Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Метод "Мозковий штурм""

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

253

12

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Мозковий штурм"" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД 6 W»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення «МЕТОД 6 W»

Мета методу – навчити учнів висловлювати гіпотези стосовно вирішення конкретної проблеми, сприймати думку іншої людини, порівнювати й оцінювати вла...
Слайд № 2

Мета методу – навчити учнів висловлювати гіпотези стосовно вирішення конкретної проблеми, сприймати думку іншої людини, порівнювати й оцінювати власну й іншу думку.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в вступній та основній частині уроку, коли потрібно зібрати якомога більше ідей щ...
Слайд № 3

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в вступній та основній частині уроку, коли потрібно зібрати якомога більше ідей щодо проблеми від усіх учнів протягом короткого часу.

Організація діяльності Крок 1. Після презентації проблеми та чіткого формулювання проблемного запитання (його краще записати на дошці) вчитель проп...
Слайд № 4

Організація діяльності Крок 1. Після презентації проблеми та чіткого формулювання проблемного запитання (його краще записати на дошці) вчитель пропонує всім висловити ідеї, коментарі, навести фрази чи слова, пов’язані із цією проблемою.

Організація діяльності Крок 2. Коли учні висловлюють ідеї, учитель здивує всі пропозиції на дошці чи на великому аркуші паперу в порядку їх висловл...
Слайд № 5

Організація діяльності Крок 2. Коли учні висловлюють ідеї, учитель здивує всі пропозиції на дошці чи на великому аркуші паперу в порядку їх висловлення і без зауважень, коментарів чи запитань.

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * під час «висування ідей» не можна пропускати жодної. Якщо вчитель буде висловлювати про ідеї й оцінюв...
Слайд № 6

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * під час «висування ідей» не можна пропускати жодної. Якщо вчитель буде висловлювати про ідеї й оцінювати їх, учні намагатимуться відстоювати свої ідеї, а не пробувати пропонувати нові та більш досконалі.

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * необхідно заохочувати всіх до висування якомога більшої кількості ідей. Варто підтримувати і фіксуват...
Слайд № 7

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * необхідно заохочувати всіх до висування якомога більшої кількості ідей. Варто підтримувати і фіксувати навіть фантастичні ідеї. (Якщо під час мозкового штурму висловлено небагато ідей , це може свідчити про те, що учасники піддають свої ідеї цензурі – двічі подумають, перед тим, як висловлять.)

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * заохочується виголошення якомога більшої кількості ідей. В остаточному підсумку кількість породжує як...
Слайд № 8

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * заохочується виголошення якомога більшої кількості ідей. В остаточному підсумку кількість породжує якість. В умовах висування великої кількості ідей учасники штурму мають можливість пофантазувати.

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * Потрібно спонукати всіх учнів розвивати або змінювати ідеї інших. Об’єднання або зміна раніше висунут...
Слайд № 9

Учитель має звернути увагу на такі моменти: * Потрібно спонукати всіх учнів розвивати або змінювати ідеї інших. Об’єднання або зміна раніше висунутих ідей часто веде до висунення нових, досконаліших від перших.

У класі можна повісити такий плакат: А. Кажіть усе, що спаде вам на думку. В. не обговорюйте і не критикуйте висловлювання інших. С. Можна повторюв...
Слайд № 10

У класі можна повісити такий плакат: А. Кажіть усе, що спаде вам на думку. В. не обговорюйте і не критикуйте висловлювання інших. С. Можна повторювати ідеї, запропоновані будь-ким іншим. Д. Розширення запропонованих ідей заохочується.

Організація діяльності Крок 3. На закінчення учитель з учнями обговорюють й оцінюють запропоновані ідеї. Наприклад, перед читанням на уроці казки: ...
Слайд № 11

Організація діяльності Крок 3. На закінчення учитель з учнями обговорюють й оцінюють запропоновані ідеї. Наприклад, перед читанням на уроці казки: героями казки, яку зараз читатимемо, будуть рак і лисиця. Які якості цих тварин можуть бути описані в казці?  

Джерела https://krot.mobi/fony/50946-zhelto-zelenyj-fon-dlja-prezentacii-62-foto.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-readi...
Слайд № 12

Джерела https://krot.mobi/fony/50946-zhelto-zelenyj-fon-dlja-prezentacii-62-foto.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/ https://ukraineisnow.com/mamu-8-klasnyka-yakyj-czkuvav-i-prynyzhuvav-vchytelku-sud-oshrafuvav-na-850-gryven/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.