Презентація на тему: "Шкільний булінг"

Опис документу:
Презентація на тему: "Шкільний булінг". Культ насильства в суспільстві Негативний вплив ЗМІ. Низький рівень виховання. Гіперопіка.Байдужість з боку батьків. Комп`ютерн і ігри. Що впливає на агресивну поведінку дітей?...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Шкільний булінг L/O/G/O
Слайд № 1

Шкільний булінг L/O/G/O

Булінг (від англ. bully— хуліган, залякувати) – форма психічного насильства у вигляді травлі, бойкоту, насмішок, дезінформації, псування особистих ...
Слайд № 2

Булінг (від англ. bully— хуліган, залякувати) – форма психічного насильства у вигляді травлі, бойкоту, насмішок, дезінформації, псування особистих речей, фізичної розправи тощо. www.themegallery.com

Види булінгу: Булінг на роботі Шкільний булінг www.themegallery.com
Слайд № 3

Види булінгу: Булінг на роботі Шкільний булінг www.themegallery.com

Психологічний шкільний булінг: залякування образливі жести або дії вербальний булінг де знаряддям служить слово (образливе ім'я, з яким постійно зв...
Слайд № 4

Психологічний шкільний булінг: залякування образливі жести або дії вербальний булінг де знаряддям служить слово (образливе ім'я, з яким постійно звертаються до жертви, обзивання, поширення образливих чуток і т.д.) використання агресивної мови тіла і інтонацій голосу для того, щоб змусити жертву здійснювати або не здійснювати що-небудь. www.themegallery.com

пошкодження та інші дії з майном вимагання ізоляція крадіжка, грабіж, ховання особистих речей жертви жертва навмисне ізолюється, виганяється або іг...
Слайд № 5

пошкодження та інші дії з майном вимагання ізоляція крадіжка, грабіж, ховання особистих речей жертви жертва навмисне ізолюється, виганяється або ігнорується частиною учнів або всім класом грошей, їжі, інших речей, примус що - небудь вкрасти www.themegallery.com

Соціальна структура булінгу: переслідувач; жертва; спостерігач. www.themegallery.com
Слайд № 6

Соціальна структура булінгу: переслідувач; жертва; спостерігач. www.themegallery.com

Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста,відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування л...
Слайд № 7

Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста,відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб. www.themegallery.com

Психолог Дан Ольвеус визначає типові риси учнів, схильних ставати жертвами булінгу: Вони схильні до депресії і частіше за своїх ровесників думають ...
Слайд № 8

Психолог Дан Ольвеус визначає типові риси учнів, схильних ставати жертвами булінгу: Вони схильні до депресії і частіше за своїх ровесників думають про самогубство. Вони полохливі, чутливі, замкнуті і соромязливі. Вони часто тривожні, невпе-внені в собі, нещасні і мають низьку самооцінку. Вони часто не мають жодного близького друга і успішніше спілкуються з дорослими, ніж з однолітками. www.themegallery.com

Поведінка жертви виявляється за такими показниками: www.themegallery.com
Слайд № 9

Поведінка жертви виявляється за такими показниками: www.themegallery.com

Дослідження булінгу в школі Поч.шк. Сер.шк. Ст.шк. Хлопці Дівчата 35% Поч.шк. Сер.шк. Ст.шк. 10% 25% 5% 10% 15% Кривдники-хлопці частіше застосовую...
Слайд № 10

Дослідження булінгу в школі Поч.шк. Сер.шк. Ст.шк. Хлопці Дівчата 35% Поч.шк. Сер.шк. Ст.шк. 10% 25% 5% 10% 15% Кривдники-хлопці частіше застосовують фізичну агресію, а дівчата – дражняться, поширюють чутки, ізолюють, ігнорують. www.themegallery.com

Низь-кий рівень вихо-вання Гіпер- опіка Байду-жість з боку батьків Культ насиль-ства в суспіль-стві Негатив-ний вплив ЗМІ Ком-п`ютерні ігри www.the...
Слайд № 11

Низь-кий рівень вихо-вання Гіпер- опіка Байду-жість з боку батьків Культ насиль-ства в суспіль-стві Негатив-ний вплив ЗМІ Ком-п`ютерні ігри www.themegallery.com

Наслідки шкільного насилля 1 2 3 Проблеми у навчанні, поведінці Думки про суїцид Зниження самооцінки www.themegallery.com
Слайд № 12

Наслідки шкільного насилля 1 2 3 Проблеми у навчанні, поведінці Думки про суїцид Зниження самооцінки www.themegallery.com

ЦИТАТИ відомих людей Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш називатися людиною. (Сааді) Байдужість - це найвища жорстокість. (М. Уі...
Слайд № 13

ЦИТАТИ відомих людей Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш називатися людиною. (Сааді) Байдужість - це найвища жорстокість. (М. Уілсон) Жорсткість і боязкість - одного поля ягоди. (І. Шевелев) Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом. (Л. Костенко) Немає величі там, де нема простоти, добра і правди. (Л. Толстой) Кожного разу, коли тобі чого-небудь дуже хочеться, спинись і поміркуй: чи добре те, чого тобі так хочеться. ( Л. Толстой) www.themegallery.com

ПРИТЧА ПРО ЖОРСТОКІСТЬ В одному з монастирів Шаоліню майстер навчав учня. І якось учень поставив майстру запитання: «Учителю, а як довідатися, наск...
Слайд № 14

ПРИТЧА ПРО ЖОРСТОКІСТЬ В одному з монастирів Шаоліню майстер навчав учня. І якось учень поставив майстру запитання: «Учителю, а як довідатися, наскільки я жорстокий?». «Щоразу, коли ти завдаватимеш удару своєму ворогу, уяви себе на його місці і відчуй його біль. І якщо один раз ти не відчуєш болю — знай, жорстокість поглинула тебе». Будьмо толерантними один до одного, до самих себе. www.themegallery.com

L/O/G/O
Слайд № 15

L/O/G/O

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.