Презентація "Предметне та сюжетне малювання в ДНЗ"

Опис документу:
Презентація містить поетапне ускладнення технічних навичок у малюванні для дошкільників від І молодшої до старшої групи. Вона може слугувати як памятка для педагога-дошкільника. Презентація є складовою опублікованого семінару "Предметне та сюжетне малювання в ДНЗ"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Методичні рекомендації Вихователь-методист ДНЗ № 8 “Казка” м.Ковеля Смаль Оксана Володимирівна
Слайд № 1

Методичні рекомендації Вихователь-методист ДНЗ № 8 “Казка” м.Ковеля Смаль Оксана Володимирівна

Види малювання
Слайд № 2

Види малювання

І молодша група Матеріал: олівці, фломастери, гуашеві фарби, крейда. Способи малювання: олівцем, пензлем, долонями, пальцями, штампами. Прийоми зоб...
Слайд № 3

І молодша група Матеріал: олівці, фломастери, гуашеві фарби, крейда. Способи малювання: олівцем, пензлем, долонями, пальцями, штампами. Прийоми зображення: штрихи, лінії, плями, мазки, відбивання. Техніки: прямі лінії (зліва – направо, згори – вниз), перетинання ліній, заокруглювання. Кольори: червоний, чорний, синій, зелений, жовтий, білий. Поєднання 2 кольорів. Використання 1 пензлика.

Вертикальні лінії
Слайд № 4

Вертикальні лінії

Горизонтальні лінії
Слайд № 5

Горизонтальні лінії

Перетинання ліній
Слайд № 6

Перетинання ліній

Прийом “примакування”
Слайд № 7

Прийом “примакування”

Хуртовина
Слайд № 8

Хуртовина

Спіральні лінії
Слайд № 9

Спіральні лінії

Ритмічне нанесення мазків яскравого кольору
Слайд № 10

Ритмічне нанесення мазків яскравого кольору

Зімкнення лінії
Слайд № 11

Зімкнення лінії

Рівномірне зафарбовування круга
Слайд № 12

Рівномірне зафарбовування круга

Малювання долонями
Слайд № 13

Малювання долонями

Малювання пальчиками
Слайд № 14

Малювання пальчиками

Малювання штампами
Слайд № 15

Малювання штампами

Малювання штампами
Слайд № 16

Малювання штампами

ІІ молодша група Матеріал: олівці, гуаш, крейда, вугілля. Способи малювання: олівцем, пензлем, відбивання соски, піпетки, зібганим папером, клаптик...
Слайд № 17

ІІ молодша група Матеріал: олівці, гуаш, крейда, вугілля. Способи малювання: олівцем, пензлем, відбивання соски, піпетки, зібганим папером, клаптиками тканини. Прийоми зображення: передавання предметів з чіткою геометричною основою (квадрат, круг, трикутник, прямокутник), поєднання їх із прямими лініями та схрещеними, відбивання. Техніки: прямі лінії (в різних напрямках) різної товщини, кінчиком пензля і всім ворсом, мазки, крапка, кільця. Кольори: червоний, чорний, синій, зелений, жовтий, білий + відтінки: рожевий, блакитний. Змішування фарб. Поєднання 2-3 кольорів. Використання 2 пензликів

Слайд № 18

Слайд № 19

Поєднання ліній (ялинка) Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, фарбою зеленого кольору, широким пензлем. Пояснення: Позначаємо,...
Слайд № 20

Поєднання ліній (ялинка) Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, фарбою зеленого кольору, широким пензлем. Пояснення: Позначаємо, де росте ялина - проводжу рівну, пряму лінію зліва-направо зеленою фарбою. Потім малюю прямий і красивий стовбур - проводжу вертикальну лінію зверху-вниз, починаю малювати кінчиком пензлика, а потім всім ворсом. Тепер малюю гілочки. На маківці гілочки короткі і дивляться вгору на сонечко. Малюю інші гілки, починаю зверху - веду лінію від стовбура вниз з одного боку і з іншого, нагорі вони короткі, а потім зростають, зростають (ведемо лінію гілки), а ця гілка ще довше (росте, росте, росте).

