Презентація "Особистість учня та особистість учителя як діалогічна спільність в особистісно зорієнтованому навчанні"

Опис документу:
Освіта - це визначальний шлях розвитку особистості. Він зумовлений процесом виховання, тому що саме виховання вводить дитину в національну і світову культуру. Уся сучасна соціокультурна ситуація великою мірою впиває на стан вихованості дітей та підлітків і породжує групу зовнішніх проблем: утрату національних ціннісних орієнтирів; соціальне розшарування суспільства; розмиття культурного шару суспільства, що призводить до втрати традицій, культурних та історичних витоків нації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Особистість учня та особистість учителя як діалогічна спільність в особистісно зорієнтованому навчанні
Слайд № 1

Особистість учня та особистість учителя як діалогічна спільність в особистісно зорієнтованому навчанні

Самодур Девіз: “ Ви винні, що я посередність ” - агресивний обиватель - страшний та руйнівний - нездатний до творчості - неприязний до дітей
Слайд № 2

Самодур Девіз: “ Ви винні, що я посередність ” - агресивний обиватель - страшний та руйнівний - нездатний до творчості - неприязний до дітей

Фауст Девіз: “ Я зроблю тебе таким, яким хочу бачити ” - скульптор дитячих душ за аналогією
Слайд № 3

Фауст Девіз: “ Я зроблю тебе таким, яким хочу бачити ” - скульптор дитячих душ за аналогією

Наполеон Девіз: “ Учні – неприємний, але необхідний засіб для моєї творчої діяльності ” - неприязнь до дітей,використання дітей у власних цілях - в...
Слайд № 4

Наполеон Девіз: “ Учні – неприємний, але необхідний засіб для моєї творчої діяльності ” - неприязнь до дітей,використання дітей у власних цілях - високо цінується керівництвом - діти його не люблять

Нарцис Девіз: “ Я працюю творчо, а ви мені заважаєте “ - неприязно ставиться до учнів - головне – власне задоволення від роботи - академічний учений
Слайд № 5

Нарцис Девіз: “ Я працюю творчо, а ви мені заважаєте “ - неприязно ставиться до учнів - головне – власне задоволення від роботи - академічний учений

Кіт Леопольд Девіз: “ Діти, давайте жити дружно ” - характерна обмежена творча активність - сором’язливість - повага та любов до дитини - пасивне б...
Слайд № 6

Кіт Леопольд Девіз: “ Діти, давайте жити дружно ” - характерна обмежена творча активність - сором’язливість - повага та любов до дитини - пасивне бажання не зашкодити

Спостерігач Девіз: “ Я вас не займаю, і ви мене не чіпайте “ - відсутність творчості - пасивне невтручання з недоброзичливим відтінком - нездатний ...
Слайд № 7

Спостерігач Девіз: “ Я вас не займаю, і ви мене не чіпайте “ - відсутність творчості - пасивне невтручання з недоброзичливим відтінком - нездатний до реальної педагогічної роботи

Штампувальник Девіз: “ Я вас люблю, але якщо буде потрібно… “ - любить дітей - часто реалізує владний підхід стосовно учнів - однаково працює в усі...
Слайд № 8

Штампувальник Девіз: “ Я вас люблю, але якщо буде потрібно… “ - любить дітей - часто реалізує владний підхід стосовно учнів - однаково працює в усіх класах, з різними віковими категоріями

Самоактуалізатор Девіз: “ Ти так само неповторний, як і я “ - спрямований на саморозвиток - поважає, любить дітей, сприймає їх як особистостей, має...
Слайд № 9

Самоактуалізатор Девіз: “ Ти так само неповторний, як і я “ - спрямований на саморозвиток - поважає, любить дітей, сприймає їх як особистостей, має великий творчий потенціал - система педагогічної діяльності спрямована на розвиток унікальності кожного учня

Рівні розвитку самосвідомості вчителя 1. Регулятивно – прагматичний рівень ( тип “ Самодур ”) 2. Егоцентричний рівень (типи “ Фауст ”, “ Наполеон ”...
Слайд № 10

Рівні розвитку самосвідомості вчителя 1. Регулятивно – прагматичний рівень ( тип “ Самодур ”) 2. Егоцентричний рівень (типи “ Фауст ”, “ Наполеон ” , “ Нарцис “ ) 3. Стереотипно – залежний рівень ( типи “ Штампувальник “, “ Спостерігач ”, “ Кіт Леопольд “ ) 4. Суб ’ єктивно – універсальний рівень ( “ Самоактуалізатор “ )

Як допомагати учням почуватися впевненішими? Визнавайте помилки нормальним і потрібним явищем Формуйте віру в успіх Концентруйте увагу учнів на дос...
Слайд № 11

Як допомагати учням почуватися впевненішими? Визнавайте помилки нормальним і потрібним явищем Формуйте віру в успіх Концентруйте увагу учнів на досягнутих успіхах Робіть процес навчання відчутним Відзначайте досягнення Змінюйте методи досягнення Запроваджуйте додаткові методи навчання

Асоціативна квітка Категорія “ надійні “ Категорія “ впевнені “ Категорія “ невпевнені “ Категорія “ зневірені “
Слайд № 12

Асоціативна квітка Категорія “ надійні “ Категорія “ впевнені “ Категорія “ невпевнені “ Категорія “ зневірені “

Стратегія “ Сенкан “ Учитель – приятель Учитель – мученик Учитель – партнер Учитель – начальник Учитель – комп’ютер
Слайд № 13

Стратегія “ Сенкан “ Учитель – приятель Учитель – мученик Учитель – партнер Учитель – начальник Учитель – комп’ютер

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.