5 клас Зачепилівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Слайд № 1

Середовище виконання алгоритмів 5 клас Зачепилівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

30.09.2014 Вкажіть назву і будову вікна?
Слайд № 2

30.09.2014 Вкажіть назву і будову вікна?

30.09.2014 Вправа «Знайди помилку»: 1. Для того, щоб зберегти презентацію у власній папці під власною назвою, потрібно виконати дії: Файл – Зберегт...
Слайд № 3

30.09.2014 Вправа «Знайди помилку»: 1. Для того, щоб зберегти презентацію у власній папці під власною назвою, потрібно виконати дії: Файл – Зберегти - Зберегти. 2. Щоб відкрити власну презентацію потрібно на робочому столі натиснути піктограму програми Power Point.

Сьогодні на уроці ми дізнаємося: 30.09.2014
Слайд № 4

Сьогодні на уроці ми дізнаємося: 30.09.2014

Що називають програмою? Якщо алгоритм призначено для виконання за допомогою комп'ютера, його записують спеціальною мовою, яка має бути йому «зрозум...
Слайд № 5

Що називають програмою? Якщо алгоритм призначено для виконання за допомогою комп'ютера, його записують спеціальною мовою, яка має бути йому «зрозумілою». Такий запис називають програмою. Програми створюють для опрацювання інформаційних даних за допомогою комп'ютера. Говорять, що виконавцем програм є комп'ютер Комп'ютерна програма — це алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером 30.09.2014 Переглянути процес виконання програми на комп'ютері деяким виконавцем, що має свою систему команд, і її результат можна в середовищі виконання алгоритму.

Що називають середовищем виконання алгоритму? Комп'ютерне середовище виконання алгоритму — це спеціальна програма, яка дає змогу створювати і викон...
Слайд № 6

Що називають середовищем виконання алгоритму? Комп'ютерне середовище виконання алгоритму — це спеціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для обраних виконавців з визначеною системою команд на комп'ютері. 30.09.2014 Головне меню - Усі програми - Scratch або за допомогою ярлика на Робочому столі Прикладом такого комп’ютерного середовища є програмне середовище Скретч

Вікно програми Scratch 30.09.2014 Виконавців алгоритму в середовищі Скретч ще називають спрайтами.
Слайд № 7

Вікно програми Scratch 30.09.2014 Виконавців алгоритму в середовищі Скретч ще називають спрайтами.

30.09.2014
Слайд № 8

30.09.2014

Як завантажити проект у середовищі Скретч? 30.09.2014 Зображення вигляду виконавця, фон сцени і програму можна зберегти у файлі. Файл, створений у ...
Слайд № 9

Як завантажити проект у середовищі Скретч? 30.09.2014 Зображення вигляду виконавця, фон сцени і програму можна зберегти у файлі. Файл, створений у середовищі Скретч, називають проектом.

Відкривання проекту 30.09.2014 Відкриваємо папку, в якій знаходиться готовий проект
Слайд № 10

Відкривання проекту 30.09.2014 Відкриваємо папку, в якій знаходиться готовий проект

Які особливості режимів роботи в середовищі Скретч? 30.09.2014 У зменшений розмір У повний розмір У режим перегляду
Слайд № 11

Які особливості режимів роботи в середовищі Скретч? 30.09.2014 У зменшений розмір У повний розмір У режим перегляду

Які особливості режимів роботи в середовищі Скретч? Режим Зменшений розмір Режим У повний розмір 30.09.2014
Слайд № 12

Які особливості режимів роботи в середовищі Скретч? Режим Зменшений розмір Режим У повний розмір 30.09.2014

У режимі перегляду ми бачимо тільки сцену виконання алгоритму, що займає весь екран. Вийти з нього можна, натиснувши кнопку повернення у верхньому ...
Слайд № 13

У режимі перегляду ми бачимо тільки сцену виконання алгоритму, що займає весь екран. Вийти з нього можна, натиснувши кнопку повернення у верхньому лівому кутку екрана. Щоб виконавець алгоритму розпочав виконувати команди на сцені, натискають на зелений прапорець. Кнопка Зупинити все припиняє виконання алгоритму. Які особливості режимів роботи в середовищі Скретч? 30.09.2014 Запуск програми Зупинити все

30.09.2014
Слайд № 14

30.09.2014

30.09.2014 У цьому середовищі виконавцем алгоритму є Рудий кіт. Для нього існує своя система команд. З кожною командою пов'язана певна подія, яка в...
Слайд № 15

