Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
« Професійне самовдосконалення педагога-організатора шляхом цілеспрямованої самоосвітньої діяльності»
«Неможливо жити краще, ніж проводячи життя в прагненні стати досконалішим. Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе.» Сократ
«Самоосвіта – це цілеспрямована пізнавальна діяльність, керована самою особистістю; придбання систематичних знань у якій-небудь галузі науки, техніки, культури, політичного життя й т.п. В основі самоосвіти - інтерес матеріалу, яким займається педагог в органічному сполученні із самостійним вивченням……..»
Якщо уявити діяльність педагога в області самоосвіти списком дієслів, то вийде: Читати … Вивчати… Удосконалювати… Апробувати… Аналізувати… Спостерігати… Описати…
Мотиви, що спонукають педагогів до самоосвіти
Основою процесу самоосвіти є самостійне добування знань з різних джерел, які педагог- організатор використовує в професійній діяльності, розвитку особистості й власної життєдіяльності.
Основними принципами самоосвіти є: • безперервність, • цілеспрямованість, • інтегративність, • єдність загальної та професійної культури, • взаємозв'язок і наступність, • доступність, • випереджаючий характер, • перманентність переходу від низької ступені до вищої, • варіативність та ін.
Джерела самоосвіти: Газети, журнали, Телебачення Література (методична, науково-популярна, публіцистична, художня та ін.) Інтернет Відео, аудіо інформація на різних носіях Платні курси Семінари та конференції Майстер-класи Заходи з обміну досвідом Екскурсії, театри, виставки, музеї, концерти Курси підвищення кваліфікації Подорожі
Етапи самоосвіти 1. Інтерес (Чого хочу?) - Визначення професійних потреб (Чому хочу навчитися, що дізнатися?) - Формулювання теми, постановка мети (Чого хочу досягти?)
Етапи самоосвіти 2. План (Як досягну?) - Відбір дій (Що треба зробити?) - Установка їх послідовності (В якій послідовності?) - Визначення термінів (Коли?)
Етапи самоосвіти 3. Робота - Навчання і виховання (Що роблю?) - Оснащення виховних заходів (За допомогою чого?) - Збір інформації для аналізу (Як виходить?)
Етапи самоосвіти 4. Аналіз (Що вийшло? Що не вийшло і чому?) - Підбір методик аналізу - Проведення аналізу - Висновки
Етапи самоосвіти 5. Майбутнє (Що далі робити?) - Завдання на майбутнє
Результати самоосвіти: - У процесі самоосвіти реалізується потреба педагога до власного розвитку і саморозвитку; - Аналізується власний педагогічний досвід; - Відбувається подолання певних труднощів в реалізації виховного процесу; - Атестація
Благодійні акції Співпраця з військовими частинами
Національно-патріотичне виховання
З повагою до ветеранів війни та праці
Герої не вмирають
Шкільний музейний
Виховуємо патріотів
Благодійний ярмарок
Святкуємо разом
Акція «Подарунок для воїна АТО»
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»