Поєднання ліній (дерево) Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, чорною фарбою, широким пензлем. Пояснення: Позначаємо, де росте ...
Слайд № 21

Поєднання ліній (дерево) Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, чорною фарбою, широким пензлем. Пояснення: Позначаємо, де росте дерево - проводжу рівну, пряму лінію зліва-направо чорною фарбою. Потім малюю прямий, гарний стовбур - проводжу вертикальну лінію зверху-вниз, починаю малювати кінчиком пензлика, а потім всім ворсом. Тепер малюю гілочки. У дерева є маківка - малюю 2 маленькі гілочки вгору. У ялинки гілки ростуть вниз, а у дерева-вгору до сонечка. Підніміть свої ручки вгору, ось так само і гілочки дерева будемо малювати, пензлик буде показувати, куди зростає гілочка - вона зростає від стовбура вгору (проводжу лінію), тепер малюю гілочку з іншого боку - вона росте, росте.

Слайд № 22

Ведмідь Малювання тварин починаємо з круглої форми. Ведмідь Широкий і тонкий пензлик, коричнева і чорна фарби. Пояснення: Коричневою фарбою малюю к...
Слайд № 23

Ведмідь Малювання тварин починаємо з круглої форми. Ведмідь Широкий і тонкий пензлик, коричнева і чорна фарби. Пояснення: Коричневою фарбою малюю коло - це буде голова ведмедя, зафарбовую. Тепер намалюю коло побільше - це тулуб ведмедя, зафарбовую. На голові намалюю два невеликі кружечки - це вушка у ведмедя. Залишилося намалювати лапи, у ведмедя 4 лапи, намалюю дві вгорі тулуба і дві внизу, зафарбовую їх. Коли фарба підсохне, тонким пензлем чорним кольором намалюю очі і носик. Таким же методом малюємо зайчика, кішечку.

Курча Курча Гуаш - жовта й червона, 2 пензлика: товстий і тоненький. Пояснення: Візьму товстий пензлик, обмакну в жовту фарбу, зайву приберу за доп...
Слайд № 24

Курча Курча Гуаш - жовта й червона, 2 пензлика: товстий і тоненький. Пояснення: Візьму товстий пензлик, обмакну в жовту фарбу, зайву приберу за допомогою краю баночки. Намалюю тулуб курчати круглий, як грудочка. Голова у курчати також кругла, тільки менша за тулуб. Хвостик маленький, дивиться вгору. Коли фарба підсохне, тоненьким пензликом коричневою фарбою намалюю довгі ноги. На голові у курчати є очі. Дзьоб короткий. У курчати є маленькі крильця.

Малювання прямокутної форми (прийом окремого малювання кожної лінії) Спочатку дітям дають аркуш паперу з намальованою на ньому горизонтальною лініє...
Слайд № 25

Малювання прямокутної форми (прийом окремого малювання кожної лінії) Спочатку дітям дають аркуш паперу з намальованою на ньому горизонтальною лінією. На одному занятті пропонується на цій лінії намалювати стоячі в рядок цеглинки. Малюючи кожну цеглинку, дитина проводить дві лінії зверху вниз до горизонтальної і з’єднує їх вгорі: виходить прямокутник-цеглинка; відступаючи трохи, так само малює другу цеглинку. Підготовлена вихователем горизонтальна лінія може зображувати і мотузку, на якій висять прапорці. Від мотузки діти проводять дві лінії донизу і з’єднують їх, отримуючи прямокутний прапорець.

Малювання прямокутної форми (невідривно) Полотнище прапора малюється невідривним рухом: верхня лінія зліва направо, бокова – зверху вниз, нижня – з...
Слайд № 26

Малювання прямокутної форми (невідривно) Полотнище прапора малюється невідривним рухом: верхня лінія зліва направо, бокова – зверху вниз, нижня – з права наліво, ліва бокова – знизу вгору (можна і в іншій послідовності, але обов’язково невідривно). Потім окремо малюється паличка зверху вниз.

Малювання квадратної форми (невідривно)
Слайд № 27

Малювання квадратної форми (невідривно)

Малювання прямокутної форми (невідривно)
Слайд № 28

Малювання прямокутної форми (невідривно)

Малювання трикутної форми Малювання будинку коментуємо так само, як будуємо його з будівельних матеріалів. Необхідна жовта і червона фарба, широкий...
Слайд № 29

Малювання трикутної форми Малювання будинку коментуємо так само, як будуємо його з будівельних матеріалів. Необхідна жовта і червона фарба, широкий пензлик. Пояснення: Починаю малювати будинок з підлоги - проводжу жовтою фарбою пряму лінію зліва - направо. Тепер побудую у будинку стіни - спочатку одну - проведу лінію зверху до підлоги, а тепер другу (показ). Стіни готові. Тепер малюю стелю - зєднаю стіни прямою лінією зліва - направо. Зафарбую будиночок. Тепер буду будувати дах будиночка. Його я буду малювати червоною фарбою. Щоб дах добре трималася поставлю балку - проведу лінію зверху-вниз до стелі (показ). Тепер побудую дах від балки, ось так (показ). Зафарбую дах будинку червоною фарбою. Коли діти навчаться досить добре малювати будинок, балку можна не малювати.

