Презентація "Психологія молодшого школяра"

Опис документу:
Поняття про молодший шкільний вік, Зміст кризи 6-7 років, Основні новоутворення в молодшому шкільному віці, Готовність дітей до шкільного навчання, Загальна характеристика молодших школярів, Анатомо-фізіологічний розвиток дітей в початковій школі, Соціальна ситуація розвитку молодших школярів, Спілкування в сім’ї, Спілкування з учителем, Особливості навчальної діяльності, Складові навчальної діяльності, Розвиток психічних процесів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Психологія молодшого школяра
Слайд № 1

Психологія молодшого школяра

Зміст кризи 6-7 років
Слайд № 2

Зміст кризи 6-7 років

Основні новоутворення в молодшому шкільному віці
Слайд № 3

Основні новоутворення в молодшому шкільному віці

Готовність до шкільного навчання - це бажання і усвідомлення необхідності вчитися, що виникає в результаті соціального дозрівання дитини, появи у н...
Слайд № 4

Готовність до шкільного навчання - це бажання і усвідомлення необхідності вчитися, що виникає в результаті соціального дозрівання дитини, появи у неї внутрішніх протиріч, які визначають мотивацію до навчальної діяльності.

Складові компоненти готовності дитини до школи
Слайд № 5

Складові компоненти готовності дитини до школи

Загальна характеристика Молодшим шкільним вважається вік від 6-7 до 10-11 років. Це є період рівномірного росту організму дитини. Зріст: 122-138 см...
Слайд № 6

Загальна характеристика Молодшим шкільним вважається вік від 6-7 до 10-11 років. Це є період рівномірного росту організму дитини. Зріст: 122-138 см; вага: 21-32 кг. Зазвичай дівчатка дещо переважають у рості хлопців.

Анатомо-фізіологічний розвиток
Слайд № 7

Анатомо-фізіологічний розвиток

Анатомо-фізіологічний розвиток
Слайд № 8

Анатомо-фізіологічний розвиток

Соціальна ситуація розвитку Дитина <-> Навчання <-> Соціальне оточення Соціальне оточення розширюється: в ньому з'являються однокласники та вчитель...
Слайд № 9

Соціальна ситуація розвитку Дитина <-> Навчання <-> Соціальне оточення Соціальне оточення розширюється: в ньому з'являються однокласники та вчитель. Вчитель є авторитетом, а взаємодія у навчанні відбувається через оцінку. Взаємини з дорослими перебудовуються

Спілкування в сім’ї
Слайд № 10

Спілкування в сім’ї

Спілкування з учителем
Слайд № 11

Спілкування з учителем

Навчальна діяльність Динаміка провідної діяльності: від рольової гри з елементами навчання - до навчальної діяльності з елементами ігрової.
Слайд № 12

Навчальна діяльність Динаміка провідної діяльності: від рольової гри з елементами навчання - до навчальної діяльності з елементами ігрової.

Лінії навчальної діяльності Оволодіти навчальною діяльністю означає самостійно працювати, тобто навчитися вчитися, самовдосконалюватися.
Слайд № 13

Лінії навчальної діяльності Оволодіти навчальною діяльністю означає самостійно працювати, тобто навчитися вчитися, самовдосконалюватися.

Особливості навчальної діяльності
Слайд № 14

Особливості навчальної діяльності

Складові навчальної діяльності
Слайд № 15

Складові навчальної діяльності

Складові навчальної діяльності
Слайд № 16

Складові навчальної діяльності

Розвиток психічних процесів
Слайд № 17

Розвиток психічних процесів

Розвиток психічних процесів
Слайд № 18

Розвиток психічних процесів

Розвиток психічних процесів
Слайд № 19

Розвиток психічних процесів

Висновки
Слайд № 20

Висновки

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн