Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Мета, форми та принципи інтегрованого навчання"

Самоосвіта

Для кого: Дорослі

01.04.2020

789

19

0

Опис документу:
Презентацію "Мета, форми та принципи інтегрованого навчання" можуть використати вчителі-предметники, готуючись до засідань педагогічної ради, наради, методоб'єднання з даного питання, а також під час підготовки до інтегрованих уроків.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Мета, принципи та форми інтегрованого навчання Учитель зарубіжної літератури Широкобалківського закладу повної загальної середньої освіти Станіслав...
Слайд № 1

Мета, принципи та форми інтегрованого навчання Учитель зарубіжної літератури Широкобалківського закладу повної загальної середньої освіти Станіславської сільської ради Херсонської області Резніченко Леся Анастасіївна © Корпорация Майкрософт (Microsoft Corporation), 2007. Все права защищены. Microsoft, Windows, Windows Vista и другие названия продуктов являются или могут являться зарегистрированными товарными знаками и/или товарными знаками в США и/или других странах. Информация приведена в этом документе только в демонстрационных целях и не отражает точку зрения представителей корпорации Майкрософт на момент составления данной презентации. Поскольку корпорация Майкрософт вынуждена учитывать меняющиеся рыночные условия, она не гарантирует точность информации, указанной после составления этой презентации, а также не берет на себя подобной обязанности. КОРПОРАЦИЯ МАЙКРОСОФТ НЕ ДАЕТ НИКАКИХ ЯВНЫХ, ПОДРАЗУМЕВАЕМЫХ ИЛИ ЗАКРЕПЛЕННЫХ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВОМ ГАРАНТИЙ В ОТНОШЕНИИ СВЕДЕНИЙ ИЗ ЭТОЙ ПРЕЗЕНТАЦИИ.

Мета, принципи та форми інтегрованого навчання Інтеграція (від лат. Integer – повний, цілісний) – об’єднання в єдине ціле раніше ізольованих частин...
Слайд № 2

Мета, принципи та форми інтегрованого навчання Інтеграція (від лат. Integer – повний, цілісний) – об’єднання в єдине ціле раніше ізольованих частин, елементів, компонентів, що супроводжуються ускладненням і зміцненням зв’язків. Л.Масол: «Інтеграція – це стан внутрішньої цілісності, зв’язаності диференційованих частин і функцій системи, а також процес, що веде до такого стану».

Мета інтегрованого навчання: утворення або відновлення цілісності, вищої форми взаємодії, що передбачає не лише взаємовплив і взаємозв’язок, а й вз...
Слайд № 3

Мета інтегрованого навчання: утворення або відновлення цілісності, вищої форми взаємодії, що передбачає не лише взаємовплив і взаємозв’язок, а й взаємопроникнення елементів. Принцип інтегрованого навчання Організація педагогічного процесу базується на основі суб’єкт – суб’єктивної взаємодії, яка передбачає розвиток творчого мислення учнів та здійснюється завдяки систематизації знань зі споріднених предметів, сприяючи формуванню цілісної картини світу особистості.

Форми інтегрованого навчання міжпредметна внутрішньопредметна повна часткова Інтеграція
Слайд № 4

Форми інтегрованого навчання міжпредметна внутрішньопредметна повна часткова Інтеграція

Повна інтеграція становить собою об’єднання в одному курсі різних навчальних предметів(історія+математика+географія= природознавство). Часткова інт...
Слайд № 5

Повна інтеграція становить собою об’єднання в одному курсі різних навчальних предметів(історія+математика+географія= природознавство). Часткова інтеграція полягає в поєднанні матеріалу різних предметів, підпорядкованого одній темі.

Види інтеграції Види інтеграції За способами пізнавальної діяльності За змістом Залучення матеріалу інших предметів Спостереження Мовлення Мислення...
Слайд № 6

Види інтеграції Види інтеграції За способами пізнавальної діяльності За змістом Залучення матеріалу інших предметів Спостереження Мовлення Мислення Залучення матеріалу інших предметів

Ідея інтегрованого навчання: сприяти успішній реалізації нових освітніх завдань, визначених Державних стандартом. Шляхи реалізації даних завдань: І...
Слайд № 7

Ідея інтегрованого навчання: сприяти успішній реалізації нових освітніх завдань, визначених Державних стандартом. Шляхи реалізації даних завдань: Інтегровані уроки. Інтегровані заняття. Інтегровані курси. Інтегровані дні. Бінарні уроки. Уроки з міжпредметними зв’язками.

Інтегрований урок Інтегрований урок – це новий тип уроку, у якому навколо однієї теми поєднано відомості різних навчальних предметів. Мета інтегров...
Слайд № 8

Інтегрований урок Інтегрований урок – це новий тип уроку, у якому навколо однієї теми поєднано відомості різних навчальних предметів. Мета інтегрованих уроків: формування в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; активізація їхньої пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; створення творчої атмосфери в колективі; виявлення в школярів здібностей та їх особливостей; формування навичок самостійної роботи з додатковою літературою, опорними словами, схемами; підвищення інтересу до матеріалу, що вивчається; ефективна реалізація розвивально-виховної функції навчання.

Підстави для впровадження інтегрованого навчання
Слайд № 9

Підстави для впровадження інтегрованого навчання

«Мінуси» інтегрованого навчання
Слайд № 10

«Мінуси» інтегрованого навчання

Підготовка до проведення інтегрованого уроку включає:
Слайд № 11

Підготовка до проведення інтегрованого уроку включає:

Бінарний урок Бінарний урок (від лат.binarius – подвійний) – різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів. План підго...
Слайд № 12

Бінарний урок Бінарний урок (від лат.binarius – подвійний) – різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів. План підготовки до бінарного уроку Учителі-однодумці визначають тему, цілі, задачі уроку, спільні для обох предметів та специфічні для кожного. Проведення уроку доцільне лише за умови наявності спільної мети. Залежно від теми, мети та завдань уроку визначається його тип. У відповідності до теми, мети, типу уроку, з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей школярів добирається фактичний і дидактичний матеріал. Обирається найбільш ефективне поєднання методів і прийомів. Обмірковується структура уроку. Визначається ступінь участі кожного з учителів: або обидва працюють на рівних, або хтось «включається» в урок епізодично.

Значення інтегрованого навчання
Слайд № 13

Значення інтегрованого навчання

О.Я.Савченко: «Змістовні, цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони п...
Слайд № 14

О.Я.Савченко: «Змістовні, цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони предметного викладання і допомагають дітям емоційно і системно сприймати деякі поняття, явища».

Дякую за увагу! Бажаю успіхів!
Слайд № 15

Дякую за увагу! Бажаю успіхів!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.