Малювання трикутної форми При першому освоєнні предметів нової форми небажана різноманітність кольорів. В самостійній роботі при повторному зображе...
Слайд № 30

Малювання трикутної форми При першому освоєнні предметів нової форми небажана різноманітність кольорів. В самостійній роботі при повторному зображенні предметів знайомих форм діти можуть користуватися різноманітною кольоровою гамою, вибираючи їх за своїм бажанням із приготованих вихователем 5-6 кольорів і відтінків.

Середня група Матеріал: олівці, акварель, гуаш, вугілля, пастель Способи малювання: олівцем, пензлем, псевдофорт (малювання матрицями), флористика ...
Слайд № 31

Середня група Матеріал: олівці, акварель, гуаш, вугілля, пастель Способи малювання: олівцем, пензлем, псевдофорт (малювання матрицями), флористика (відбивання рослин), малювання клеєм ПВА, свічкою («сліпе» малювання), зубною щіткою тощо. Прийоми зображення: передавання предметів з чіткою геометричною основою (квадрат, круг, трикутник, прямокутник, овал), передавання постатей чоловіків і жінок, асоціювати тіло людини з геометричними фігурами: чоловік – прямокутник, жінка – трикутник. Техніки: лінії, крапки, мазки, плями, форми, композиції Кольори: червоний, зелений, коричневий, синій, чорний, білий та їх відтінки (додаючи білила) – блакитний, рожевий, сірий. Змішування фарб. Поєднання 2-3 кольорів. Використання 2-3 пензлів.

Овальна форма При малюванні предметів круглої і овальної форми діти повинні засвоїти різницю в характері руху. Для цього (на дошці, на мольберті) в...
Слайд № 32

Овальна форма При малюванні предметів круглої і овальної форми діти повинні засвоїти різницю в характері руху. Для цього (на дошці, на мольберті) вихователь декілька раз підряд малює круги і овали і пояснює різницю в їх зображенні. При малюванні круглої форми рухи виконуються, рівномірно заокруглюючись; малювання предметів овальної форми потребує з двох сторін більш заокругленого руху, а з двох інших більш випрямленого. Спочатку овал слід малювати значно більш видовженим, чим яйце, назвати цю форму, наприклад огірочком, запропонувати намалювати помідори і огірки. Потім видовжена форма дається більш близькою до круга. Наприклад, намалювати фарбами апельсин і лимон. При цьому діти знайомляться і з помаранчевим кольором. Апельсин потрібно обрати близьким за формою до кулі, а лимон видовженої форми. 1 2

Каченя Гуаш - жовта, червона і коричнева, 2 пензлика: товстий і тонкий. Пояснення: Візьму товстий пензлик, обережно обмакну в жовту фарбу, зайву пр...
Слайд № 33

Каченя Гуаш - жовта, червона і коричнева, 2 пензлика: товстий і тонкий. Пояснення: Візьму товстий пензлик, обережно обмакну в жовту фарбу, зайву приберу за край баночки. Намалюю у каченяти овальний тулуб. Голова кругла, хвостик маленький. Коли фарба підсохне, тоненьким пензликом червоною фарбою намалюю лапки короткі і широкі, щоб качечка зручно було плавати. Тепер намалюю дзьоб, теж широкий. Коричневою фарбою намалюю каченяті оченята і маленьке крильце.

Горобчик Гуаш - чорна і коричнева, 2 пензлика: товстий і тонкий. Пояснення: Таке ж, як і при малюванні курчати. Даємо так само малювання інших виді...
Слайд № 34

Горобчик Гуаш - чорна і коричнева, 2 пензлика: товстий і тонкий. Пояснення: Таке ж, як і при малюванні курчати. Даємо так само малювання інших видів птахів. Птахи бувають різні. Пояснення таке ж, як малювання качечки. Зміна - хвіст трикутник.

