! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Презентація на тему " Кадрова політика"

Опис документу:
Кадрова політика - це сукупність принципів, методів, форм, організаційного механізму з вироблення цілей і завдань, спрямованих на збереження та розвиток кадрового потенціалу, здатного своєчасно реагувати на мінливі вимоги ринку з урахуванням стратегії розвитку підприємства Інструментом для реалізації кадрової політики, координації та організації усієї роботи з персоналом, є кадрові служби ( HR-департаменти відділи кадрів/персоналу).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Проект на тему: Кадрова політика організації виконала майстер в/н Гурин М.М.
Слайд № 1

Проект на тему: Кадрова політика організації виконала майстер в/н Гурин М.М.

Зміст Поняття сучасної кадрової політики організації. Взаємозв’язок стратегії розвитку організації, стратегії управління персоналом і кадрової полі...
Слайд № 2

Зміст Поняття сучасної кадрової політики організації. Взаємозв’язок стратегії розвитку організації, стратегії управління персоналом і кадрової політики. Типи кадрової політики та її формування на різних етапах життєвого циклу розвитку організації життєвого ОРГАНІЗАЦІЯ НАБОРУ ТА ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ.

Поняття сучасної кадрової політики організації. Кадрова політика - це сукупність принципів, методів, форм, організаційного механізму з вироблення ц...
Слайд № 3

Поняття сучасної кадрової політики організації. Кадрова політика - це сукупність принципів, методів, форм, організаційного механізму з вироблення цілей і завдань, спрямованих на збереження та розвиток кадрового потенціалу, здатного своєчасно реагувати на мінливі вимоги ринку з урахуванням стратегії розвитку підприємства Інструментом для реалізації кадрової політики, координації та організації усієї роботи з персоналом, є кадрові служби ( HR-департаменти відділи кадрів/персоналу).

ЗАВДАННЯ КАДРОВИХ СЛУЖБ : 1) Складання штатного розкладу, який би включав максимально раціональне використання кадрів відповідно до можливостей та ...
Слайд № 4

ЗАВДАННЯ КАДРОВИХ СЛУЖБ : 1) Складання штатного розкладу, який би включав максимально раціональне використання кадрів відповідно до можливостей та здібностей персоналу. 2) Заходи щодо формування стабільного психологічного клімату в колективі, зменшення плинності кадрів та зміцнення трудової дисципліни. 3) Розрахунок потреби в персоналі та забезпечення підприємства необхідним якісним і кількісним складом. 4) Підвищення трудової та соціальної активності працівників шляхом створення додаткових стимулів. 5) Організація підготовки і формування кадрового резерву для просування або переміщення на інші штатні посади

2. Взаємозв’язок стратегії управління персоналом, кадрової політики та стратегії розвитку організації Стратегічне управління персоналом - це управл...
Слайд № 5

2. Взаємозв’язок стратегії управління персоналом, кадрової політики та стратегії розвитку організації Стратегічне управління персоналом - це управління формуванням конкурентноздатного трудового потенціалу організації з врахуванням змін у її внутрішньому та зовнішньому середовищі, що дозволяє організації виживати, розвиватись та досягати цілей в довгостроковій перспективі

Слайд № 6

3. Моделі робочих місць 1. Кадрові дані: листок з обліку кадрів, трудова книжка, характеристика, автобіографія , копія документу про освіту. 2. Дос...
Слайд № 7

3. Моделі робочих місць 1. Кадрові дані: листок з обліку кадрів, трудова книжка, характеристика, автобіографія , копія документу про освіту. 2. Досвід працівника: життєвий, виробничий, державний, суспільний. визначається шляхом анкетування або через співбесіду. 3. Професійні знання по конкретним учбовим дисциплінам. Визначаються шляхом програмного контролю знань, ділових ігор тощо 4. Професійні вміння: сукупність управлінських робіт, які може виконувати робітник. Виявляються шляхом програмованого контролю, співбесіди та практичних занять.

5. Особисті якості: сукупність ділових якостей та недоліків працівника, що визначаються шляхом соціологічного опитування. 6. Психологія особистості...
Слайд № 8

5. Особисті якості: сукупність ділових якостей та недоліків працівника, що визначаються шляхом соціологічного опитування. 6. Психологія особистості: тип особистості, темперамент, інтелект, мотивація – визначається шляхом тестування . 7. Здоров’я та працездатність з медичною діагностикою фізичного стану. 8.Рівень кваліфікації визначаться набутою спеціальністю ,. освітою та підвищенням кваліфікації. 9. Службова кар’єра формується на основі оцінки потенціалу працівника і його зацікавленості у службовому зростанні. 10. Хобі (захоплення): виявляються методом інтерв’ю, спостережень, анкетування.

