Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Презентація на тему "Інтерактивні методи навчання"

Опис документу:
Інтерактивний метод - певний підхід до навчального процесу пов’язаний з вивченням навчального матеріалу на уроці Інтерактивні методи сприяють індивідуальному самовиявленню і самореалізації школярів, дають змогу інтенсифікувати засвоєння й творчого застосування знань під час вирішення практичних завдань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ на тему: “Інтерактивні методи навчання”
Слайд № 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ на тему: “Інтерактивні методи навчання”

Слово інтерактив походить від англійського слова «interact» :
Слайд № 2

Слово інтерактив походить від англійського слова «interact» :

Використання інтерактивних методів у навчанні
Слайд № 3

Використання інтерактивних методів у навчанні

Організація навчального співробітництва
Слайд № 4

Організація навчального співробітництва

Інтерактивні методи можуть сформувати групу правил:
Слайд № 5

Інтерактивні методи можуть сформувати групу правил:

Інтерактивні методи дають змогу учням:
Слайд № 6

Інтерактивні методи дають змогу учням:

Інтерактивний метод “Займи позицію”
Слайд № 7

Інтерактивний метод “Займи позицію”

Порядок проведення: Якщо після обговорення дискусійного питання учень змінив свою точку зору, то він має право перейти в іншу групу та пояснити при...
Слайд № 8

Порядок проведення: Якщо після обговорення дискусійного питання учень змінив свою точку зору, то він має право перейти в іншу групу та пояснити причину свого переходу!

Інтерактивний метод “Навчаюся – вчуся”
Слайд № 9

Інтерактивний метод “Навчаюся – вчуся”

Інтерактивний метод “Ток шоу” Мета такої форми роботи: отримання навичок публічного виступу та дискутування. Ведучим на такому уроці є вчитель.
Слайд № 10

Інтерактивний метод “Ток шоу” Мета такої форми роботи: отримання навичок публічного виступу та дискутування. Ведучим на такому уроці є вчитель.

Робота організовується в такому порядку:
Слайд № 11

Робота організовується в такому порядку:

Інтерактивний метод “Розігрування правової ситуації” Мета такого методу: визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації , набуття досвіду шлях...
Слайд № 12

Інтерактивний метод “Розігрування правової ситуації” Мета такого методу: визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації , набуття досвіду шляхом гри. Рольова гра імітує реальність та дає можливість діяти «як насправді».

Правила участі у такій рольовій грі:
Слайд № 13

Правила участі у такій рольовій грі:

Інтерактивний метод “Ажурна пилка” Даний метод дозволяє працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також...
Слайд № 14

Інтерактивний метод “Ажурна пилка” Даний метод дозволяє працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує учням допомагати одне одному вчитися навчаючи. Під час такого методу роботи учні повинні бути готовими працювати в різних групах.

Види учнівських груп в інтерактивному методі “Ажурна пилка”:
Слайд № 15

Види учнівських груп в інтерактивному методі “Ажурна пилка”:

Порядок роботи:
Слайд № 16

Порядок роботи:

Інтерактивний метод “Коло ідей” Мета даного методу: залучення всіх учасників у дискусію. Даний метод є ефективним для вирішення гострих суперечливи...
Слайд № 17

Інтерактивний метод “Коло ідей” Мета даного методу: залучення всіх учасників у дискусію. Даний метод є ефективним для вирішення гострих суперечливих питань та базовим для створення списку загальних ідей.

Порядок проведення:
Слайд № 18

Порядок проведення:

Інтерактивний метод “Мозковий штурм” Є ефективним методом колективного обговорення, пошуку рішень, що спонукає учасників проявляти свою уяву та тво...
Слайд № 19

Інтерактивний метод “Мозковий штурм” Є ефективним методом колективного обговорення, пошуку рішень, що спонукає учасників проявляти свою уяву та творчість. Передбачає вільне висловлювання думок та допомагає знаходити багато ідей та рішень.

“Мозковий штурм” організовується за такими етапами: 1. Всі учасники штурму пропонують ідеї щодо розв’язання висунутої проблеми. 2. Секретар записує...
Слайд № 20

“Мозковий штурм” організовується за такими етапами: 1. Всі учасники штурму пропонують ідеї щодо розв’язання висунутої проблеми. 2. Секретар записує на дошці всі запропоновані ідеї. 3. Подані ідеї групують, аналізують та розвивають усією групою. 4. Обирають найкращі рішення, що будуть слугувати вирішенню первісної проблеми.

Правила поведінки під час “мозкового штурму”: 1. Намагатися висунути якомога більше ідей щодо вирішення проблеми. 2. Дозволяється розвивати ідеї ін...
Слайд № 21

Правила поведінки під час “мозкового штурму”: 1. Намагатися висунути якомога більше ідей щодо вирішення проблеми. 2. Дозволяється розвивати ідеї інших учасників групи. 3. Не можна критикувати висловлювання інших та давати оцінку запропонованим ідеям.

Висновок: Отже, інтерактивні методи сприяють індивідуальному самовиявленню і самореалізації школярів, дають змогу інтенсифікувати засвоєння й творч...
Слайд № 22

Висновок: Отже, інтерактивні методи сприяють індивідуальному самовиявленню і самореалізації школярів, дають змогу інтенсифікувати засвоєння й творчого застосування знань під час вирішення практичних завдань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.