Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Метод "Бортовий журнал"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

22.08.2021

87

3

0

Опис документу:
Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Розвиток критичного мислення є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу Про це йдеться у Концепції нової української школи. Пропоную Вашій увазі приклад використання методу розвитку критичного мислення "Метод "Бортовий журнал" на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ»
Слайд № 1

Розвиваємо критичне мислення МЕТОД «БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ»

В сучасному світі, який стрімко змінюється претендувати на знання істини, мабуть, не варто. А от приймати іншу думку як привід подумати над нею, за...
Слайд № 2

В сучасному світі, який стрімко змінюється претендувати на знання істини, мабуть, не варто. А от приймати іншу думку як привід подумати над нею, замислитися, а може, вона є найкращим на сьогодні рішенням. Тому розвиваємо критичне мислення..

Наприкінці 1990-х на початку 2000-х в Україні широко поширилася одна з технологій розвитку критичного мислення МЕТОД «БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ».
Слайд № 3

Наприкінці 1990-х на початку 2000-х в Україні широко поширилася одна з технологій розвитку критичного мислення МЕТОД «БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ».

Мета методу – навчити учнів організовувати і систематизувати інформацію уроку через фіксацію актуалізованих знань і знань отриманих у процесі робот...
Слайд № 4

Мета методу – навчити учнів організовувати і систематизувати інформацію уроку через фіксацію актуалізованих знань і знань отриманих у процесі роботи. Бортові журнали – це узагальнена назва сукупності письмових завдань, коли учні під час читання авторського тексту підручника чи документа записують туди свої думки.

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній або підсумковій частині уроку.
Слайд № 5

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній або підсумковій частині уроку.

Організація діяльності Якщо бортовий журнал застосовується перед читанням (інколи перед викладом матеріалу вчителем) учні записують в зошиті відпов...
Слайд № 6

Організація діяльності Якщо бортовий журнал застосовується перед читанням (інколи перед викладом матеріалу вчителем) учні записують в зошиті відповіді на запитання «Що мені відомо з цієї теми?», а після ознайомлення з новим матеріалом – на запитання «Чого нового я дізнався з тексту?» Ці записи оформлюють у таблицю.     Що мені відомо з цієї теми? Чого нового я дізнався з тексту?

Організація діяльності Якщо бортовий журнал застосовується на підсумковому етапі уроку можна запропонувати учням таку таблицю.     Що я дізналася з...
Слайд № 7

Організація діяльності Якщо бортовий журнал застосовується на підсумковому етапі уроку можна запропонувати учням таку таблицю.     Що я дізналася з цієї теми? Чому це корисно знати?

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.p...
Слайд № 8

Джерела https://oir.mobi/657813-fon-dlja-prezentacii-proekta.html Психологія критичного мислення Д. Халперн: http://www.e-reading.link/bookreader.php/110655/Halpern_- Psihologia_kriticheskogo_mysleniya.html https://activityedu.ru/Blogs/teacher/kak-provesti-otkrytyy-urok/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.