Презентація " Коректурні таблиці матеметичного змісту"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Ця презентація –коректурні таблиці математичного змісту є засобом розвитку творчості також у дорослих — батьків, вихователів і навіть педагогічних колективів, які щоразу можуть знаходити нові педагогічні смисли у її використанні: вигадувати нові завдання, встановлювати нові закономірності та зв'язки між елементами таблиці. Коректурні таблиці, як і будь-які інші творчі ігри, можна використовувати в різних форматах життєдіяльності дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Коректурні таблиці математичного змісту Вихователь: Лисенко Наталія Семенівна ДНЗ «Сонечко» Городищенської районної ради с,Орловець
Слайд № 1

Коректурні таблиці математичного змісту Вихователь: Лисенко Наталія Семенівна ДНЗ «Сонечко» Городищенської районної ради с,Орловець

Робота з коректурними таблицями — це своєрідна інформаційно-інтелектуальна гра, що змістовно збагачує й насичує освітнє розвивальне середовище, вик...
Слайд № 2

Робота з коректурними таблицями — це своєрідна інформаційно-інтелектуальна гра, що змістовно збагачує й насичує освітнє розвивальне середовище, використання коректурних таблиць в різ­них формах роботи з дітьми, зокрема на заняттях логіко-математичного спрямування. Викорис­тання коректурних таблиць набуває особливо важливого значення під час інтегрованих занять. Коректурні таблиці опрацьовуємо на занят­тях, пропонуємо їх дітям під час ігрової діяль­ності. Коректурні таблиці використовуються не лише для пізнавальних, інтелектуальних, мов­но-мовленнєвих завдань, а й для вдосконален­ня математичних умінь дітей (полічити, устано­вити послідовність, порівняти, визначити форму, дібрати предмет-замінник), закріплення навичок орієнтування у просторі («перед», «між», «вище», «нижче», «за»). Ігрова діяльність на основі коректурних таб­лиць стимулює пізнавальний інтерес.  

На які геометричні фігури схожі ягоди? Який вони мають колір?
Слайд № 3

На які геометричні фігури схожі ягоди? Який вони мають колір?

Які предмети зайві на картинці і чому? Яка геометрична фігура переважає?
Слайд № 4

Які предмети зайві на картинці і чому? Яка геометрична фігура переважає?

Яка геометрична фігура знаходиться в середині картини? Який колір переважає, а який зайвий?
Слайд № 5

Яка геометрична фігура знаходиться в середині картини? Який колір переважає, а який зайвий?

  Як називається українська казка ? Під якими геометричними фігурами заховалися казкові герої?
Слайд № 6

  Як називається українська казка ? Під якими геометричними фігурами заховалися казкові герої?

На яку геометричну фігуру схожий Колобок? Скільки тварин зустрів казковий герой у лісі?( кількісна і порядкова лічба).
Слайд № 7

На яку геометричну фігуру схожий Колобок? Скільки тварин зустрів казковий герой у лісі?( кількісна і порядкова лічба).

Розмістити ведмедиків до будиночків відповідно їх величини( пряма і зворотна лічба). Чи відповідає колір одягу до їхнього будиночка? Порахувати вед...
Слайд № 8

Розмістити ведмедиків до будиночків відповідно їх величини( пряма і зворотна лічба). Чи відповідає колір одягу до їхнього будиночка? Порахувати ведмедиків і будиночки

Слайд № 9

Якої геометричної фор ми зображені вагончики біля потягу? Чи одинакові вони за кольором? Яка фігура зайва і чому?
Слайд № 10

Якої геометричної фор ми зображені вагончики біля потягу? Чи одинакові вони за кольором? Яка фігура зайва і чому?

» Дидактична гра «Підбери за кольором
Слайд № 11

» Дидактична гра «Підбери за кольором

Розфарбувати геометричні фігури відповідно хмаринок.
Слайд № 12

Розфарбувати геометричні фігури відповідно хмаринок.

Як називається казка?( завдання – зліва- справа, попереду- позаду, під, над ,біля).
Слайд № 13

Як називається казка?( завдання – зліва- справа, попереду- позаду, під, над ,біля).

Слайд № 14

Завдання назвати мало - багато
Слайд № 15

Завдання назвати мало - багато

Дякую за увагу
Слайд № 16

Дякую за увагу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!