Презентація "Розвиток пам’яті дітей у ранньому дитинстві"

Опис документу:
Поняття про пам'ять у ранньому дитинстві. Вправи для розвитку пам'яті у ранньому дитинстві: “Знайди, що змінилося”, робота зі складання кубиків, складання пазлів, перегляд мультфільмів, «Домофон», “Знайдіть 10 відмінностей”, робота з картками “Знайди пару”, робота з “Кубиком-рубиком”, “Правильна послідовність”, “Повтори скільки ти запам’ятав”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток пам’яті дітей у ранньому дитинстві
Слайд № 1

Розвиток пам’яті дітей у ранньому дитинстві

Пам’ять домінує мимовільна, образна. Все, що запам’ятовується, має афективне забарвлення. змістом пам'яті виступають об'єкти, особи, способи поведі...
Слайд № 2

Пам’ять домінує мимовільна, образна. Все, що запам’ятовується, має афективне забарвлення. змістом пам'яті виступають об'єкти, особи, способи поведінки та дій.

Розпочинається розвиток словесної пам’яті внаслідок інтеграції пам'яті із мовленням дитини. Починає діяти принцип смислової організації пам'яті, ко...
Слайд № 3

Розпочинається розвиток словесної пам’яті внаслідок інтеграції пам'яті із мовленням дитини. Починає діяти принцип смислової організації пам'яті, коли краще запам'ятовується те, що добре зрозуміле людині.

Вправи для розвитку пам'яті
Слайд № 4

Вправи для розвитку пам'яті

“Знайди, що змінилося” Дітям пропонується деякий час на розглядання предметів, вони закривають очки і за цей час необхідно або прибрати один предме...
Слайд № 5

“Знайди, що змінилося” Дітям пропонується деякий час на розглядання предметів, вони закривають очки і за цей час необхідно або прибрати один предмет, або додати, або змінити місцями.

Робота зі складання кубиків Дитині даються кубики із зображенням персонажів з м/ф, які вона бачила. Кубик має 6 сторін, тобто в результаті складанн...
Слайд № 6

Робота зі складання кубиків Дитині даються кубики із зображенням персонажів з м/ф, які вона бачила. Кубик має 6 сторін, тобто в результаті складання кубиків дитина отримує зображення 6 різних сюжетів з мультиків.

Складання пазлів Дітям пропонуються цікаві кольорові пазли, не дрібні і у невеликій кількості.
Слайд № 7

Складання пазлів Дітям пропонуються цікаві кольорові пазли, не дрібні і у невеликій кількості.

Перегляд мультфільмів Дітям пропонується деякий час подивитися м/ф, після якого дорослий задає декілька питань, щоб з’ясувати що дитина запам’ятала...
Слайд № 8

Перегляд мультфільмів Дітям пропонується деякий час подивитися м/ф, після якого дорослий задає декілька питань, щоб з’ясувати що дитина запам’ятала. Попередньо бажано дитину вмотивувати “а після перегляду м/ф я задам тобі декілька запитань”.

«Домофон» Коли дорослий разом з дитиною йде додому, бере дитину на ручки і пропонує разом з ним натискати цифри, які позначають номер квартири. Дит...
Слайд № 9

«Домофон» Коли дорослий разом з дитиною йде додому, бере дитину на ручки і пропонує разом з ним натискати цифри, які позначають номер квартири. Дитина вчить цифри та запам’ятовує їх послідовність.

“Знайдіть 10 відмінностей” Дітям пропонуються два подібні малюнки. Їй треба уважно розглянути намальоване і знайти в чому є відмінність.
Слайд № 10

“Знайдіть 10 відмінностей” Дітям пропонуються два подібні малюнки. Їй треба уважно розглянути намальоване і знайти в чому є відмінність.

Робота з картками “Знайди пару” Дітям пропонується деякий час на розглядання карток, потім картки перегортаються і дитина по черзі перегортає картк...
Слайд № 11

Робота з картками “Знайди пару” Дітям пропонується деякий час на розглядання карток, потім картки перегортаються і дитина по черзі перегортає картки, шукаючи пару.

Робота з “Кубиком-рубиком” Дітям дається розглянути такий кубик, коли кожна сторона забарвлена в певний колір. Потім дорослий повинен його переміша...
Слайд № 12

Робота з “Кубиком-рубиком” Дітям дається розглянути такий кубик, коли кожна сторона забарвлена в певний колір. Потім дорослий повинен його перемішати, а дитині запропонувати відновити попередньо побачене.

“Правильна послідовність” У цій вправі бочонки з цифрами розставлені в неправильній послідовності. Необхідно разом з дитиною відновити правильний п...
Слайд № 13

“Правильна послідовність” У цій вправі бочонки з цифрами розставлені в неправильній послідовності. Необхідно разом з дитиною відновити правильний порядок цифр, але за умови, що пересувати потрібно лише сусідні бочонки.

“Повтори скільки ти запам’ятав” Дорослий називає ряд слів, після чого просить дитину назвати слова, які вона запам’ятала.
Слайд № 14

“Повтори скільки ти запам’ятав” Дорослий називає ряд слів, після чого просить дитину назвати слова, які вона запам’ятала.

Висновки
Слайд № 15

Висновки

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн