Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Метод опорних слів "

Інтерактивні методи навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

115

3

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод опорних слів " на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ОПОРНИХ СЛІВ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «ОПОРНИХ СЛІВ»

Мета методу – навчити учнів відокремлювати істотну інформацію від несуттєвої, змістовно скорочувати текст для його засвоєння.
Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів відокремлювати істотну інформацію від несуттєвої, змістовно скорочувати текст для його засвоєння.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній частині уроку для розуміння і та запам’ятовування змісту.
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній частині уроку для розуміння і та запам’ятовування змісту.

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує завдання, наприклад, читаючи текст, застосуйте метод опорних слів. Випишіть ті слова (словосполучен...
Слайд № 4

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує завдання, наприклад, читаючи текст, застосуйте метод опорних слів. Випишіть ті слова (словосполучення), які ви вважаєте ключовими для кожної частини тексту. Деякі слова або фрази в тексті є головними – такими, що розкривають зміст тексту, тобто опорними. Опорними словами є, як правило, іменники, дієслова, прислівники. Опорними словосполученнями є стійкі словосполучення, складні терміни, назви розділів, методів тощо.

Організація діяльності Крок 2. Учитель має пояснити: щоб відокремити суттєву інформацію від несуттєвої, потрібно послідовно поставити перед собою т...
Слайд № 5

Організація діяльності Крок 2. Учитель має пояснити: щоб відокремити суттєву інформацію від несуттєвої, потрібно послідовно поставити перед собою такі запитання: «Про що цей текст?», «Що саме про це сказано?» і «Яким словом (словосполученням) це можна позначити /назвати?»

Крок 3. Учні мають вписати опорні слова. Одне слово має бути опорою для однієї думки.
Слайд № 6

Крок 3. Учні мають вписати опорні слова. Одне слово має бути опорою для однієї думки.

Крок 4. Далі учитель пропонує, щоб учні працюючи в парах, переказали один одному зміст тексту, спираючись на виписані слова, та оцінили, наскільки ...
Слайд № 7

Крок 4. Далі учитель пропонує, щоб учні працюючи в парах, переказали один одному зміст тексту, спираючись на виписані слова, та оцінили, наскільки точно ваш партнер (-ка) переказали текст.

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.p...
Слайд № 8

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/hudozhniy-opis-kalini1.html http://cadogorod.ru/672-kalina-kak-u-babushki.html https://deutsch-sprechen.ru/dialog-fur-kinder/ https://nus.org.ua/articles/krytychne-myslennya-2/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.