Презентація "Метод "Порівняльна таблиця"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

66

2

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Порівняльна таблиця" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ПОРІВНЯЛЬНА («КОНЦЕПТУАЛЬНА») ТАБЛИЦЯ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ПОРІВНЯЛЬНА («КОНЦЕПТУАЛЬНА») ТАБЛИЦЯ»

Мета методу - навчити учнів систематизувати великий обсяг матеріалу, розвивати вміння аналізувати та порівнювати різні об’єкти та явища.
Слайд № 2

Мета методу - навчити учнів систематизувати великий обсяг матеріалу, розвивати вміння аналізувати та порівнювати різні об’єкти та явища.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній частині уроку.
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній частині уроку.

Організація діяльності Цей метод передбачає порівняння двох чи більше об’єктів. Таблицю можна будувати так:по горизонталі записується те, що має по...
Слайд № 4

Організація діяльності Цей метод передбачає порівняння двох чи більше об’єктів. Таблицю можна будувати так:по горизонталі записується те, що має порівнюватися, а по вертикалі – різні риси і властивості, за якими це порівняння відбувається.

Організація діяльності
Слайд № 5

Організація діяльності

Організація діяльності Основний сенс застосування прийому в технології розвитку критичного мислення полягає в тому, що лінії порівняння, тобто хара...
Слайд № 6

Організація діяльності Основний сенс застосування прийому в технології розвитку критичного мислення полягає в тому, що лінії порівняння, тобто характеристики, за якими учня порівнюють різні явища, об’єкти та інше, формулюють самі учні. Хоча на початку роботи з такою таблицею вчителеві варто самому запропонувати критерії, за якими порівнюватимуться різні об’єкти.

Організація діяльності Для того щоб у будь-якій групі ліній порівняння не було забагато, можна запропонувати такий спосіб: записати на дошці абсолю...
Слайд № 7

Організація діяльності Для того щоб у будь-якій групі ліній порівняння не було забагато, можна запропонувати такий спосіб: записати на дошці абсолютно всі пропозиції учнів стосовно ліній, а потім попросити їх визначити найважливіший. «Важливість» необхідно аргументувати. Таким чином, ми уникнемо надмірності. І зроблять це саме учні. Категорії порівняння можна визначити як до так і після читання тексту.

Наприклад, на уроках з української у 3-му класі учням можна запропонувати порівняти частини мови за такою таблицею:
Слайд № 8

Наприклад, на уроках з української у 3-му класі учням можна запропонувати порівняти частини мови за такою таблицею:

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.p...
Слайд № 9

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://nus.org.ua/articles/motyvatsiya-uchniv-menshe-navchaty-bilshe-vyvchaty-finskyj-dosvid/ https://www.prikhist.com/2021/04/u-marganci-shkoljariv-perevodjat-na-distancijne-navchannja/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.