Презентація "Метод "Займи позицію"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

120

7

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Займи позицію" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ»

Мета методу – навчити учнів визначати свою позицію щодо суперечливого питання, формулювати аргументи на її захист, сприймати аргументи інших сторін.
Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів визначати свою позицію щодо суперечливого питання, формулювати аргументи на її захист, сприймати аргументи інших сторін.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод можна застосовувати на початку уроку для демонстрації розмаїття поглядів на проблему, що вивчати...
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод можна застосовувати на початку уроку для демонстрації розмаїття поглядів на проблему, що вивчатиметься. Також метод застосовується в основній частині уроку під час обговорення теми уроку або на підсумковому етапі уроку для формулювання ставлення до того, що вивчається. Варто пропонувати дві протилежні думки, які не передбачають однієї (правильної) відповіді.

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує учням дискусійне питання і просить їх визначити власну позицію щодо цього питання. Крок 2. У протил...
Слайд № 4

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує учням дискусійне питання і просить їх визначити власну позицію щодо цього питання. Крок 2. У протилежних кінцях кімнати варто розмістити плакати. На одному з них написано «Згоден», на іншому – «Не згоден. Або ви можете запропонувати три позиції: ЗА НЕ ЗНАЮ ПРОТИ

Організація діяльності Крок 3. Варто також познайомити учнів із правилами проведення вправи й обговорити їх. Крок 4. Учитель запрошує учнів стати б...
Слайд № 5

Організація діяльності Крок 3. Варто також познайомити учнів із правилами проведення вправи й обговорити їх. Крок 4. Учитель запрошує учнів стати біля того плаката, який відображає їхню думку щодо обговорюваної проблеми, й «проголосувати ногами» дискусійне питання і просить їх визначити власну позицію щодо цього питання.

Організація діяльності Крок 5. Учитель обирає кількох учнів і просить їх обґрунтувати свою позицію (пояснити чому вони стоять саме тут) або пропону...
Слайд № 6

Організація діяльності Крок 5. Учитель обирає кількох учнів і просить їх обґрунтувати свою позицію (пояснити чому вони стоять саме тут) або пропонує усім, хто поділяє один погляд, обговорити його і виробити спільні аргументи на його захист. Учитель просить учнів не лише висловити свою позицію, а й пояснити її. Можна запропонувати такий початок відповіді: «Я вважаю …, тому що ..»

Організація діяльності Крок 6. Після викладу різних поглядів вчитель питає учнів, чи не змінив хто-небудь своєї думки і чи не хоче перейти до іншої...
Слайд № 7

Організація діяльності Крок 6. Після викладу різних поглядів вчитель питає учнів, чи не змінив хто-небудь своєї думки і чи не хоче перейти до іншої групи. Якщо такі є, їм пропонується перейти і обґрунтувати причину свого переходу. Крок 7. Для обговорення вправи учитель може запропонувати учням назвати найбільш переконливі аргументи своєї та протилежної сторони.

Наприклад, під час роботою на уроці над темою Марк Твен «Чудовий маляр», учням можна запропонувати визначити свою позицію щодо питання «Чи була пов...
Слайд № 8

Наприклад, під час роботою на уроці над темою Марк Твен «Чудовий маляр», учням можна запропонувати визначити свою позицію щодо питання «Чи була поведінка Тома чесною стосовно хлопців?» У цьому випадку доречно запропонувати учням зайняти позицію біля трьох плакатів («Так, була чесною», «Ні, була не чесною», «Це складне питання для мене») і пояснити чому вони так думають.

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.p...
Слайд № 9

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://polymus.ru/ru/news/blogs/channels/maksimalno-poleznye-knigi/130447/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.