Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Презентація на тему: «Організація інклюзивного навчання в ЗДО».

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (5-6 років)

01.12.2020

410

14

0

Опис документу:
Інклюзія набирає все більших обертів у нашому суспільстві. Все частіше педагоги чують цей термін. І в закладах освіти зявляються діти з особливими освітніми потребами, які потребують особливого підходу. Можливість створити такий підхід та особливі умови дає організація інклюзивного навчання. І чим швидше, то краще для розвитку дитини. У даній презентації, яка буде користна перш за все для керівників ЗДО, методистів, упорядковано законодавчу базу, яка дає підстави для організації інклюзії в садоч
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«Особливості організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти» ВИХОВАТЕЛЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №...
Слайд № 1

«Особливості організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти» ВИХОВАТЕЛЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №2 ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ БЕРКОША І.І.

Закон України «Про освіту» (5 вересня 2017 року №2145-VIII), подані визначення: Інклюзивне навчання, Особа з особливими освітніми потребами, Інклюз...
Слайд № 2

Закон України «Про освіту» (5 вересня 2017 року №2145-VIII), подані визначення: Інклюзивне навчання, Особа з особливими освітніми потребами, Інклюзивне освітнє середовище, Індивідуальна програма розвитку, Індивідуальний навчальний план, Розумне пристосування, Універсальний дизайн у сфері освіти

Інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності люд...
Слайд № 3

Інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників

Діти з порушеннями Зору, сліпі (незрячі) Слуху, глухі (нечуючі) Мовлення Опорно-рухового апарату Розумового розвитку (інтелектуального розвитку) За...
Слайд № 4

Діти з порушеннями Зору, сліпі (незрячі) Слуху, глухі (нечуючі) Мовлення Опорно-рухового апарату Розумового розвитку (інтелектуального розвитку) Затримкою психічного розвитку

Хто такі діти з особливими освітніми потребами? «…особа з особливими освітніми потребами - особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової п...
Слайд № 5

Хто такі діти з особливими освітніми потребами? «…особа з особливими освітніми потребами - особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту»; ЗУ «Про освіту» (2017 рік)

Інклюзивне освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з...
Слайд № 6

Інклюзивне освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей

Хто створює середовище та здійснює підтримку ДИТИНА Вихователь групи Батьки Асистент вихователя Психолог Дефектолог Логопед Адміністрація ЗДО
Слайд № 7

Хто створює середовище та здійснює підтримку ДИТИНА Вихователь групи Батьки Асистент вихователя Психолог Дефектолог Логопед Адміністрація ЗДО

Робота в команді
Слайд № 8

Робота в команді

Керівник (директор, завідуюча) - Здійснює прийом дітей до інклюзивних груп (упродовж всього календарного року), Забезпечує відповідну матеріально-т...
Слайд № 9

Керівник (директор, завідуюча) - Здійснює прийом дітей до інклюзивних груп (упродовж всього календарного року), Забезпечує відповідну матеріально-технічну базу провадження інклюзивної діяльності Забезпечує добір фахівців для роботи в інклюзивній групі (асистент вихователя, асистент дитини, логопед, практичний психолог), Забезпечує підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації та атестацію педагогічних працівників відповідно до специфіки роботи інклюзивної групи, Сприяє провадженню інноваційної діяльності.

Заступник керівника (методист) - Організовує (наказ «Про створення групи…») групу індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами...
Слайд № 10

Заступник керівника (методист) - Організовує (наказ «Про створення групи…») групу індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивній групі, Здійснює розподіл функціональних обов'язків членів групи ІСДООП Залучає, за необхідності, інших фахівців до супроводу (вчитель-дефектолог, інструктор ЛФК, поведінковий терапевт…) Контролює складання та виконання Індивідуальної програми розвитку (ІПР) дитини з ООП Інформує батьків   дітей, що відвідують заклад щодо особливостей інклюзивного навчання, цілей та завдань, переваг  інклюзії для всіх суб’єктів навчально-виховного процесу.

Вихователь – Планує, організовує, проводить освітній процес відповідно до Державної базової програми та програм (спеціальних), що реалізуються у до...
Слайд № 11

Вихователь – Планує, організовує, проводить освітній процес відповідно до Державної базової програми та програм (спеціальних), що реалізуються у дошкільному закладі. Організовує життєдіяльність дітей з урахуванням їхніх вікових та індивідуальних особливостей, сучасних тенденцій в оновленні змісту дошкільної освіти та освітніх технологій, побажань батьків, специфіки роботи та можливостей дошкільного закладу. Створює комфортні умови для реалізації природних сил дітей та збагачення їхнього практичного досвіду спілкування з навколишнім середовищем. Реалізовує диференційований підхід до дітей, виявляє, вивчає і враховує у своїй педагогічній діяльності їхні індивідуальні особливості, сприяє розвитку здібностей, талантів дітей Забезпечує набуття дітьми практичного досвіду, знань, умінь, навичок; формує у дітей фізичні та психічні якості, необхідні для подальшого навчання у школі. Співпрацює з батьками дітей або особами, які їх замінюють, надає їм консультативну психолого-педагогічну допомогу. Забезпечує емоційний комфорт дітей, Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.

Асистент вихователя – педагогічний працівник разом із вихователем групи здійснює соціально-педагогічний супровід дітей з ООП проводить навчальні, в...
Слайд № 12

Асистент вихователя – педагогічний працівник разом із вихователем групи здійснює соціально-педагогічний супровід дітей з ООП проводить навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини. допомагає дітям виконувати завдання; залучає дітей до різних видів діяльності; допомагає в організації освітнього процесу в інклюзивній групі. Веде спостереження за дітьми з ООП Веде відповідну документацію (ІПР, журнал спостережень, портфоліо) Постійно спілкується з батьками дітей з ООП, надає консультації, Співпрацює з фахівцями індивідуального супроводу дитини у складі групи фахівців бере участь у розробленні та виконанні ІПР

Стаття 27. Учасники освітнього процесу асистенти дітей з особливими освітніми потребами;
Слайд № 13

Стаття 27. Учасники освітнього процесу асистенти дітей з особливими освітніми потребами;

Переваги роботи в інклюзивній групі Тижневе навантаження вихователя – 25 год. Є в групі помічник – асистент вихователя, 36 год. Відпустка – 56 кале...
Слайд № 14

Переваги роботи в інклюзивній групі Тижневе навантаження вихователя – 25 год. Є в групі помічник – асистент вихователя, 36 год. Відпустка – 56 календарних днів У групі – 15 дітей (відповідно до чинного законодавства) Доплата за роботу – 20% (постанова КМУ від 14.02.2018 р. № 72)

Основні закони України: Про освіту (зі змінами від 23.05.17, підписаний 27.09.2017) Про дошкільну освіту (від 11.07.2001р. № 2628-III, зі змінами в...
Слайд № 15

Основні закони України: Про освіту (зі змінами від 23.05.17, підписаний 27.09.2017) Про дошкільну освіту (від 11.07.2001р. № 2628-III, зі змінами від 05.09.2017 № 2145-VIII). Правові основи інклюзії в Україні: національна система

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.