Ведмідь, заєць Даємо малювання зайця і ведмедя на основі знайомих форм, без шиї, в статичному стані. Зайчик Сіра, чорна фарби, середньої товщини пе...
Слайд № 35

Ведмідь, заєць Даємо малювання зайця і ведмедя на основі знайомих форм, без шиї, в статичному стані. Зайчик Сіра, чорна фарби, середньої товщини пензлик. Пояснення: Сірою фарбою намалюю овальний тулуб, овальну голову. Вуха у зайця довгі. Лапки овальні, він підім'яла їх під себе. Хвостик маленький круглий. Коли фарба підсохне, візьму чорну фарбу і намалюю очі і носик.

Малювання ялинки Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, фарбою коричневого та зеленого кольору. Даємо 3 пензлика: широкий для ст...
Слайд № 36

Малювання ялинки Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, фарбою коричневого та зеленого кольору. Даємо 3 пензлика: широкий для стовбура, середньої товщини для гілок і тонкий для хвої. Пояснення: Беру широкий кпензлик і коричневою фарбою визначаю, де росте ялина, проводжу рівну пряму лінію зліва-направо. Потім малюю прямий, гарний стовбур - проводжу вертикальну лінію зверху-вниз, починаю малювати кінчиком пензля, а потім всім ворсом. Беру середньої товщини пензлик, ним я буду малювати коричневі гілочки. У ялини є маківка. Малюю 2 маленькі гілочки, які дивляться вгору, на сонечко. Тепер малюю інші гілки, починаю зверху. Гілки вгорі маленькі і дивляться вниз з однієї й іншої сторони, нижче гілки достовірніше, ще довші і найдовші. Тепер тонким пензликом зеленою фарбою малюю голки на ялинці. Вони ростуть на гілках з одного і з іншого боку.

Малювання дерева Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, фарбою коричневого кольору. Даємо 2 пензлика: широкий для стовбура, сере...
Слайд № 37

Малювання дерева Малюємо на тонованому папері, на всьому аркуші або смузі, фарбою коричневого кольору. Даємо 2 пензлика: широкий для стовбура, середньої товщини для гілок. Пояснення: Беру широкий пензлик і коричневою фарбою визначаю, де росте дерево, проводжу рівну, пряму лінію зліва-направо. У дерева прямий гарний рівний стовбур - проводжу вертикальну лінію зверху-вниз, починаю малювати кінчиком пензля, а потім всім ворсом. Беру середньої товщини пензлик, ним я буду малювати коричневі гілки. Кінчиком пензлика малюю 2 маленькі гілочки на верхівці, які дивляться вгору на сонечко. У дерева є товсті гілки, і всі вони ростуть вгору - до сонечка, малюю їх всім ворсом з одного і з іншого боку стовбура. А на товстих гілках є тонкі, вони теж тягнуться до сонечка, малюю їх кінчиком пензлика з одного і з іншого боку гілки. Звернути увагу на те, щоб діти дивилися роботу товариша, обмінювалися думками. У середній групі можна малювати дерево в різний час року: взимку вкрите снігом, весною, літом, восени - з листям, їх ми малюємо примакуванням.

Слайд № 38

Малювання транспорту Малюємо транспорт по частинах і відразу зафарбовуємо кожну частину. Необхідна зелена, синя і чорна фарби, товстий пензлик. Поя...
Слайд № 39

Малювання транспорту Малюємо транспорт по частинах і відразу зафарбовуємо кожну частину. Необхідна зелена, синя і чорна фарби, товстий пензлик. Пояснення: Беру пензлик і синьою фарбою малюю у машини мотор, він має прямокутну форму, зафарбую його. Тепер малюю кабіну, де сидить водій, у мене вона буде ось така - квадратна (показ). Тепер зеленою фарбою намалюю кузов, де возять вантажі, він також прямокутної форми. Кузов у мене буде великий, зафарбовую його зеленою фарбою. Залишилося намалювати колеса, вони круглі і їх я намалюю чорною фарбою. Малюю одне, де мотор, під ним, друге, де кузов, розмалюю їх. У цій групі даємо різновиди машин. Всі машини малюються по одній схемі, змінюється лише форма кузова (фургон, молоковоз і т.п.)

