Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інноваційні технології навчання
  • Презентація "Карусель інновацій". Використання технологій критичного мислення для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання в початковій школі (3 - 4 кл.)

Презентація "Карусель інновацій". Використання технологій критичного мислення для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання в початковій школі (3 - 4 кл.)

Інноваційні технології навчання

Для кого: 3 Клас, 4 Клас

12.03.2021

282

19

0

Опис документу:
У презентації подані технології критичного мислення, які можна застосовувати на уроках літературного читання та української мови в початковій школі, подано короткий опис технологій, методика їх застосування.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Карусель інновацій (презентація досвіду) Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на урока...
Слайд № 1

Карусель інновацій (презентація досвіду) Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання в початковій школі Підготувала вчитель початкових класів Марчихинобудської ЗОШ І-ІІІ ст. Свеської селищної ради відділу освіти, культури, молоді та спорту Шостинського району Сумської області Габелко Наталія Володимирівна

Технологія «кластера» на уроках літературного читання Кла́стер (англ. cluster) — група однакових або подібних елементів, зібраних разом або близько...
Слайд № 2

Технологія «кластера» на уроках літературного читання Кла́стер (англ. cluster) — група однакових або подібних елементів, зібраних разом або близько один до одного; в'я́зка, пучо́к, жмуто́к, па́чка (чогось однорідного). Спосіб графічної організації матеріалу, що дозволяє зробити наочним ті розумові процеси, що відбуваються при зануренні в ту чи іншу тему. Кластер є відображенням нелінійної форми мислення.

Послідовність дій проста і логічна:
Слайд № 3

Послідовність дій проста і логічна:

Правила роботи з кластерами
Слайд № 4

Правила роботи з кластерами

Кластер до твору Олеся Донченко «Лісничиха»
Слайд № 5

Кластер до твору Олеся Донченко «Лісничиха»

Технологія «Інсерт» на уроках літературного читання (Індивідуальна робота, самостійне читання матеріалу) Інсерт – це прийом такого маркування текст...
Слайд № 6

Технологія «Інсерт» на уроках літературного читання (Індивідуальна робота, самостійне читання матеріалу) Інсерт – це прийом такого маркування тексту, коли учні значками помічають те, що відоме, що заперечує їхні уявлення, що є цікавим і несподіваним, а також те, про що хочеться дізнатися більш детально. Інсерт – з анлійської insert – «вставка, вклейка», «вставляти, вносити».

Щоб застосувати метод, уважно читаючи текст, одночасно аналізуйте інформацію, що є в тексті, і позначайте її частини наступним чином:
Слайд № 7

Щоб застосувати метод, уважно читаючи текст, одночасно аналізуйте інформацію, що є в тексті, і позначайте її частини наступним чином:

Після такої роботи з текстом можна систематизувати інформацію відповідно до позначок
Слайд № 8

Після такої роботи з текстом можна систематизувати інформацію відповідно до позначок

Метод «Товсті» й «тонкі» запитання на уроках літературного читання «Тонкі» запитання Хто… Що… Коли… Що сказано… Скільки… Де… Кому… «Товсті» запитан...
Слайд № 9

Метод «Товсті» й «тонкі» запитання на уроках літературного читання «Тонкі» запитання Хто… Що… Коли… Що сказано… Скільки… Де… Кому… «Товсті» запитання Чому… Навіщо… Яким чином… Як можна пояснити… Яка ваша думка щодо… Чи згодні ви що… Що буде, якщо… Як по-іншому назвати…

Технологія «Сторітелінг» на уроках літературного читання Сторітелінг (storytelling) – це мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування ...
Слайд № 10

Технологія «Сторітелінг» на уроках літературного читання Сторітелінг (storytelling) – це мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики.

«Сторітелінг»
Слайд № 11

«Сторітелінг»

«Сторітелінг»
Слайд № 12

«Сторітелінг»

Приклад застосування сторітелінгу на уроці української мови. Казка про займенник.
Слайд № 13

Приклад застосування сторітелінгу на уроці української мови. Казка про займенник.

Кіносценарій за прочитаним твором як різновид «сторітелінгу»
Слайд № 14

Кіносценарій за прочитаним твором як різновид «сторітелінгу»

Послідовність роботи над створенням кіносценарію
Слайд № 15

Послідовність роботи над створенням кіносценарію

«Зачарована Десна» (уривок) 1. Колядування дівчат під вікном. 2. Марево 3. На торгу. 4. Кінь просить не продавати його Сюжет кіносценарію
Слайд № 16

«Зачарована Десна» (уривок) 1. Колядування дівчат під вікном. 2. Марево 3. На торгу. 4. Кінь просить не продавати його Сюжет кіносценарію

Кіносценарій за твором О. Довженка «Зачарована Десна». Уривок «Пустіть колядувати»
Слайд № 17

Кіносценарій за твором О. Довженка «Зачарована Десна». Уривок «Пустіть колядувати»

Дякую за увагу!
Слайд № 18

Дякую за увагу!

Література Розвиток критичного мислення на уроках літературного читання в початковій школі. URL: https://naurok.com.ua/metodichna-robota-rozvitok-k...
Слайд № 19

Література Розвиток критичного мислення на уроках літературного читання в початковій школі. URL: https://naurok.com.ua/metodichna-robota-rozvitok-kritichnogo-mislennya-na-urokah-literaturnogo-chitannya-v-pochatkoviy-shkoli-40753.html Метод Storytelling: як зацікавити дітей, розповідаючи історії. URL: https://naurok.com.ua/post/metod-storytelling-yak-zacikaviti-ditey-rozpovidayuchi-istori Як розвинути критичне мислення за допомогою спеціальних методів. Освітня платформа Критичне Мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.