! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Презентація "Рушійні сили розвитку психіки"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Рушійні сили розвитку психіки Виконала практичний психолог О.М.Богуш
Слайд № 1

Рушійні сили розвитку психіки Виконала практичний психолог О.М.Богуш

Рушійні сили психічного розвитку – сукупність зовнішніх і внутрішніх умов, що визначають напрям, зміст і рівень психічного розвитку.  Однією з осно...
Слайд № 2

Рушійні сили психічного розвитку – сукупність зовнішніх і внутрішніх умов, що визначають напрям, зміст і рівень психічного розвитку.  Однією з основних рушійних сил психічного розвитку є вирішення постійно відтворюваного в процесі розвитку особистості протиріччя між її потребами, що змінюють діяльність, і реальними умовами їх задоволення.

Суперечності між зовнішніми та внутрішніми умовами відображаються психікою людини як внутрішні суперечності й виступають рушійними силами психічног...
Слайд № 3

Суперечності між зовнішніми та внутрішніми умовами відображаються психікою людини як внутрішні суперечності й виступають рушійними силами психічного розвитку.

Рушійні сили - внутрішні суперечності, що спонукають людину до активності, спрямованої на їх подолання. Вирізняють низку таких важливих внутрішніх ...
Слайд № 4

Рушійні сили - внутрішні суперечності, що спонукають людину до активності, спрямованої на їх подолання. Вирізняють низку таких важливих внутрішніх суперечностей:

1. Між новими потребами, цілями, прагненнями та досягнутим людиною рівнем оволодіння засобами, необхідними для їх задоволення. Наприклад, внаслідок...
Слайд № 5

1. Між новими потребами, цілями, прагненнями та досягнутим людиною рівнем оволодіння засобами, необхідними для їх задоволення. Наприклад, внаслідок появи комунікативної потреби, дитина оволодіває мовленням, як засобом спілкування з оточуючими.

2. Між інертністю, стабільністю, стійкістю й мінливістю, гнучкістю. Розв'язання цієї суперечності веде до появи "гнучкої стабільності". Зокрема, уз...
Слайд № 6

2. Між інертністю, стабільністю, стійкістю й мінливістю, гнучкістю. Розв'язання цієї суперечності веде до появи "гнучкої стабільності". Зокрема, узагальнення особистістю різних мінливих мотивів, способів поведінки призводить до її стійкості в різноманітних життєвих обставинах

3. Між досягнутим рівнем психічного розвитку індивіда й образом його життя.
Слайд № 7

3. Між досягнутим рівнем психічного розвитку індивіда й образом його життя.

4. Між перспективними й близькими цілями.
Слайд № 8

4. Між перспективними й близькими цілями.

Подолання одних суперечностей призводить до появи інших, які, у свою чергу, ведуть до нових дій, до подальшого вдосконалення діяльності особистості...
Слайд № 9

Подолання одних суперечностей призводить до появи інших, які, у свою чергу, ведуть до нових дій, до подальшого вдосконалення діяльності особистості, що й становить процес її розвитку. Таким чином, особистість виступає суб'єктом власного розвитку, що відбувається тільки через її активність.

ВИСНОВКИ про передумови, умови й рушійні сили психічного розвитку людини: - передумовою психічного розвитку людини є її природна основа, зумовлена ...
Слайд № 10

ВИСНОВКИ про передумови, умови й рушійні сили психічного розвитку людини: - передумовою психічного розвитку людини є її природна основа, зумовлена генотипом; - джерелом і зовнішньою умовою психічного розвитку людини є соціальне середовище; - внутрішньою умовою психічного розвитку людини є її психічні особливості; - суперечності між зовнішніми та внутрішніми умовами розвитку психіки людини виступають рушійними силами її психічного розвитку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Схожі матеріали