Презентація на тему: "СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ЗАСІБ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ"

Опис документу:
- формувати вміння орієнтуватись в різних властивостях предметів та матеріалів навколишнього світу; - створити умови, що дадуть змогу кожній дитині набути багатого чуттєвого досвіду, що є привілеєм дошкільного дитинства; - розвивати пам’ять, увагу, дрібну моторику рук, спостережливість; пізнавальний інтерес до навколишнього світу; здатність емоційно відгукуватись на події та явища дійсності; - виховувати культуру сприймання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №22 М.ТЕРНОПОЛЯ “ЗОЛОТА РИБКА” ЗУБАЛЬ ІРИНА МИКОЛАЇВНА ВИХОВАТЕЛЬ II КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ КАТЕГОРІЇ СТАЖ РОБОТИ - 9 РОКІВ
Слайд № 1

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №22 М.ТЕРНОПОЛЯ “ЗОЛОТА РИБКА” ЗУБАЛЬ ІРИНА МИКОЛАЇВНА ВИХОВАТЕЛЬ II КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ КАТЕГОРІЇ СТАЖ РОБОТИ - 9 РОКІВ

ТЕМА: СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ЗАСІБ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ.
Слайд № 2

ТЕМА: СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ, ЯК ЗАСІБ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ.

МЕТА: - формувати вміння орієнтуватись в різних властивостях предметів та матеріалів навколишнього світу; - створити умови, що дадуть змогу кожній ...
Слайд № 3

МЕТА: - формувати вміння орієнтуватись в різних властивостях предметів та матеріалів навколишнього світу; - створити умови, що дадуть змогу кожній дитині набути багатого чуттєвого досвіду, що є привілеєм дошкільного дитинства; - розвивати пам’ять, увагу, дрібну моторику рук, спостережливість; пізнавальний інтерес до навколишнього світу; здатність емоційно відгукуватись на події та явища дійсності; - виховувати культуру сприймання.

ЗАВДАННЯ: - висвітлити теоретичні аспекти сенсорного розвитку дітей раннього віку; - проаналізувати особливості формування сенсорних еталонів у діт...
Слайд № 4

ЗАВДАННЯ: - висвітлити теоретичні аспекти сенсорного розвитку дітей раннього віку; - проаналізувати особливості формування сенсорних еталонів у дітей; - виявити степінь сформованості сенсорних еталонів у дітей I молодшої групи; - урізноманітнити розвиваюче середовище в групі; - залучати батьків в процес роботи з розвитку сенсорних здібностей дітей.

Основне завдання вихователя полягає не в тому, щоб навчити правильному способу дій, показати чи підказати правильне рішення, а в тому, щоб викликат...
Слайд № 5

Основне завдання вихователя полягає не в тому, щоб навчити правильному способу дій, показати чи підказати правильне рішення, а в тому, щоб викликати чи підтримати пізнавальну активність, зацікавити малюка загадковими предметами і спонукати до самостійного експериментування.

РОЗВИВАЮЧЕ СЕРЕДОВИЩЕ Ми намагаємось організувати середовище, найбільш відповідне дитячим потребам, здібностям та інтересам. Відбувається формуванн...
Слайд № 6

РОЗВИВАЮЧЕ СЕРЕДОВИЩЕ Ми намагаємось організувати середовище, найбільш відповідне дитячим потребам, здібностям та інтересам. Відбувається формування уявлень про зовнішні властивості предметів, їх форму, колір, розмір тощо.

Сенсорний розвиток дитини – це розвиток його відчуттів та формування уявлень про якості предметів та різних явищ оточуючого світу. Сенсорика допомо...
Слайд № 7

Сенсорний розвиток дитини – це розвиток його відчуттів та формування уявлень про якості предметів та різних явищ оточуючого світу. Сенсорика допоможе Навчити дітей всьому Пірамідки нанизати Колір, форму розрізняти Мозаїку, пазли позбирати В ляльковому куточку грати Наші ручки розвивати.

Ми намагаємось пропонувати малюкам нові цікаві заняття, підключаючись до їх гри, відгукуючись на прохання про допомогу, допомагаємо долати труднощі...
Слайд № 8

Ми намагаємось пропонувати малюкам нові цікаві заняття, підключаючись до їх гри, відгукуючись на прохання про допомогу, допомагаємо долати труднощі, правильно координувати і розподіляти дії, заохочуючи їх, хвалити дитину. При цьому не слід виконувати дії за дитину, важливо, щоб вона сама навчилася виділяти потрібні властивості предметів.

Наші діти залюбки експериментують з наочним матеріалом. Дітям цікаво працювати з деталями будівельного матеріалу різними способами: накладати, прис...
Слайд № 9

Наші діти залюбки експериментують з наочним матеріалом. Дітям цікаво працювати з деталями будівельного матеріалу різними способами: накладати, приставляти, прикладати, обставляти .

Форми та методи навчально - виховної роботи з дошкільниками: Сюрпризний момент. Дидактична гра. Дидактичні вправи. Введення ігрового персонажу. Фіз...
Слайд № 10

Форми та методи навчально - виховної роботи з дошкільниками: Сюрпризний момент. Дидактична гра. Дидактичні вправи. Введення ігрового персонажу. Фізкультхвилинка. Бесіда. Пальчикова гімнастика. Різні види театру. Самостійна діяльність дітей. Використання художніх творів.

Робота з батьками. Взаємодія батьків і педагогів у вихованні дошкільників являє собою взаємну діяльність відповідальних дорослих, спрямовану на вве...
Слайд № 11

Робота з батьками. Взаємодія батьків і педагогів у вихованні дошкільників являє собою взаємну діяльність відповідальних дорослих, спрямовану на введення дітей у простір культури, осягнення її цінностей і сенсу. Взаємодія дозволяє спільно виявляти, усвідомлювати і вирішувати проблеми сенсорного виховання дітей дошкільного віку.

Висновок Отже, в результаті системної роботи по сенсорному вихованні дітей раннього віку у них виявляються сформованими вміння та навички, які свід...
Слайд № 12

Висновок Отже, в результаті системної роботи по сенсорному вихованні дітей раннього віку у них виявляються сформованими вміння та навички, які свідчать про відповідний рівень розвитку сприйняття : 1. Діти успішно виділяють і враховують колір, форму, величину й інші ознаки предметів і явищ при виконанні ряду практичних дій. 2. Групують відповідно до зразка предмети за кольором, формою, розміром та іншими властивостями. 3. Співвідносять різнорідні предмети за кольором, формою, величиною і іншими властивостями. 4.Відбирають предмети необхідної форми або кольору для розвитку самостійної сюжетної гри. 5. Починають активно користуватись загальноприйнятими словами-назвами кольору, часто у відриві від конкретного предмета.

Таким чином, своєчасне сенсорне виховання на даному віковому етапі - головна умова пізнавального розвитку, правильного та швидкого орієнтування в н...
Слайд № 13

Таким чином, своєчасне сенсорне виховання на даному віковому етапі - головна умова пізнавального розвитку, правильного та швидкого орієнтування в нескінченно мінливому оточенні, емоційної чуйності, здатності сприймати красу і гармонію світу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»