Презентація . Образотворче мистецтво 6 клас на тему " Настрій у пейзажі"

Опис документу:
Цей ліс живий. У нього добрі очі. Шумлять вітри у нього в голові. Старезні пні, кошлаті поторочі, літопис тиші пишуть у траві. Малі озерця блискають незлісно, колише хмара втомлені громи. Поїдемо поговорити з лісом, а вже тоді я можу і з людьми. Ліна Костенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Настрій у пейзажі Урок № 4
Слайд № 1

Настрій у пейзажі Урок № 4

Пейзаж — жанр образотворчого мистецтва, що зображує природу. Дайте визначення пейзажному жанру
Слайд № 2

Пейзаж — жанр образотворчого мистецтва, що зображує природу. Дайте визначення пейзажному жанру

У чому полягає різниця між поняттями «пейзаж» і «ландшафт»? Коли і де з’явився пейзаж як жанр? Назвіть види пейзажу
Слайд № 3

У чому полягає різниця між поняттями «пейзаж» і «ландшафт»? Коли і де з’явився пейзаж як жанр? Назвіть види пейзажу

Назвіть види пейзажу Які картини природи, навіяні цими рядками, виникають у вашій уяві? Які образи використала авторка для створення поетичного опи...
Слайд № 4

Назвіть види пейзажу Які картини природи, навіяні цими рядками, виникають у вашій уяві? Які образи використала авторка для створення поетичного опису і який вигляд вони матимуть у живописі? Які слова у вірші говорять нам про почуття й переживання авторки, пов’язані з лісовим пейзажем? Цей ліс живий. У нього добрі очі. Шумлять вітри у нього в голові. Старезні пні, кошлаті поторочі, літопис тиші пишуть у траві. Малі озерця блискають незлісно, колише хмара втомлені громи. Поїдемо поговорити з лісом, а вже тоді я можу і з людьми. Ліна Костенко

Робота з підручником (с. 61–62) Від чого залежать естетичні функції пейзажу? Як художники зображують природу в різні часи?
Слайд № 5

Робота з підручником (с. 61–62) Від чого залежать естетичні функції пейзажу? Як художники зображують природу в різні часи?

Романтичний напрям — це насамперед ідилічні краєвиди з різного роду руїнами. У художників-романтиків пейзаж стає важливим засобом формування любові...
Слайд № 6

Романтичний напрям — це насамперед ідилічні краєвиди з різного роду руїнами. У художників-романтиків пейзаж стає важливим засобом формування любові до батьківщини та демократичних умонастроїв. У творах художників-передвижників пейзаж виражає дуже глибокий громадянський зміст.

Реалістичний пейзаж XIX століття робиться все більш диференційованим і психологічно змістовним; розвиваються й міцніють окремі різновиди пейзажу: п...
Слайд № 7

Реалістичний пейзаж XIX століття робиться все більш диференційованим і психологічно змістовним; розвиваються й міцніють окремі різновиди пейзажу: парковий, міський, морський. Особливо улюбленими стають так звані перехідні стани: захід і схід сонця, сутінки, тумани.

У живописі французьких пейзажистів середини XIX століття пейзаж нерідко стає приводом для розроблення суто живописних завдань. Прагнучи зафіксувати...
Слайд № 8

У живописі французьких пейзажистів середини XIX століття пейзаж нерідко стає приводом для розроблення суто живописних завдань. Прагнучи зафіксувати найтонші зміни в природі, художники того часу створювали серії картин, об’єднаних одним мотивом. Часто зображували не реальні, а вигадані пейзажі («пейзажі-мрії»). Для XX століття характерне співіснування різноманітних напрямів у пейзажному живописі.

Які пейзажі з поданих написані у XVIII ст., ХІХ ст., ХХ ст.?
Слайд № 9

Які пейзажі з поданих написані у XVIII ст., ХІХ ст., ХХ ст.?