Дівчинка в довгій шубі Діти починають малювати з конусоподібного тулуба. Перша тема: «Дівчинка в довгій шубці». Ця тема ділиться на два заняття. 1 ...
Слайд № 40

Дівчинка в довгій шубі Діти починають малювати з конусоподібного тулуба. Перша тема: «Дівчинка в довгій шубці». Ця тема ділиться на два заняття. 1 заняття Гуаш - блакитна і тілесного кольору (рожева), широкий пензлик. Пояснення: Беру пензлик і рожевою фарбою намалюю дівчинці голову - вона кругла. Тепер блакитною фарбою буду малювати дівчинці довгу шубку. Трохи відступаю від голови і малюю трикутник. У шуби є рукави, як у ялини гілки, малюю одним рухом кисті вниз. На голові у дівчинки шапочка. Для малювання очей, губ, носа можна дати олівець чи фломастер. Можна ж самому вихователь промальовувати: «Давай оживимо твою дівчинку». 2 заняття Якщо у дітей добре вийшло, то даємо різну фарбу і пропонуємо намалювати галявину, у шубки гудзики, дерева, сніжок.. Якщо не вийшло досить добре, можна запропонувати всім або деяким з дітей намалювати подружку для дівчинки. «Ми з вами вже малювали дівчинку у довгій шубці, давайте намалюємо для неї подружку, щоб їй не було нудно».

Завдання сюжетного малювання в середній групі : зображати 2-3 предмета, пов'язаних між собою за змістом; виробити композиційні вміння: вчити розташ...
Слайд № 41

Завдання сюжетного малювання в середній групі : зображати 2-3 предмета, пов'язаних між собою за змістом; виробити композиційні вміння: вчити розташовувати кілька предметів на одній лінії, що зображує простір, поруч один з одним або на всьому аркуші без позначення лінією землі і неба.

Розташування на одній лінії Розміщення декількох предметів на одній лінії являється найбільш простим композиційним вирішенням теми
Слайд № 42

Розташування на одній лінії Розміщення декількох предметів на одній лінії являється найбільш простим композиційним вирішенням теми

Розташуванням предметів на всьому аркуші Для галявини, луки Для води Для піску
Слайд № 43

Розташуванням предметів на всьому аркуші Для галявини, луки Для води Для піску

Розташуванням предметів на всьому аркуші
Слайд № 44

Розташуванням предметів на всьому аркуші

Розташуванням предметів поруч один з одним Діти в малюнках не показують сюжетного розвитку подій. Вони малюють 2-3 предмети, між якими не буде дієв...
Слайд № 45

Розташуванням предметів поруч один з одним Діти в малюнках не показують сюжетного розвитку подій. Вони малюють 2-3 предмети, між якими не буде дієвого зв'язку

Зображування епізодів художніх творів
Слайд № 46

Зображування епізодів художніх творів

Старша група Матеріал: олівці, акварель, гуаш, вугілля, пастель Способи малювання: олівцем, пензлем. Прийоми зображення: лінії – прямі, хвилясті, д...
Слайд № 47

Старша група Матеріал: олівці, акварель, гуаш, вугілля, пастель Способи малювання: олівцем, пензлем. Прийоми зображення: лінії – прямі, хвилясті, діагональні, обвідні; мазок, крапка, круг; передавати людську фігуру в русі, зі зміною положення рук та ніг; портретний жанр з передачею міміки, пози;передача у малюнках дітей різного віку, статі, професій; державну символіку, зовнішні ознаки українців, національний одяг. Техніки: техніка роздільної крапки і мазка (імпресіонізм), забризкування, аерографія (дмухавка), витирання канцелярською гумкою, техніка симетричного відбитку, монотипії, ниткографії , малювання воском (крона дерев), засипання кухарською сіллю (сніг, роса), малювання сухим пензлем по вологому тлі. Кольори: вся палітра кольорів, отримувати відтінки змішуванням кольорів. Тонування паперу Використання 2-3 пензликів

Ялинка Малюємо на тонованому в дві смуги папері, фарбою коричневого та зеленого кольору. Даємо 3 пензлика: широкий для стовбура, середньої товщини ...
Слайд № 48

