Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Метод "Робота в парах"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

88

2

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Робота в парах" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «РОБОТА В ПАРАХ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «РОБОТА В ПАРАХ»

Мета методу – розвивати навички спілкування, формулювання своєї думки, вислуховування та сприймання думок іншої людини, навички домовлятися – прихо...
Слайд № 2

Мета методу – розвивати навички спілкування, формулювання своєї думки, вислуховування та сприймання думок іншої людини, навички домовлятися – приходити до спільного рішення, порівнювати й оцінювати класну та іншу думку.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на всіх етапах уроку, коли потрібно дати час учням подумати, обмінятися думками з...
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується на всіх етапах уроку, коли потрібно дати час учням подумати, обмінятися думками з партнером і лише потім висловити свої думки перед класом.

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує учням завдання, ставить запитання для невеличкої дискусії, аналізу ситуації, виконання пізнавальног...
Слайд № 4

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує учням завдання, ставить запитання для невеличкої дискусії, аналізу ситуації, виконання пізнавального завдання. Після пояснення запитання або фактів, наведених у ситуації дає 1-2 хв для продумування можливих відповідей або рішень індивідуально.

Організація діяльності Крок 2. Учитель об’єднує учнів у пари, пропонує визначитись, хто з них буде висловлюватися першим, і просить обговорити свої...
Слайд № 5

Організація діяльності Крок 2. Учитель об’єднує учнів у пари, пропонує визначитись, хто з них буде висловлюватися першим, і просить обговорити свої ідеї одне з одним. Краще одразу визначити час на висловлювання кожного в парі і спільне обговорення. Це допомагає звикнути до чіткої організації роботи в парах. Вони мають досягти згоди (консенсусу) щодо відповідей або рішення.

Організація діяльності Крок 3. Після обговорення кожна пара представляє результати роботи, обмінюється своїми ідеями й аргументами з усім класом. З...
Слайд № 6

Організація діяльності Крок 3. Після обговорення кожна пара представляє результати роботи, обмінюється своїми ідеями й аргументами з усім класом. За потреби це може бути початком дискусії або іншої пізнавальної діяльності.

Під час роботи в парах можна швидко виконати вправи, які за іншим умов потребують великої затрати часу. Наприклад, такі: обговорити короткий текст,...
Слайд № 7

Під час роботи в парах можна швидко виконати вправи, які за іншим умов потребують великої затрати часу. Наприклад, такі: обговорити короткий текст, завдання; узяти інтерв’ю і визначити ставлення партнера до тексту, відео чи іншої навчальної діяльності; зробити критичний аналіз чи редагування письмової роботи один одного; зробити підсумок уроку; скласти разом запитання до вчителя; проаналізувати проблему, вправу чи дослід разом; протестувати один одного; дати відповіді на запитання вчителя; порівняти записи, зроблені в класі.

Наприклад, працюючи з віршем «Рідні береги» можна запропонувати учням обговорити в парах таке запитання: «Які слова розкривають основну думку вірша...
Слайд № 8

Наприклад, працюючи з віршем «Рідні береги» можна запропонувати учням обговорити в парах таке запитання: «Які слова розкривають основну думку вірша? Чому ви так вважаєте?»

Джерела https://oprezi.ru/fl/fon/sneg-za-oknom-76.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/H...
Слайд № 9

Джерела https://oprezi.ru/fl/fon/sneg-za-oknom-76.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://uhe.gov.ua/media_tsentr/novyny/dnister-suspilno-vazhliva-vodna-arteriya-ukraini

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.