презентація на тему "Постімпресіонізм" до уроку мистецтва у 9 класі.

Опис документу:
визначити умови формування та розвитку стилю постімпресіонізм; познайомити з художніми особливостями стилю на конкретних прикладах живопису; проаналізувати найкращі зразки стилю; розвивати індивідуальний естетичний досвід та усвідомлене естетичне сприйняття учнів шляхом залучення учнів до інтерпретації творів мистецтва; виховувати ініціативу, творчість, осмислення своєї відповідальності за збереження художніх цінностей, формувати особистість як суб’єкт культури

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Постімпресіонізм
Слайд № 1

Постімпресіонізм

Постімпресіонізм — художній напрям, що виник після останньої виставки імпресіоністів 1886 року («Маніфест символізму»). Його представники прагнули ...
Слайд № 2

Постімпресіонізм — художній напрям, що виник після останньої виставки імпресіоністів 1886 року («Маніфест символізму»). Його представники прагнули вільно та узагальнено передавати матеріальність світу, вдавалися до декоративної стилізації. Заперечували «літературність». Експериментували з формальною мовою образотворчого мистецтва. Для постімпресіонізму характерні різні творчі системи і технічні засоби, що вплинули на подальший розвиток образотворчого мистецтва (символізм, модерн, експресіонізм, фовізм, кубізм, ) Анрі Руссо Екзотичний краєвид, 1908, 

Під цим терміном об’єднують творчість ряду художників (переважно французьких), що працювали з 80-тих років XIX ст. до початку XX ст. Вперше цей тер...
Слайд № 3

Під цим терміном об’єднують творчість ряду художників (переважно французьких), що працювали з 80-тих років XIX ст. до початку XX ст. Вперше цей термін застосував англійський критик Роджер Фрай для означення різних напрямів у мистецтві Франції з 1880 до 1905 р. На відміну від імпресіоністів – прагнуть втілити не короткі миті, а більш тривалі стани життя. Застосовують декоративну стилізацію. Предмети на їхніх картинах лише ззовні нагадують те як вони виглядають в реальності, але не ідентичні їм. Вони перетворюються митцем. Колір, лінії, форми стають засобами для передачі індивідуальності художника, його почуттів та думок. Для цього об’єкт розкладався на складові частини, які ретельно вивчалися. Потім художник видозмінює їх. Подібний ефект досягався за допомогою техніки грубого мазка.

Межа між імпресіонізмом та постімпресіонізмом — нечітка, розмита. І деякі твори митців мали усі ознаки попередньої митецької течії і після 1886 р. ...
Слайд № 4

Межа між імпресіонізмом та постімпресіонізмом — нечітка, розмита. І деякі твори митців мали усі ознаки попередньої митецької течії і після 1886 р. попри фактичний розпад товариства імпресіоністів і припинення їх виставок разом. Тому в перелік постімпресіоністів відносять і колишніх імпресіоністів, і нові імена нового покоління художників, серед яких такі митці:

Вінсент ван Гог (1853-1890) Художник-колорист, що створив понад 800 картин, 900 графічних аркушів. Вважається одним із більш впізнаваних митців ХХ ...
Слайд № 5

Вінсент ван Гог (1853-1890) Художник-колорист, що створив понад 800 картин, 900 графічних аркушів. Вважається одним із більш впізнаваних митців ХХ ст. За життя продав трохи більше за 15 творів, хоча на сьогодні є одним з «найдорожчих» живописців (до 100 млн.) Спадщина Ван Гога, яка стала широко відомою після ряду посмертних виставок, вплинула на формування нової генерації митців: - експресіонізм (виразність художнього висловлювання на користь глибини, сенсу) - фовізм (свобода використання кольору) - абстрактний експресіонізм (вільний, широкий жест-мазок) - модерн (естетизм) Працював у різних жанрах.

«Соняшники» — знамениті  натюрморти з соняшниками Вінсента Ван Гога, писані з 1887 по 1889 роки, (і багато разів переписувані пізніше) є символом м...
Слайд № 6

«Соняшники» — знамениті  натюрморти з соняшниками Вінсента Ван Гога, писані з 1887 по 1889 роки, (і багато разів переписувані пізніше) є символом митця: більшість з них створено в Арлі.