Ялинка Малюємо на тонованому в дві смуги папері, фарбою коричневого та зеленого кольору. Даємо 3 пензлика: широкий для стовбура, середньої товщини для гілок і тонкий для хвої. Пояснення: Ми не заявляємо, де росте ялина, відразу малюємо стовбур. Беру широкий пензлик і коричневою фарбою проводжу рівну пряму в кінці з натиском лінію з верхньої точки проводжу ще таку ж лінію поруч і так кілька разів, щоб вийшов гарний, прямий стовбур. Тепер середнім пензлем малюю гілки. Техніка та ж, як у середній групі. Вгорі 2 маленькі гілочки дивляться вгору, інші довгі в сторони. На гілках у ялини є «лапки» - маленькі гілки, намалюю їх під великими (показ). Тепер зеленою фарбою тонким пензликом малюємо хвою. Новорічну ялинку прикрашаємо гірляндою і малюємо під нею підставку. У цій групі даємо зображення ялин поблизу і вдалині. Зверніть увагу, тут не малюються окремо коричневою фарбою гілки, а відразу ж зеленою фарбою розлогі лапи.

Сосна Якщо діти добре оволоділи технікою малювання ялин, можна навчити малювання сосни. Малюємо на тонованому в дві смуги папері, гуаш, палітра. Да...
Слайд № 49

Сосна Якщо діти добре оволоділи технікою малювання ялин, можна навчити малювання сосни. Малюємо на тонованому в дві смуги папері, гуаш, палітра. Даємо 3 пензлика: широкий для стовбура, середньої товщини для гілок, тонкий для хвої. Пояснення: У сосни красивий, рівний стовбур світло-коричневого, золотистого кольору, тому що сосна дуже любить світло, сонце. Створюємо такий колір на палітрі. Техніка малювання стовбура така ж, як і ялини. Звертаємо увагу на гілки, вони ростуть в сторони від стовбура, по черзі з однієї й іншої сторони, вгорі гілки короткі, донизу довші. Внизу теж були гілки, але всім не вистачило світла, сонця, і вони зламалися, залишилися тільки маленькі сучки. Хвоя у сосни смарагдова, довга і пухнаста. Тонким пензликом робимо довгі від гілки в різні боки мазки.

Береза Малюємо на тонованому в дві смуги папері, білою і чорною фарбою. Даємо 2 пензлика: широкий і середньої товщини. Пояснення: У берези красивий...
Слайд № 50

Береза Малюємо на тонованому в дві смуги папері, білою і чорною фарбою. Даємо 2 пензлика: широкий і середньої товщини. Пояснення: У берези красивий стовбур - широким пензликом білою фарбою малюю стовбур, так само як ми малювали стовбур у інших дерев. У берези на стовбурі є чорні цяточки, їх ми намалюємо потім, коли підсохне біла фарба. Березу називають кучерявою. Гілки у неї красиві, пружні, нахилилися вниз. Беру середній пензлик і чорною фарбою малюю товсті гілки від стовбура з однієї й іншої сторони, починаю зверху. А від товстих гілок йдуть тонкі, як гірлянди, опускаються вниз. Стовбур у берези підсох, тепер прикрасимо його чорними крапками. Згадайте, коли ми з вами розглядали його, то зазначали, що внизу стовбур сильно чорний, зверху цяток менше. Малюємо березу в різний час року: засніжену взимку і зелену навесні (малюємо по-сирому контур крони і примакуванням листя).

Яблуня Малюємо на тонованому в дві смуги папері, гуаш, палітра. Даємо 2 пензлика: широкий і середньої товщини. Пояснення: Широким пензлем темно-кор...
Слайд № 51

Яблуня Малюємо на тонованому в дві смуги папері, гуаш, палітра. Даємо 2 пензлика: широкий і середньої товщини. Пояснення: Широким пензлем темно-коричневою фарбою малюю стовбур. Техніка малювання та ж. Тепер середньої товщини пензликом буду малювати крону. Крона у яблуні схожа на чашку. З чашки ростуть великі гілки вгору до сонця, а на них маленькі. Тому, що у яблуні така крона її називають розлогою. Листя яблуні малюють примакуванням, кінець ворсу дивиться вгору. Можна дати так само тему «Яблуня в цвіті» - рожевою фарбою малюємо квіти завиточки, листя не малюємо. Малювання різновидів дерев у старшій групі можна давати лише в тому випадку, коли у дітей високі технічні навички. У разі утруднень у старшій групі краще залишити малювання дерева за методикою середньої групи і дати малювання тільки берези.

