Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Метод "Вірні і невірні висловлювання"""

Інноваційні технології навчання

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

15.08.2021

88

1

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Вірні і невірні висловлювання""" у другому класі
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ВІРНІ І НЕВІРНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ВІРНІ І НЕВІРНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ»

Мета методу – навчити учнів установлювати, чи вірні надані їм твердження, обґрунтовуючи свою відповідь, співвідносити власні думки з текстом; поясн...
Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів установлювати, чи вірні надані їм твердження, обґрунтовуючи свою відповідь, співвідносити власні думки з текстом; пояснювати, чому виникли відмінності.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на будь-якому з трьох етапів уроку: у вступній частині – це звернення до опорних ...
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на будь-якому з трьох етапів уроку: у вступній частині – це звернення до опорних знань, на основній частині уроку - спосіб активізації уваги під час подальшого читання чи слухання, під час рефлексії – демонстрація розуміння засвоєного.

Організація діяльності Учням пропонується список тверджень, створених на основі тексту, який вони в подальшому будуть вивчати. Учитель просить визн...
Слайд № 4

Організація діяльності Учням пропонується список тверджень, створених на основі тексту, який вони в подальшому будуть вивчати. Учитель просить визначити, чи вірні подані твердження й обґрунтувати свою відповідь.

Організація діяльності Після знайомства з основною інформацією, учні знову оцінюють правильність тверджень, використовуючи отриману на уроці інформ...
Слайд № 5

Організація діяльності Після знайомства з основною інформацією, учні знову оцінюють правильність тверджень, використовуючи отриману на уроці інформацію.

Наприклад, перед читанням казки «Колобок» варто запропонувати учням визначити правильність таких тверджень: Колобок – жива істота. Колобок втік від...
Слайд № 6

Наприклад, перед читанням казки «Колобок» варто запропонувати учням визначити правильність таких тверджень: Колобок – жива істота. Колобок втік від баби і діда. Колобок зустрів зайця. Колобок став жити у лісі.

Свої рішення учні заносять у таблицю, ставлячи «+» чи «-» у відповідній клітинці. 1 2 3 4 - - + -
Слайд № 7

Свої рішення учні заносять у таблицю, ставлячи «+» чи «-» у відповідній клітинці. 1 2 3 4 - - + -

Слайд № 8

А після ознайомлення з казкою діти вони ще раз оцінюють ці твердження. . 1 2 3 4
Слайд № 9

А після ознайомлення з казкою діти вони ще раз оцінюють ці твердження. . 1 2 3 4

Джерела https://www.rodyna.org.ua/2019-3-15/ https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: h...
Слайд № 10

Джерела https://www.rodyna.org.ua/2019-3-15/ https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили