Картка "Програмні об'єкти у Scratch 2"

Інформатика

Для кого: 6 Клас

27.01.2022

228

7

0

Опис документу:

Повторити та закріпити попередньо засвоєні знання про алгоритми і виконавців. Ознайомити учнів з графічним способом подання алгоритму, алгоритмами слідування. Вдосконалювати вміння складати алгоритм для виконавця. Формувати ІКТ-компетентності учнів та ключові компетентності для реалізації творчого потенціалу дітей. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, самостійність учнів. Розвивати інтерес до здобуття знань. Виховувати інтерес до вивчення предмета, культуру роботи за комп’ютером.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання 1 Підпишіть на скріншоті номери відповідних об’єктів вікна програми Scratch 2

1

Палітра блоків

6

Панель інструментів

2

Блоки з командами

7

Сцена

3

Кнопки груп блоків команд

8

Область спрайтів

4

Область скриптів

9

Список виконавців

5

Рядок меню

10

Інформаційне вікно спрайта





Завдання 1 Підпишіть на скріншоті номери відповідних об’єктів вікна програми Scratch 2

1

Палітра блоків

6

Панель інструментів

2

Блоки з командами

7

Сцена

3

Кнопки груп блоків команд

8

Область спрайтів

4

Область скриптів

9

Список виконавців

5

Рядок меню

10

Інформаційне вікно спрайта

Завдання 2 Добери до кожної категорії два приклади сцен із бібліотеки. Обведи назви сцен, що можуть належати до кількох категорій

Завдання 3 Розгадай ребус

__________________ - це _________

__________________________________

__________________________________













Завдання 2 Добери до кожної категорії два приклади сцен із бібліотеки. Обведи назви сцен, що можуть належати до кількох категорій

Завдання 3 Розгадай ребус

__________________ - це _________

__________________________________

__________________________________





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.