До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація " Самовдосконалення педагога-організатора шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності»

Опис документу:
Презентація " Самовдосконалення педагога-організатора шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності» стане в нагоді педагогу - організатору для виступу на методоб’єднанні класних керівників 5-11 класів або виступу на педагогічній раді

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
« Професійне самовдосконалення педагога-організатора шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності»
Слайд № 1

« Професійне самовдосконалення педагога-організатора шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності»

«Неможливо жити краще, ніж проводячи життя в прагненні стати досконалішим. Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе.» Сократ
Слайд № 2

«Неможливо жити краще, ніж проводячи життя в прагненні стати досконалішим. Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе.» Сократ

«Самоосвіта – це цілеспрямована пізнавальна діяльність, керована самою особистістю; придбання систематичних знань у якій-небудь галузі науки, техні...
Слайд № 3

«Самоосвіта – це цілеспрямована пізнавальна діяльність, керована самою особистістю; придбання систематичних знань у якій-небудь галузі науки, техніки, культури, політичного життя й т.п. В основі самоосвіти - інтерес матеріалу, яким займається педагог в органічному сполученні із самостійним вивченням……..»

Якщо уявити діяльність педагога в області самоосвіти списком дієслів, то вийде: Читати … Вивчати… Удосконалювати… Апробувати… Аналізувати… Спостері...
Слайд № 4

Якщо уявити діяльність педагога в області самоосвіти списком дієслів, то вийде: Читати … Вивчати… Удосконалювати… Апробувати… Аналізувати… Спостерігати… Описати…

Мотиви, що спонукають педагогів до самоосвіти
Слайд № 5

Мотиви, що спонукають педагогів до самоосвіти

Основою процесу самоосвіти є самостійне добування знань з різних джерел, які педагог- організатор використовує в професійній діяльності, розвитку о...
Слайд № 6

Основою процесу самоосвіти є самостійне добування знань з різних джерел, які педагог- організатор використовує в професійній діяльності, розвитку особистості й власної життєдіяльності.

Основними принципами самоосвіти є: • безперервність, • цілеспрямованість, • інтегративність, • єдність загальної та професійної культури, • взаємоз...
Слайд № 7

Основними принципами самоосвіти є: • безперервність, • цілеспрямованість, • інтегративність, • єдність загальної та професійної культури, • взаємозв'язок і наступність, • доступність, • випереджаючий характер, • перманентність переходу від низької ступені до вищої, • варіативність та ін.

Джерела самоосвіти: Газети, журнали, Телебачення Література (методична, науково-популярна, публіцистична, художня та ін.) Інтернет Відео, аудіо інф...
Слайд № 8

Джерела самоосвіти: Газети, журнали, Телебачення Література (методична, науково-популярна, публіцистична, художня та ін.) Інтернет Відео, аудіо інформація на різних носіях Платні курси Семінари та конференції Майстер-класи Заходи з обміну досвідом Екскурсії, театри, виставки, музеї, концерти Курси підвищення кваліфікації Подорожі

Етапи самоосвіти 1. Інтерес (Чого хочу?) - Визначення професійних потреб (Чому хочу навчитися, що дізнатися?) - Формулювання теми, постановка мети ...
Слайд № 9

Етапи самоосвіти 1. Інтерес (Чого хочу?) - Визначення професійних потреб (Чому хочу навчитися, що дізнатися?) - Формулювання теми, постановка мети (Чого хочу досягти?)

Етапи самоосвіти 2. План (Як досягну?) - Відбір дій (Що треба зробити?) - Установка їх послідовності (В якій послідовності?) - Визначення термінів ...
Слайд № 10

Етапи самоосвіти 2. План (Як досягну?) - Відбір дій (Що треба зробити?) - Установка їх послідовності (В якій послідовності?) - Визначення термінів (Коли?)

Етапи самоосвіти 3. Робота - Навчання і виховання (Що роблю?) - Оснащення виховних заходів (За допомогою чого?) - Збір інформації для аналізу (Як в...
Слайд № 11

Етапи самоосвіти 3. Робота - Навчання і виховання (Що роблю?) - Оснащення виховних заходів (За допомогою чого?) - Збір інформації для аналізу (Як виходить?)

Етапи самоосвіти 4. Аналіз (Що вийшло? Що не вийшло і чому?) - Підбір методик аналізу - Проведення аналізу - Висновки
Слайд № 12

Етапи самоосвіти 4. Аналіз (Що вийшло? Що не вийшло і чому?) - Підбір методик аналізу - Проведення аналізу - Висновки

Етапи самоосвіти 5. Майбутнє (Що далі робити?) - Завдання на майбутнє
Слайд № 13

Етапи самоосвіти 5. Майбутнє (Що далі робити?) - Завдання на майбутнє

Результати самоосвіти: - У процесі самоосвіти реалізується потреба педагога до власного розвитку і саморозвитку; - Аналізується власний педагогічни...
Слайд № 14

Результати самоосвіти: - У процесі самоосвіти реалізується потреба педагога до власного розвитку і саморозвитку; - Аналізується власний педагогічний досвід; - Відбувається подолання певних труднощів в реалізації виховного процесу; - Атестація

Благодійні акції Співпраця з військовими частинами
Слайд № 15

Благодійні акції Співпраця з військовими частинами

Національно-патріотичне виховання
Слайд № 16

Національно-патріотичне виховання

З повагою до ветеранів війни та праці
Слайд № 17

З повагою до ветеранів війни та праці

Герої не вмирають
Слайд № 18

Герої не вмирають

Шкільний музейний
Слайд № 19

Шкільний музейний

Виховуємо патріотів
Слайд № 20

Виховуємо патріотів

Благодійний ярмарок
Слайд № 21

Благодійний ярмарок

Святкуємо разом
Слайд № 22

Святкуємо разом

Акція «Подарунок для воїна АТО»
Слайд № 23

Акція «Подарунок для воїна АТО»

Слайд № 24

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
328 грн