Виходячи з запропонованої схеми моделі робочого місця можна виділити наступні етапи підбору персоналу: 1. Розробка концепції моделі робочого місця ...
Слайд № 9

Виходячи з запропонованої схеми моделі робочого місця можна виділити наступні етапи підбору персоналу: 1. Розробка концепції моделі робочого місця персоналу, її елементів; 2. Розробка типових моделей робочих місць за посадами персоналу; 3. Методика комплексної оцінки персоналу на основі моделі робочого місця; 4. Технологія роботи з непрацюючим персоналом, або з тим, що вивільняється в центрах зайнятості на основі результатів комплексної оцінки кадрів на вакантні посади; 5. Технологія роботи з персоналом на підприємствах та організаціях.

На основі моделі робочого місця може бути сформована Професіограма - чіткий перелік вимог, необхідних для виконання певної роботи Кваліфікаційна ка...
Слайд № 10

На основі моделі робочого місця може бути сформована Професіограма - чіткий перелік вимог, необхідних для виконання певної роботи Кваліфікаційна карта – це набір кваліфікаційних характеристик: освіта, спеціальні навички (наприклад, знання мов, володіння комп'ютером, управління вантажним автомобілем), що повинен мати працівник, який обіймає дану посаду

4. ОРГАНІЗАЦІЯ НАБОРУ ТА ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ Основою правильного підбору кадрів є наявність об’єктивної інформації про працівника та формальних вимог...
Слайд № 11

4. ОРГАНІЗАЦІЯ НАБОРУ ТА ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ Основою правильного підбору кадрів є наявність об’єктивної інформації про працівника та формальних вимог вакантної посади з метою проведення їхнього обґрунтованого поєднання

Джерела на яких базується оцінка кандидата: документи (автобіографія, резюме, характеристика, перевірочний твір); результати кадрових співбесід; да...
Слайд № 12

Джерела на яких базується оцінка кандидата: документи (автобіографія, резюме, характеристика, перевірочний твір); результати кадрових співбесід; дані загального та спеціального тестування; звіти про виконання виробничих завдань; Результати тестувань (психологічні,графологічна,астрологічні прогнози тощо). По способам виконання процедури оцінки з використанням даних, отриманих з певного джерела. За оціночними критеріями.

Оцінка претендентів на вакантні місця визначаються вимоги до кандидата. (посадова інструкція, кваліфікаційна карта, карта компетецій) залучення кан...
Слайд № 13

Оцінка претендентів на вакантні місця визначаються вимоги до кандидата. (посадова інструкція, кваліфікаційна карта, карта компетецій) залучення кандидатів – створення бази даних кваліфікованих кандидатів для відбору

Внутрішніми засобами залучення працівників є: оголошення про наймання на роботу у внутрішніх засобах інформації; резерв кадрів на висування ; випус...
Слайд № 14

Внутрішніми засобами залучення працівників є: оголошення про наймання на роботу у внутрішніх засобах інформації; резерв кадрів на висування ; випускники навчальних закладів та центрів, що пройшли підготовку та перепідготовку за направленням підприємства; внутрішньо фірмове суміщення посад і т.д.

Зовнішні джерела персоналу: Об'ява про прийом через засоби масової інформації та рекламу підприємства, Інтернет; організації, що займаються працевл...
Слайд № 15

Зовнішні джерела персоналу: Об'ява про прийом через засоби масової інформації та рекламу підприємства, Інтернет; організації, що займаються працевлаштуванням (біржі, державні служби зайнятості, приватні кадрові агенції, бюро, консультаційні центри і т.д); суміжні за профілем підприємства; навчальні заклади різного рівня

Велике значення має репутація підприємства та переваги у виробничий сфері (умови праці, рівень заробітної плати), у соціальній сфері (можливості пр...
Слайд № 16

Велике значення має репутація підприємства та переваги у виробничий сфері (умови праці, рівень заробітної плати), у соціальній сфері (можливості професійно-кваліфікаційного просування, навчання), у невиробничий сфері (можливість користуватися дитячими садочками, базами відпочинку, отримання житла).

Професійний відбір персоналу. Етапи відбору кадрів
Слайд № 17

Професійний відбір персоналу. Етапи відбору кадрів

ВИСНОВОК Перевагами відбору персоналу ззовні є : вибір з більшого числа кандидатів ; поява нових ідей та прийомів роботи; менша загроза появи інтри...
Слайд № 18

ВИСНОВОК Перевагами відбору персоналу ззовні є : вибір з більшого числа кандидатів ; поява нових ідей та прийомів роботи; менша загроза появи інтриг в середині підприємства. Недоліками зовнішніх кандидатів є: довгий період адаптації нового працівника до колективу ; погіршення морального клімату серед давно працюючих стиль роботи нового робітника до кінця не відомий; більші фінансові витрати у порівнянні з набором з середини

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись