Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Презентація на тему: «Особливості інклюзивного навчання"

Опис документу:
Презентація містить 27 слайдів. Зміст: Вступ 1. Включення осіб з ООП в загальноосвітній простір. 2. Зміст поняття інклюзії та інклюзивного навчання. 3. Основні завдання інклюзивного навчання. 4. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти. 5. Соціальна інклюзія. 6. Неповносправність. Висновок
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація на тему: «ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ» Виконала: Яцунська Вікторія Русланівна
Слайд № 1

Презентація на тему: «ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ» Виконала: Яцунська Вікторія Русланівна

Зміст Вступ Включення осіб з ООП в загальноосвітній простір. Зміст поняття інклюзії та інклюзивного навчання. Основні завдання інклюзивного навчанн...
Слайд № 2

Зміст Вступ Включення осіб з ООП в загальноосвітній простір. Зміст поняття інклюзії та інклюзивного навчання. Основні завдання інклюзивного навчання. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти. Соціальна інклюзія. Неповносправність. Висновок

Знедолена природою дитина не повинна знати, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дб...
Слайд № 3

Знедолена природою дитина не повинна знати, що в неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим. В.Сухомлинський

У сучасному світі інтеграція дітей із особливими освітніми потребами в масові освітні заклади – це глобальний суспільний процес, який стосується вс...
Слайд № 4

У сучасному світі інтеграція дітей із особливими освітніми потребами в масові освітні заклади – це глобальний суспільний процес, який стосується всіх високорозвинених країн. Його основою є готовність суспільства і держави переосмислити систему ставлення до інвалідів та осіб із обмеженими можливостями здоров’я з метою реалізації їх прав на надання рівних з іншими можливостей у різних галузях життя, включаючи освіту. Вступ

Реформа освіти в Україні покликала до життя й реформу в спеціальній освіті дітей з особливими потребами. У нашому суспільстві є різні категорії учн...
Слайд № 5

Реформа освіти в Україні покликала до життя й реформу в спеціальній освіті дітей з особливими потребами. У нашому суспільстві є різні категорії учнів та вихованців, певна частина з яких має проблеми, пов’язані зі здоров’ям та розвитком.

В Україні діти з відхиленнями в розвитку здобувають освіту в: Спеціальних навчальних закладах Закладах комбінованого типу
Слайд № 6

В Україні діти з відхиленнями в розвитку здобувають освіту в: Спеціальних навчальних закладах Закладах комбінованого типу

На сьогодні в Канаді, США та європейських країнах накопичено значний досвід залучення дітей з особливими потребами до навчання в найближчих за місц...
Слайд № 7

На сьогодні в Канаді, США та європейських країнах накопичено значний досвід залучення дітей з особливими потребами до навчання в найближчих за місцем проживання загальноосвітніх навчальних закладах. Визнано, що діти в таких умовах краще адаптуються до навколишнього середовища, оволодівають соціальними навичками, почуваються більш самостійними, потрібними в суспільстві.

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям із особливими освітніми потребами шляхом організац...
Слайд № 8

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям із особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

7 принципів інклюзивної освіти Принципи Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим Усі діти потребують підтримки і дружби рове...
Слайд № 9

7 принципів інклюзивної освіти Принципи Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин Різноманітність посилює всі сторони життя дитини Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень Кожна дитина здатна відчувати і думати

Форми навчання учнів з особливими освітніми потребами в школі Індивідуальна Інклюзивна навчання один на один з учителем; здобуття знань відповідно ...
Слайд № 10

Форми навчання учнів з особливими освітніми потребами в школі Індивідуальна Інклюзивна навчання один на один з учителем; здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти; передбачає навчання за індивідуальною формою для різних категорій дітей; навчання разом з однолітками; здобуття знань відповідно до державного стандарту освіти.

Корекційна спрямованість індивідуального навчання Формування зв'язного мовлення Корекція вад читання,письма, фонетичних порушень Розвиток лексико-г...
Слайд № 11

Корекційна спрямованість індивідуального навчання Формування зв'язного мовлення Корекція вад читання,письма, фонетичних порушень Розвиток лексико-граматичної сторони мовлення Розвиток загальної та дрібної моторики, психічних процесів

Результати інклюзивного навчання Дає змогу покращувати навчальні результати Створює можливості для навчання в реалістичному природному середовищі Р...
Слайд № 12

Результати інклюзивного навчання Дає змогу покращувати навчальні результати Створює можливості для навчання в реалістичному природному середовищі Розширює можливості для налагодження нових дружніх стосунків

Діти з особливими потребами   Діти-інваліди Діти з незначними порушеннями здоров’я Діти з соціальними проблемами   Обдаровані діти
Слайд № 13

Діти з особливими потребами   Діти-інваліди Діти з незначними порушеннями здоров’я Діти з соціальними проблемами   Обдаровані діти

Слайд № 14

Метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей із особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізація та інтеграці...
Слайд № 15

Метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей із особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізація та інтеграція в суспільство, залучення сім’ї до участі в навчально- виховному процесі.

