Презентація " Про організацію роботи з дітьми 5-річного віку щодо підготовки до навчання в школі"

Опис документу:
Створити належні умови для реалізації дитиною свого природного потенціалу, розвивати базові якості особистості, оснащувати дошкільника навичками практичного життя, виробляти гнучкість поведінки, виховувати творче ставлення до дійсності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Буйніч С.В. Вихователь-методист 2018 р.
Слайд № 1

Буйніч С.В. Вихователь-методист 2018 р.

Пунктом 1 ст. 4 Закону України "Про дошкільну освіту" від 11.07.2001 визначено, що дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною без...
Слайд № 2

Пунктом 1 ст. 4 Закону України "Про дошкільну освіту" від 11.07.2001 визначено, що дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною безперервної освіти в Україні. Закон України від 06.07.2010 "Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу" передбачає обов'язковість здобуття дошкільної освіти дітьми старшого дошкільного віку. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.08.10 №1721-р. "Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року" передбачено дотримання вимог законодавства в частині створення умов для здобуття високоякісної дошкільної освіти дітьми п'ятирічного віку. Листи МОНУ: від 07.05.2007 № 1/9-263 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» від 04.10.2007 № 1/9-583 “Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади”. від 21.07.2011 № 1/9-552 «Щодо терміну перебування дітей, які досягли шестирічного віку, у дошкільних навчальних закладах» від 29.07.2011 № 1/9-577 «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 27.09.2010 № 1/9-666 “Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку”.

Інструктивно-методичні рекомендації МОНМСУ від 19.08.2011 № 1/9-634 «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і м...
Слайд № 3

Інструктивно-методичні рекомендації МОНМСУ від 19.08.2011 № 1/9-634 «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку» „Організація роботи з дітьми 5-річного віку: методичні рекомедації” (за загальною редакцією Л.Д. Покроєвої, автори - укладачі Покроєва Л.Д., Руднєва С.М., Остапенко А.С.) Організація роботи з дітьми 5-річного віку в умовах обов`язкової дошкільної освіти (за загальною редакцією Л.Д. Покроєвої, автори-укладачі Руднєва С.М., Остапенко А.С.,Назаренко Г.І.,Кугуєнко Н.Ф., Ярмонова Н.С.). «Обов`язкова дошкільна освіта дітей старшого дошкільного віку» (автор-упорядник О.П.Долинина, А.П.Бурова).

Нормативно-правове забезпечення Система науково - методичних заходів для педпрацівників Система роботи з батьками та громадськістю Система організа...
Слайд № 4

Нормативно-правове забезпечення Система науково - методичних заходів для педпрацівників Система роботи з батьками та громадськістю Система організації освітнього процесу з дітьми

Слайд № 5

Рівень соціально-особистісного розвитку дітей за лініями розвитку № Лінії розвитку Загальний коефіцієнт 1 Особистість дитини 0,83 2 Дитина у природ...
Слайд № 6

Рівень соціально-особистісного розвитку дітей за лініями розвитку № Лінії розвитку Загальний коефіцієнт 1 Особистість дитини 0,83 2 Дитина у природному довкіллі 0,83 3 Дитина у світі культури 0,81 4 Гра дитини 0,83 5 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 0,83 6 Дитина у світі культури 0,86 7 Мовлення дитини 0,81 Загальний клефіціент 0,83

Аналіз результатів анкетування: - формування навичок поведінки в колективі - 78%; - формування мотивації до навчання - 57%; - розвиток фізичних яко...
Слайд № 7

Аналіз результатів анкетування: - формування навичок поведінки в колективі - 78%; - формування мотивації до навчання - 57%; - розвиток фізичних якостей - 55%; - розвиток пізнавальної діяльності дитини, окремих пізнавальних процесів - 88%; - опанування певних умінь та навичок - 65%. Батьки, які добре інформовані про зміст освітнього процесу - 90%. Батьки, які ознайомлені з порядком прийому дітей до 1 класу - 97%

Тримати на контролі питання якості підготовки вихованців до шкільного навчання. Забезпечувати відповідність змісту освіти дітей старшого дошкільног...
Слайд № 8

Тримати на контролі питання якості підготовки вихованців до шкільного навчання. Забезпечувати відповідність змісту освіти дітей старшого дошкільного віку вимогам Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція); Впроваджувати різні форми охоплення дітей 5-річного віку дошкільною освітою відповідно до чинних програм. Вживати заходів щодо створення умов для здобуття дошкільної освіти дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади. Забезпечувати наступність між дошкільною та початковою ланками освіти. Удосконалювати підходи до планування та організації життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку. Сприяти підвищенню якості роботи з батьками майбутніх першокласників через систему різних форм роботи з ними. 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»