Матеріал 5 класу Що означають ці поняття? колір колорит колірна гама палітра
Слайд № 10

Матеріал 5 класу Що означають ці поняття? колір колорит колірна гама палітра

Бліц-гра «Якого кольору пори року» Варіант 1. Кожна група отримує завдання дібрати колір до певної пори року (весна, літо, осінь, зима). Варіант 2....
Слайд № 11

Бліц-гра «Якого кольору пори року» Варіант 1. Кожна група отримує завдання дібрати колір до певної пори року (весна, літо, осінь, зима). Варіант 2. Кожна група отримує репродукцію, де зображено певну пору року, та добирає до неї колірний ряд. Робота в групах

Що ви можете сказати про колорит кожного з пейзажів?
Слайд № 12

Що ви можете сказати про колорит кожного з пейзажів?

К. Крижицький. Вечір на Україні В. Полєнов. Золота осінь С. Васильківський. Зима Д. Льовін. Весна
Слайд № 13

К. Крижицький. Вечір на Україні В. Полєнов. Золота осінь С. Васильківський. Зима Д. Льовін. Весна

Перевір себе У яку пору року більше теплих кольорів? Якою є зимова гама? Від чого залежить колорит пейзажу?
Слайд № 14

Перевір себе У яку пору року більше теплих кольорів? Якою є зимова гама? Від чого залежить колорит пейзажу?

Микола Кримов. Зміни тону та кольору в пейзажі у різний час доби Що дає початківцям звернення до цієї таблиці? Як змінюються колір і тон у кожному ...
Слайд № 15

Микола Кримов. Зміни тону та кольору в пейзажі у різний час доби Що дає початківцям звернення до цієї таблиці? Як змінюються колір і тон у кожному з дев’яти малюнків?

Чому залежно від відстані змінюється не тільки насиченість кольору, а і його відтінок?
Слайд № 16

Чому залежно від відстані змінюється не тільки насиченість кольору, а і його відтінок?

Творче завдання Створіть календар. Намалюйте пейзаж тієї пори року, до якої ви добирали колірну гаму. (Колективна робота.)
Слайд № 17

Творче завдання Створіть календар. Намалюйте пейзаж тієї пори року, до якої ви добирали колірну гаму. (Колективна робота.)

Візьміть до уваги, що в кожній порі року три місяці й кожна має свої особливості та колорит.
Слайд № 18

Візьміть до уваги, що в кожній порі року три місяці й кожна має свої особливості та колорит.

Алгоритм виконання роботи Чітко визначте ідею майбутньої композиції. Оберіть формат картини. Визначте необхідні зображувальні засоби. Нарисуйте пре...
Слайд № 19

Алгоритм виконання роботи Чітко визначте ідею майбутньої композиції. Оберіть формат картини. Визначте необхідні зображувальні засоби. Нарисуйте предмети з урахуванням віддаленості, пропорцій та характеру. Легким дотиком олівця визначте місця розташування предметів. Задайте розміри предметів так, щоб ближчі до глядача були великими, а дальші — малими. Нарисуйте тіні від предметів. Вони завжди будуть темнішими за самі предмети, особливо ті, що ближче до нас. Виконайте пейзаж у кольорі.

Самостійне оцінювання робіт Завершеність роботи (встиг закінчити): + 2 бали. Оригінальність композиції пейзажу, різноманітність рельєфних ліній: + ...
Слайд № 20

Самостійне оцінювання робіт Завершеність роботи (встиг закінчити): + 2 бали. Оригінальність композиції пейзажу, різноманітність рельєфних ліній: + 2 бали. Передання стану природи кольором: + 3 бали. Передання легкості та прозорості акварелі: + 3 бали. Активна робота на уроці: + 1 бал. За кожну правильну усну відповідь: + 1 бал.

Домашнє завдання Підготуйте художній матеріал до наступного уроку: альбом, простий олівець, гумку, гуаш, акварель, кольорові графічні матеріали (на...
Слайд № 21

Домашнє завдання Підготуйте художній матеріал до наступного уроку: альбом, простий олівець, гумку, гуаш, акварель, кольорові графічні матеріали (на вибір).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.