Основними завданнями інклюзивного навчання є:
Слайд № 16

Основними завданнями інклюзивного навчання є:

На рівні держави затверджено ряд нормативних документів, які визначають порядок запровадження інклюзивної освіти в Україні:
Слайд № 17

На рівні держави затверджено ряд нормативних документів, які визначають порядок запровадження інклюзивної освіти в Україні:

Соціальна інклюзія – це забезпечення того, щоб усі діти й дорослі могли брати участь у житті суспільства як вартісні члени, яких поважають і які ро...
Слайд № 18

Соціальна інклюзія – це забезпечення того, щоб усі діти й дорослі могли брати участь у житті суспільства як вартісні члени, яких поважають і які роблять свій внесок у це суспільство. Вона відображає активний і націлений на розвиток людини підхід до соціального добробуту, який передбачає більше, ніж просто ліквідацію бар'єрів чи ризиків.

Наріжні камені соціальної інклюзії: Цінування й визнання Розвиток людини Причетність та участь Близькість Матеріальний добробут
Слайд № 19

Наріжні камені соціальної інклюзії: Цінування й визнання Розвиток людини Причетність та участь Близькість Матеріальний добробут

Особа з неповносправністю – це людина з певними психофізичними вадами, і тільки суспільство визначило для інших її неповносправною. Неповносправніс...
Слайд № 20

Особа з неповносправністю – це людина з певними психофізичними вадами, і тільки суспільство визначило для інших її неповносправною. Неповносправність – недолік або обмеження у виконанні певної діяльності, які є причиною суспільства і результатом керування цим суспільством. Це втрата чи обмеження можливостей рівноправної участі у житті суспільства через існуючі соціальні перешкоди чи перешкоди в навколишньому середовищі.

Вада – це травма чи захворювання, яке триває протягом довгого часу і внаслідок якої особа стає відмінною від інших Може вражати мозок чи тіло Може ...
Слайд № 21

Вада – це травма чи захворювання, яке триває протягом довгого часу і внаслідок якої особа стає відмінною від інших Може вражати мозок чи тіло Може впливати на мову людини Може спричиняти біль

Біомедичне Соціологічне Філантропічне Економічне Соціально-політичне Існує 5 визначень неповносправності: неповносправність прирівнюється до хвороб...
Слайд № 22

Біомедичне Соціологічне Філантропічне Економічне Соціально-політичне Існує 5 визначень неповносправності: неповносправність прирівнюється до хвороби чи вади неповносправність – це соціальні витрати у зв'язку з обмеженою продуктивністю неповносправність не можна розглядати ізольовано від соціального й фізичного світу, які інколи є причиною обмежень. неповносправність – це форма людської відмінності від соціальних норм неповносправність – це «людська трагедія», а особа стає об'єктом співчуття й доброчинності.

Підсумкові позиції
Слайд № 23

Підсумкові позиції

Моделі неповносправності
Слайд № 24

Моделі неповносправності

Вада становить труднощі для особи неповносправної, але основна проблема полягає в бар'єрах, які виставляє суспільство. Вада не є причиною неповносп...
Слайд № 25

Вада становить труднощі для особи неповносправної, але основна проблема полягає в бар'єрах, які виставляє суспільство. Вада не є причиною неповносправності, і вона не робить неповносправність прикладом для наслідування.

Слайд № 26

На жаль, сьогодні спостерігається тенденція до зростання кількості дітей, які потребують соціальної адаптації, корекційно-реабілітаційної допомоги....
Слайд № 27

На жаль, сьогодні спостерігається тенденція до зростання кількості дітей, які потребують соціальної адаптації, корекційно-реабілітаційної допомоги. Тому, головна мета інклюзивної школи – дати всім учням можливість повноцінного соціального життя, активної участі в житті колективу, забезпечуючи взаємодію учасників групи, турботу одне про одного як членів співтовариства. Висновок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.