Легковий автомобіль Даємо малювання легкового автомобіля, автобуса. Спочатку малюємо простим олівцем. Легковий автомобіль Перед малюванням докладно...
Слайд № 52

Легковий автомобіль Даємо малювання легкового автомобіля, автобуса. Спочатку малюємо простим олівцем. Легковий автомобіль Перед малюванням докладно розглядаємо легковий автомобіль, виділяємо, що у ньому є мотор, салон, де сидить водій та пасажири і багажник. Колеса - одне, де мотор, друге, де багажник. Автобус Виділяємо особливості: є лобове скло переднє та заднє, в салоні кілька вікон, дві двері, колеса розташовані під дверима.

Натюрморт
Слайд № 53

Натюрморт

Завдання сюжетного малювання у старшій групі наступні: навчити зображенню змістовного зв'язку між об'єктами, передачі просторових відносин між ними...
Слайд № 54

Завдання сюжетного малювання у старшій групі наступні: навчити зображенню змістовного зв'язку між об'єктами, передачі просторових відносин між ними (перспектива); розвивати композиційні уміння (малювати на всьому аркуші, проводячи лінію горизонту); розвивати почуття кольору.

Осінь в лісі
Слайд № 55

Осінь в лісі

Двоє жадібних ведмежат
Слайд № 56

Двоє жадібних ведмежат

Осінній пейзаж
Слайд № 57

Осінній пейзаж

Мама-зайчиха із зайченятами
Слайд № 58

Мама-зайчиха із зайченятами

Зимовий ліс
Слайд № 59

Зимовий ліс

Пропорційне зображення дитячої фігури
Слайд № 60

Пропорційне зображення дитячої фігури

Зимові розваги дітей
Слайд № 61

Зимові розваги дітей

Білка Білочка Пояснення: Овальний тулуб, голова кругла з витягнутою мордочкою. Вуха короткі, на кінцях - китички. Задні лапки зігнуті, вона на них ...
Слайд № 62

Білка Білочка Пояснення: Овальний тулуб, голова кругла з витягнутою мордочкою. Вуха короткі, на кінцях - китички. Задні лапки зігнуті, вона на них сидить, а в передніх лапках тримає горішок або грибок. Хвіст великий і пухнастий.

Кішка Собака або кішка гуляє Діти можуть намалювати у них 2 або 4 лапи. Зауваження не слід робити, кожен може бачити по-різному.
Слайд № 63

Кішка Собака або кішка гуляє Діти можуть намалювати у них 2 або 4 лапи. Зауваження не слід робити, кожен може бачити по-різному.

Водоплаваючі (качка, гусак) Водоплаваючі Гуаш, 2 пензлика: середньої товщини і тонкий. Пояснення: Малюємо за такою ж схемою, як і в середній групі,...
Слайд № 64

Водоплаваючі (качка, гусак) Водоплаваючі Гуаш, 2 пензлика: середньої товщини і тонкий. Пояснення: Малюємо за такою ж схемою, як і в середній групі, але даємо характерні особливості. Наприклад, гусака малюємо так само, як качечку, але звертаємо увагу, що у гусака довга шия, тому голову малюємо далеко від тулуба. Потім зєднуємо тулуб з головою. На голові - чубчик. Для малювання даємо різний колір гусака і качки.

Півень Гуаш, 2 пензлика: середньої товщини і тонкий. Пояснення: Так само, але звертаємо увагу на те, що шию плавно з'єднуємо з тулубом, у півня сил...
Слайд № 65

Півень Гуаш, 2 пензлика: середньої товщини і тонкий. Пояснення: Так само, але звертаємо увагу на те, що шию плавно з'єднуємо з тулубом, у півня сильні, потужні груди. Ноги теж сильні, адже півень захисник курей. Після висихання фарби, тонким пензликом малюємо красивий гребінь, борідку, дзьоб. Тепер намалюємо півневі гарний різнобарвний хвіст.

Казковий птах Цю тему даємо тільки тоді, коли у дітей будуть стійкі, міцні навички. По цій темі даємо дітям 5-6 зразків, 1 не даємо ніколи. Пояснен...
Слайд № 66

Казковий птах Цю тему даємо тільки тоді, коли у дітей будуть стійкі, міцні навички. По цій темі даємо дітям 5-6 зразків, 1 не даємо ніколи. Пояснення: Основа та ж, але даємо право вибору фарб.

Портретний жанр
Слайд № 67

Портретний жанр

Танці
Слайд № 68

Танці

Дитячі свята
Слайд № 69

Дитячі свята

Ілюстрування сюжетів казок
Слайд № 70

Ілюстрування сюжетів казок

Слайд № 71

Слайд № 72

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.