1887 Другий варіант: королівський-синій фон, 98 × 69 см, знищений під час Другої світової війни
Слайд № 7

1887 Другий варіант: королівський-синій фон, 98 × 69 см, знищений під час Другої світової війни

«Поле під грозовим небом» Нічна тераса кафе
Слайд № 8

«Поле під грозовим небом» Нічна тераса кафе

Їдці картоплі
Слайд № 9

Їдці картоплі

Поль Сезан (1839-1906) Старший представник постімпресіонізму. За життя, після персональної виставки 1895 р., стає культовою фігурою для молодих худ...
Слайд № 10

Поль Сезан (1839-1906) Старший представник постімпресіонізму. За життя, після персональної виставки 1895 р., стає культовою фігурою для молодих художників. Його творчість мала важливий вплив на розвиток мистецтва ХХ століття, зокрема – КУБІЗМУ. Художня спадщина Сезана становить понад 800 робіт маслом, не рахуючи акварелей та інших творів. Ніхто не може підрахувати кількості робіт, знищених, як недосконалі, самим художником за роки свого довгого творчого шляху. 

«Натюрморт з апельсинами та яблуками», 1895-1900
Слайд № 11

«Натюрморт з апельсинами та яблуками», 1895-1900

Гори у французькому Провансі, 1878-1880
Слайд № 12

Гори у французькому Провансі, 1878-1880

Портрет батька художника — Луї-Авґуста Сезанна за читанням, 1866 Будинок доктора Ґаше, бл. 1873
Слайд № 13

Портрет батька художника — Луї-Авґуста Сезанна за читанням, 1866 Будинок доктора Ґаше, бл. 1873

Поль Гоген (1848 -- 1903) Художник-постімпресіоніст. Містик.Прагнув відобразити на полотні «внутрішню дійсність», сутність предметів, «дійсність лю...
Слайд № 14

Поль Гоген (1848 -- 1903) Художник-постімпресіоніст. Містик.Прагнув відобразити на полотні «внутрішню дійсність», сутність предметів, «дійсність людської душі».Основою його формальної мови стали декоративна лінія, декоративний колір, декоративна площинність За життя твори Поля Гогена не мали попиту (хоча продажі були не рідкістю). Проте, сьогодні Поль Гоген, як і Ван Гог, є одним з «найдорожчих» художників. Його вплив на мистецтво ХХ ст. беззаперечний. Зокрема, в його творчості формувалися засади символізму, фовізму примітивізму

«Пейзаж взимку», 1879.
Слайд № 15

«Пейзаж взимку», 1879.

Звідки ми прийшли? Хто ми? Куди ми йдемо?
Слайд № 16

Звідки ми прийшли? Хто ми? Куди ми йдемо?

«Тополі», 1883 Жінка з тропічним фруктом
Слайд № 17

«Тополі», 1883 Жінка з тропічним фруктом

Анрі Тулуз-Лотрек  (1864 -1901) французький живописець, постімпресіоніст. Основна тема творчості Тулуз-Лотрека — розваги і побут паризької богеми і...
Слайд № 18

Анрі Тулуз-Лотрек  (1864 -1901) французький живописець, постімпресіоніст. Основна тема творчості Тулуз-Лотрека — розваги і побут паризької богеми і «дна», які він відтворює без моралізування, але з властивою йому хворобливою гостротою спостереження, часто з їдкою іронією, майстерно передаючи гротескову динаміку ніби випадково вихоплених з потоку життя мізансцен, характерність поз і жестів. 

Модистка Клоунеса Ша-Ю-Као в Мулен Руж
Слайд № 19

Модистка Клоунеса Ша-Ю-Као в Мулен Руж

Мулен Руж
Слайд № 20

Мулен Руж

Протягом першого півріччя виконуйте мистецький проект. Оберіть для самостійної роботи тему з розділу «Стилі та напрями мистецтва.» для індивідуальн...
Слайд № 21

Протягом першого півріччя виконуйте мистецький проект. Оберіть для самостійної роботи тему з розділу «Стилі та напрями мистецтва.» для індивідуального або групового проекту, який виконуватимете протягом І півріччя. Етапи виконання проекту 1.Постановка проблеми і визначення типу проекту. 2. Планування і організація роботи. 3. Пошук і опрацювання джерел, підготовка обладнання. 4. Здійснення проекту. 5. Оформлення кінцевих результатів. 6. Проведення презентації або захист, творчий звіт. 7. Загальна оцінка проекту. 8. Підбиття підсумків. мистецький проект

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн