Презентація "Колір та емоції"

Опис документу:
Ми рідко замислюємося над тим, яке значення в нашому житті має колір. Звичка бачити небо синім, траву – зеленою, а кров – червоною така сильна, що інших сполучень ми не можемо собі уявити. Кольори – це невід’ємна частина нашого життя. Колір виявляє вплив на людину, на її підсвідомість, успішність, настрій, поведінку. За кольоровими перевагами можна виявити темперамент, характер та психоемоційний стан особистості.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Колір та емоції
Слайд № 1

Колір та емоції

Актуальність проблеми: Ми рідко замислюємося над тим, яке значення в нашому житті має колір. Звичка бачити небо синім, траву – зеленою, а кров – че...
Слайд № 2

Актуальність проблеми: Ми рідко замислюємося над тим, яке значення в нашому житті має колір. Звичка бачити небо синім, траву – зеленою, а кров – червоною така сильна, що інших сполучень ми не можемо собі уявити. Кольори – це невід’ємна частина нашого життя. Колір виявляє вплив на людину, на її підсвідомість, успішність, настрій, поведінку. За кольоровими перевагами можна виявити темперамент, характер та психоемоційний стан особистості. Оскільки колір підсвідомо впливає на поведінку людей, то постає потреба розібратися, як і чому виникають ті чи інші реакції на колір? Як кольорова гама одягу педагогів позначається на психоемоційному стані молодших і старших учнів? У проекті я намагалася пояснити наші реакції на колір з точки зору психологічних і вікових особливостей. Також у ньому вміщені рекомендації , як найкращим чином використати ту чи іншу інформацію.

Мета: вивчити вплив кольору на емоційний стан учнів молодшого та старшого шкільного віку. Завдання: Вивчити теоретичні аспекти впливу кольору на жи...
Слайд № 3

Мета: вивчити вплив кольору на емоційний стан учнів молодшого та старшого шкільного віку. Завдання: Вивчити теоретичні аспекти впливу кольору на життєдіяльність людини. Дослідити найбільш улюблений колір в учнів молодшого і старшого шкільного віку. Вивчити вплив колірної гами одягу вчителя на емоційний стан учнів. Проаналізувати дані , зробити висновки, надати рекомендації.

Гіпотези: Кожний віковий період має переваги певного кольору, який впливає на поведінку учнів. Колірна гама одягу вчителя впливає на емоційний стан...
Слайд № 4

Гіпотези: Кожний віковий період має переваги певного кольору, який впливає на поведінку учнів. Колірна гама одягу вчителя впливає на емоційний стан учнів. Методи дослідження: Вивчення та аналіз літератури; Аналіз , синтез; Інтерв’ю; Анкетування.

Очікуваний результат: Підтвердження гіпотез. Колір впливає на організм людини, і різна колірна гама позначається на нашому емоційному стані. Прийня...
Слайд № 5

Очікуваний результат: Підтвердження гіпотез. Колір впливає на організм людини, і різна колірна гама позначається на нашому емоційному стані. Прийняття чи неприйняття кольору часто залежить від віку дитини. Колірна гама одягу вчителя також впливає на наш емоційний стан, працездатність. Урахування рекомендацій допоможе педагогу підібрати ту палітру кольорів в одязі, яка сприятиме позитивному впливу на настрій учнів, викличе активність, стійкий підйом працездатності.

Колір – це дар природи. Без нього життя було б монотонним, а світ сумним і не цікавим. Він допомагає спілкуватися один з одним та є дуже корисним с...
Слайд № 6

Колір – це дар природи. Без нього життя було б монотонним, а світ сумним і не цікавим. Він допомагає спілкуватися один з одним та є дуже корисним способом для вираження емоцій, особливо тих, які важко виразити словами.

Окрім безпосереднього використання кольору існують психологічні, дуже дієві, техніки кольоротерапії - методу психологічного лікування з метою розсл...
Слайд № 7

Окрім безпосереднього використання кольору існують психологічні, дуже дієві, техніки кольоротерапії - методу психологічного лікування з метою розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу за допомогою кольорів. В своїй книзі „Магія кольору" Ліліан Бондс описує декілька дуже цікавих технік допомоги собі за допомогою кольору.

Я вирішила перевірити чи справді кожен віковий період має перевагу певного кольору. Для цього було проведено опитування серед учнів 4 та 10-х класі...
Слайд № 8

Я вирішила перевірити чи справді кожен віковий період має перевагу певного кольору. Для цього було проведено опитування серед учнів 4 та 10-х класів школи. Питання : який колір подобається?

Колір 4-тікласи 10-тікласи Жовтий 23 7 Червоний 20 20 Синьо-блакитний 11 12 Зелений 18 10 Оранжевий 5 - Фіолетовий 5 12 Коричневий 2 - Сірий 7 5 Бі...
Слайд № 9

Колір 4-тікласи 10-тікласи Жовтий 23 7 Червоний 20 20 Синьо-блакитний 11 12 Зелений 18 10 Оранжевий 5 - Фіолетовий 5 12 Коричневий 2 - Сірий 7 5 Білий 2 10 Чорний 7 24

Висновок: Учні молодших класів надають перевагу жовтому, червоному, зеленому, кольорам. Учні старших класів надають перевагу чорному і червоному ко...
Слайд № 10

Висновок: Учні молодших класів надають перевагу жовтому, червоному, зеленому, кольорам. Учні старших класів надають перевагу чорному і червоному кольорам. Перша гіпотеза: кожна вікова категорія має переваги певного конкретного кольору тому виявилась подвійною. Характеристика кольорів це підтверджує.

Друга гіпотеза : колірна гама одягу вчителя впливає на емоційний стан учнів як молодшого, так і старшого шкільного віку. Кожному учню молодших та с...
Слайд № 11

Друга гіпотеза : колірна гама одягу вчителя впливає на емоційний стан учнів як молодшого, так і старшого шкільного віку. Кожному учню молодших та старших класів пропонувалося письмово відповісти на запитання анкети «Назви колір одягу вчителя».

Колір, який викликає відчуття теплоти , бадьорості, створює хороший настрій. Молодші класи – 61% - зелений, білий і червоний кольори; Старші класи ...
Слайд № 12

Колір, який викликає відчуття теплоти , бадьорості, створює хороший настрій. Молодші класи – 61% - зелений, білий і червоний кольори; Старші класи – 46% - білий і червоний; 2. Колір який створю м’який настрій, викликає відчуття тепла, спокою і стриманості. Молодші класи – 59% - зелений, білий, жовтий; Старші класи – 41% - зелений, білий; Колір, який викликає активність, бадьорість, створює прекрасний настрій, сприяє працездатності. Молодші класи – 43% - червоно-рожевий і жовтий; Старші класи – 54% - червоний і зелений;

4. Колір, що понижує активність та емоційну напруженість. Молодші класи – 59% - чорний і коричневий; Старші класи – 49% - сірий і коричневий; Колір...
Слайд № 13

4. Колір, що понижує активність та емоційну напруженість. Молодші класи – 59% - чорний і коричневий; Старші класи – 49% - сірий і коричневий; Колір, що знижує активність, при його довгому сприйнятті викликає стан тривоги, пригніченості. Молодші класи – 57% - чорний і темно-синій; Старші класи – 46% - фіолетовий і рожевий; Колір, що викликає різке зниження настрою, важкий, гнітючий стан. Молодші класи – 66% - чорний; Старші класи – 32% - фіолетовий і сірий.

Висновок: Моя друга гіпотеза, що колірна гама одягу вчителя впливає на емоційний стан учнів підтвердилась. Певні кольори позитивно позначаються на ...
Слайд № 14

Висновок: Моя друга гіпотеза, що колірна гама одягу вчителя впливає на емоційний стан учнів підтвердилась. Певні кольори позитивно позначаються на емоційному стані як учнів молодших, так і старших класів: червоний, жовтий, зелений, білий, які вселяють оптимізм і радість, асоціюються з чистотою і вірністю, життя і подальшим зростанням, збудженням, пристрасттю, силою. Традиційними для строгого стилю вважаються кольори сіро-синьої гами. Але результати дослідження вказують, що вибір даних кольорів не є вдалим.

Рекомендації щодо використання кольору в одязі вчителя: У школі вчитель повинен дуже обережно використовувати червоний колір у своєму одязі. Адже ц...
Слайд № 15

Рекомендації щодо використання кольору в одязі вчителя: У школі вчитель повинен дуже обережно використовувати червоний колір у своєму одязі. Адже це може викликати агресію, особливо в дітей з нестійкою нервовою системою. Оранжевий слід використовувати у відповідних ситуаціях: під час екзаменів, контрольних робіт, відкритих уроків, коли вчителю треба створити сприятливу атмосферу в класі. Жовтий – підвищує концентрацію уваги, покращує пам’ять, настрій.

Зелений необхідно використовувати дозовано. Адже при всіх його позитивах він забирає у його власника право на емоції і почуття. Рожевий – посилює в...
Слайд № 16

Зелений необхідно використовувати дозовано. Адже при всіх його позитивах він забирає у його власника право на емоції і почуття. Рожевий – посилює відчуття, робить нас більш уважними, ласкавими, чуттєвими. Його бажано використовувати під час роботи з молодшими школярами. Синій – допомагає сконцентруватися на більш важливому.

Фіолетовий – колір внутрішньої зосередженості. Добре стимулює роботу мозку і сприяє вирішенню творчих завдань. Цю особливість слід урахувати при оф...
Слайд № 17

Фіолетовий – колір внутрішньої зосередженості. Добре стимулює роботу мозку і сприяє вирішенню творчих завдань. Цю особливість слід урахувати при оформленні інтер’єру класу. Чорний – допомагає від усього відгородитися, сконцентруватися на вирішенні того чи іншого завдання. Колір меланхолії, смутку. Не рекомендується часто використовувати в одязі й оточенні вчителя. Білий – колір відкритості. Але його слід використовувати в поєднанні з іншими кольорами.

Висновок: Вивчивши теоретичний матеріал, я дійшла до висновку, що колір впливає на організм людини, різні кольори по-різному позначаються на нашому...
Слайд № 18

Висновок: Вивчивши теоретичний матеріал, я дійшла до висновку, що колір впливає на організм людини, різні кольори по-різному позначаються на нашому емоційному стані. З упевненістю можу сказати, що з поставленою метою і завдання я впоралася, а гіпотези, що кожний віковий період має переваги певного кольору, який впливає на поведінку учнів і що колірна гама одягу вчителя позначається на їхньому емоційному стані, отримали своє експериментальне підтвердження.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.