Презентація "Метод "Обговорення питання в загальному колі"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

62

3

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Обговорення питання в загальному колі" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД ОБГОВОРЕННЯ ПИТАННЯ В ЗАГАЛЬНОМУ КОЛІ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД ОБГОВОРЕННЯ ПИТАННЯ В ЗАГАЛЬНОМУ КОЛІ»

Мета методу – прояснити певні положення, привернути увагу учнів до складних або проблемних питань у навчальному матеріалі, мотивувати до пізнавальн...
Слайд № 2

Мета методу – прояснити певні положення, привернути увагу учнів до складних або проблемних питань у навчальному матеріалі, мотивувати до пізнавальної діяльності, актуалізувати опорні знання.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується за необхідністю на будь-якому етапі уроку.
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується за необхідністю на будь-якому етапі уроку.

Організація діяльності Крок 1. Учитель ставить учням запитання. Воно має бути зрозумілим для всіх до початку обговорення. Запропонувавши метод упер...
Слайд № 4

Організація діяльності Крок 1. Учитель ставить учням запитання. Воно має бути зрозумілим для всіх до початку обговорення. Запропонувавши метод уперше, учитель пояснює учням, що в обговоренні має взяти участь якомога більше людей.

Організація діяльності Крок 2. Учні й учениці висловлюються за бажанням. Обговорення триває доти, доки є охочі висловитись. Учитель бере слово (якщ...
Слайд № 5

Організація діяльності Крок 2. Учні й учениці висловлюються за бажанням. Обговорення триває доти, доки є охочі висловитись. Учитель бере слово (якщо вважає за потрібне) наприкінці обговорення. Він може висловити свою думку чи підсумувати висловлювання учнів.

Учитель має заохочувати всіх до рівної участі. Ключем до ефективності обговорення великою групою є те, як вчитель ставить запитання. Потрібно уника...
Слайд № 6

Учитель має заохочувати всіх до рівної участі. Ключем до ефективності обговорення великою групою є те, як вчитель ставить запитання. Потрібно уникати закрити запитань, тобто таких, на які можна відповісти коротко («так» або «ні»). Треба ставити відкриті запитання, які починаються з «як», «чому», «який» або інші запитання, що потребують від учнів високого рівня мислення. Потрібно заохочувати всіх учнів та учениць до висловлення ідей.

Реакція вчителя на запитання та коментарі, є вирішальною у створенні навчальної атмосфери. Варто демонструвати увагу до всіх, дякуючи кожному учнев...
Слайд № 7

Реакція вчителя на запитання та коментарі, є вирішальною у створенні навчальної атмосфери. Варто демонструвати увагу до всіх, дякуючи кожному учневі за запитання та висловлювання. Це стимулюватиме присутніх продовжувати ділитися цінною інформацією, яку в іншому випадку вони відкинули б як нудну, нетипову, недоцільну та зайву.

Не можна дозволяти будь-кому домінувати під час обговорення. Обмежити це можна, сказавши: «А тепер давайте послухаємо що скаже хтось інший або інша...
Слайд № 8

Не можна дозволяти будь-кому домінувати під час обговорення. Обмежити це можна, сказавши: «А тепер давайте послухаємо що скаже хтось інший або інша», або «Я би хотіла (хотів), щоб усі мали можливість сказати своє слово».

Не варто забувати, що велика кількість загально класних обговорень втомлює. Зловживання цією методикою призводить до втоми і нудьгування.
Слайд № 9

Не варто забувати, що велика кількість загально класних обговорень втомлює. Зловживання цією методикою призводить до втоми і нудьгування.

Джерела https://funart.pro/25340-nezhno-zelenyj-65-foto.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/11...
Слайд № 10

Джерела https://funart.pro/25340-nezhno-zelenyj-65-foto.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://osvita.ua/school/57179/ https://life.pravda.com.ua/society/2018/05/1/230630/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.