30.09.2014 У цьому середовищі виконавцем алгоритму є Рудий кіт. Для нього існує своя система команд. З кожною командою пов'язана певна подія, яка відтворюється на сцені

30.09.2014 Намалювати свого спрайта З’явиться випадковий спрайт Створення нового спрайта
Слайд № 16

30.09.2014 Намалювати свого спрайта З’явиться випадковий спрайт Створення нового спрайта

30.09.2014 Фізкультхвилинка
Слайд № 17

30.09.2014 Фізкультхвилинка

Створюємо проект! На виконання проекту 14 хвилин. Вправи для очей 1 хвилини. Пам’ятаємо правила безпеки при роботі за комп’ютером.
Слайд № 18

Створюємо проект! На виконання проекту 14 хвилин. Вправи для очей 1 хвилини. Пам’ятаємо правила безпеки при роботі за комп’ютером.

ДІЄМО. Завдання 1. Акваріум Відкрий проект Aguarium, що міститься в папці Animation. Запусти на виконання програму Scratch. Для цього знайди на роб...
Слайд № 19

ДІЄМО. Завдання 1. Акваріум Відкрий проект Aguarium, що міститься в папці Animation. Запусти на виконання програму Scratch. Для цього знайди на робочому столі значок цієї програми і двічі клацни ліву кнопку миші. Відкрий проект Aguarium. Для цього в меню Файл обери вказівку Відкрити. У вікні Відкрити проект обери вказівку Зразки. У списку папок, що відобразився в робочій області вікна, обери папку Animation. Натисни кнопку Гаразд. У вікні, що відкрилося, обери Aguarium і натисни кнопку Гаразд. Перевір, чи під'єднані до твого комп'ютера навушники або колонки. Перейди в режим перегляду виконання алгоритму. Для цього натисни кнопку Запуск Скрипта (Зелений прапорець). Обміркуй, які команди виконують Рибки. З'ясуй, які події відбуваються на сцені після виконання кожної з команд. Для цього вийду з режиму перегляду. Заверши роботу із середовищем Скретч. 30.09.2014 Обов’язковед ля всіх!

Або завдання 3. Перша розмова Із набору команд склади алгоритм, за яким виконавець «промовлятиме» речення в такій послідовності: Доброго дня! Я - С...
Слайд № 20

Або завдання 3. Перша розмова Із набору команд склади алгоритм, за яким виконавець «промовлятиме» речення в такій послідовності: Доброго дня! Я - Сірий кит. Радий нашому знайомству. 30.09.2014 За бажанням!

Завдання 3. Мій проект Завдання (творче). Зроби так, щоб Сірий кит рухався. Збережи проект. 30.09.2014 Якщо зможеш!
Слайд № 21

Завдання 3. Мій проект Завдання (творче). Зроби так, щоб Сірий кит рухався. Збережи проект. 30.09.2014 Якщо зможеш!

Домашнє завдання Обов’язково виконати завдання у робочому зошиті. Намалювати свого спрайта, якого будеш створювати у середовищі виконання алгоритмі...
Слайд № 22

Домашнє завдання Обов’язково виконати завдання у робочому зошиті. Намалювати свого спрайта, якого будеш створювати у середовищі виконання алгоритмів на наступному уроці. По можливості: встанови на домашньому комп'ютері програму Скретч та відпрацюй навички роботи з проектами – зразками. http://scratch.mit.edu/ 30.09.2014

ОБГОВОРЮЄМО 30.09.2014
Слайд № 23

ОБГОВОРЮЄМО 30.09.2014

Працюємо в парах 30.09.2014
Слайд № 24

Працюємо в парах 30.09.2014

Повторюємо Розглянь схему і поясни зв'язок між вказаними поняттями. 30.09.2014
Слайд № 25

Повторюємо Розглянь схему і поясни зв'язок між вказаними поняттями. 30.09.2014

Сьогодні на уроці ми дізналися: 30.09.2014
Слайд № 26

Сьогодні на уроці ми дізналися: 30.09.2014

Ви добре попрацювали! Дякую за урок!
Слайд № 27

Ви добре попрацювали! Дякую за урок!

Надайте умовним смайликам відчуття настрою, домалювавши ротики. Урок сподобався Урок не справив враження Урок не сподобався
Слайд № 28

Надайте умовним смайликам відчуття настрою, домалювавши ротики. Урок сподобався Урок не справив враження Урок не сподобався

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.