Презентація "Проектна діяльність класного колективу"

Робота класного керівника

18.03.2021

55

0

2

Для кого: 10 Клас
Опис документу:
Особлива завдання класного керівника полягає в тому, щоб допомогти учням стати самодостатніми, компетентними в життєвих питаннях випускниками. А для цього необхідно вчасно скерувати самостійну діяльність вихованців при виборі професії. Ні для кого не секрет, що деякі люди шукають своє покликання все життя, та так і не можуть себе реалізувати як особистості. Реалізуючи себе в проектні діяльності, можливо частина зможе зрозуміти, яке їх покликання
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
З досвіду роботи класного керівника Лютової В.В. ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ
Слайд № 1

З досвіду роботи класного керівника Лютової В.В. ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ

Проектне навчання можна вважати і проблемним , і розвивальним, оскільки воно формує мотивацію до творення і перетворення себе. «Проектна діяльність...
Слайд № 2

Проектне навчання можна вважати і проблемним , і розвивальним, оскільки воно формує мотивацію до творення і перетворення себе. «Проектна діяльність набуває особистісної значущості, оскільки в процесі оволодіння нею проявляється вміння враховувати і долати перешкоди для досягнення цілей проекту, формується стійка підпорядкованість мотивів, при цьому активна самодіяльність у навчальному процесі сприяє творчому і самостійному становленню особистості» Дж. Джонсон

В чому сила методу проектів? Метод проектів – це метод поєднання теорії з практикою, навчальної і виховної роботи з життям: - передбачає чітке пере...
Слайд № 3

В чому сила методу проектів? Метод проектів – це метод поєднання теорії з практикою, навчальної і виховної роботи з життям: - передбачає чітке передбачення мети – результату в розв’язанні життєвої проблеми; - допомагає молодій людині включитися в активну соціальну дію, оволодівши здатностями через проект власного розвитку змінювати цейсвіт; - докорінно змінює відносини «вчитель-учень» ; Активна позиція учня і реалізація принципу «вчитися, діючи» є важливою характеристикою проектної роботи;

Розподіл ролей в проектній діяльності Учень Визначає мету діяльності Відкриває нове Експериментує Обирає Активний суб’єкт діяльності Відповідає за ...
Слайд № 4

Розподіл ролей в проектній діяльності Учень Визначає мету діяльності Відкриває нове Експериментує Обирає Активний суб’єкт діяльності Відповідає за результати діяльності Учитель Допомагає визначити мету Рекомендує джерела Розкриває можливі форми Сприяє прогнозуванню Створює умови для розвитку активності Партнер Допомагає оцінити результати

Проект «Світ професій навколо нас» Учасники проекту : учні 10 класу Актуальність проекту: в основі проекту лежать інтереси учнів; - участь у проект...
Слайд № 5

Проект «Світ професій навколо нас» Учасники проекту : учні 10 класу Актуальність проекту: в основі проекту лежать інтереси учнів; - участь у проекті забезпечить глибоко осмислений вибір майбутньої професії; - учні проектують власне майбутнє життя; - беруть відповідальність за свій вибір; - реально оцінюють власні здібності та схильності.

Мета і завдання проекту - дослідити природні нахили учнів; - навчити учнів реально оцінювати ситуацію і здійснювати вибір; - відповідально ставитис...
Слайд № 6

Мета і завдання проекту - дослідити природні нахили учнів; - навчити учнів реально оцінювати ситуацію і здійснювати вибір; - відповідально ставитись до власного майбутнього життя; - навчитись брати на себе відповідальність за власний вибір; - реально оцінювати потреби та запити суспільства та співставляти з власними запитами та планами; - удосконалювати вміння ефективно використовувати засоби електронних комунікацій.

Механізм реалізації проекту: - постановка проблеми; - визначення мети та завдань проекту; - ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапам...
Слайд № 7

Механізм реалізації проекту: - постановка проблеми; - визначення мети та завдань проекту; - ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації; - робота з інформаційними ресурсами; - звіти творчих груп; К Л Ю Ч О В Е П И Т А Н Н Я : КИМ БУТИ?

Тематичні питання: - опрацювати нормативно – правові документи; - дослідити, які професії поширені в регіоні; - дослідити, які професії користуютьс...
Слайд № 8

Тематичні питання: - опрацювати нормативно – правові документи; - дослідити, які професії поширені в регіоні; - дослідити, які професії користуються попитом, чому саме? - відвідати центр зайнятості з метою визначення дефіцитності працівників в регіоні; - зібрати матеріали про навчальні заклади України; - поспілкуватись з психологом з приводу визначення схильності до професій відповідно до природних здібностей; - ретельно ознайомитись з особливостями професійної діяльності людей певних професій, вивчити «за» та «проти» окремих професій; - вивчити попит на працівників в рідному селі.

Тематичні питання: - опрацювати нормативно – правові документи; - дослідити, які професії поширені в регіоні; - дослідити, які професії користуютьс...
Слайд № 9

Тематичні питання: - опрацювати нормативно – правові документи; - дослідити, які професії поширені в регіоні; - дослідити, які професії користуються попитом, чому саме? - відвідати центр зайнятості з метою визначення дефіцитності працівників в регіоні; - зібрати матеріали про навчальні заклади України; - поспілкуватись з психологом з приводу визначення схильності до професій відповідно до природних здібностей; - ретельно ознайомитись з особливостями професійної діяльності людей певних професій, вивчити «за» та «проти» окремих професій; - вивчити попит на працівників в рідному селі.

Очікувані результати - вироблення вміння збирати інформацію, аналізувати, порівнювати, узагальнювати, здійснювати вибір; - розвиток уміння працюват...
Слайд № 10

Очікувані результати - вироблення вміння збирати інформацію, аналізувати, порівнювати, узагальнювати, здійснювати вибір; - розвиток уміння працювати в команді та самостійно; - розвиток вміння здійснювати самоаналіз, порівняльний аналіз; - розвиток вміння здійснювати самостійний відповідальний вибір; - формування відповідальності за власний вибір; - підвищення соціальної активності

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Робота класного керівника

18.03.2021

55

0

2

Для кого: 10 Клас