Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Метод незакічене речення"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

102

2

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Незакінчене речення" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД «НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ»»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД «НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ»»

Мета методу – оперативно залучати учнів до діяльності, взаємодії, актуалізувати опорні знання чи мотивувати навчальну діяльність, ґрунтовніше працю...
Слайд № 2

Мета методу – оперативно залучати учнів до діяльності, взаємодії, актуалізувати опорні знання чи мотивувати навчальну діяльність, ґрунтовніше працювати над формою висловлювання власних ідей, порівнювати їх з іншими, вільніше висловлюватися щодо запропонованих тем, відпрацьовувати уміння говорити коротко, але по суті і переконливо.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується у вступній та підсумковій частинах уроку. Цей метод часто поєднується з «мікрофон...
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується у вступній та підсумковій частинах уроку. Цей метод часто поєднується з «мікрофоном» чи обговоренням у загальному колі.

Організація діяльності Крок 1. Визначивши тему, з якої учні будуть висловлюватися по черзі або з використанням уявного мікрофону, вчитель формулює ...
Слайд № 4

Організація діяльності Крок 1. Визначивши тему, з якої учні будуть висловлюватися по черзі або з використанням уявного мікрофону, вчитель формулює незакінчене речення і пропонує учням закінчити його.

Організація діяльності Кожний наступний учасник обговорення повинен починати свій виступ із запропонованої формули. Учениці й учні працюють з відкр...
Слайд № 5

Організація діяльності Кожний наступний учасник обговорення повинен починати свій виступ із запропонованої формули. Учениці й учні працюють з відкрити реченнями, наприклад: «На сьогоднішньому уроці для мене найбільш важливим відкриттям було..», або «Ця інформація дозволяє нам зробити висновок, що …», або «Це рішення було прийняте тому, що …» тощо.

Організація діяльності Крок 2. Учитель надає слово першому серед охочих . Вислуховується кілька осіб (їхня кількість залежить від завдання, яке ста...
Слайд № 6

Організація діяльності Крок 2. Учитель надає слово першому серед охочих . Вислуховується кілька осіб (їхня кількість залежить від завдання, яке ставили, та дидактичної мети цієї діяльності).

Організація діяльності Крок 3. Наприкінці обговорення слово може взяти учитель (якщо вважає за потрібне) і висловити свою думку або підсумувати вис...
Слайд № 7

Організація діяльності Крок 3. Наприкінці обговорення слово може взяти учитель (якщо вважає за потрібне) і висловити свою думку або підсумувати вислови учнів.

Джерела https://krot.mobi/fony/50946-zhelto-zelenyj-fon-dlja-prezentacii-62-foto.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-readi...
Слайд № 8

Джерела https://krot.mobi/fony/50946-zhelto-zelenyj-fon-dlja-prezentacii-62-foto.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://bpc.ks.ua/2018/05/zajmenniki-v-narodnij-ta-suchasnij-tvorchosti-na-materiali-ukrayinskoyi-ta-anglijskoyi-mov-integrovane-praktichne-zanyattya/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.