Презентація к статье "Уроки з наскрізними лініями"

Опис документу:
За назвами наскрізних ліній приведені завдання для тем 9-го класу "Табличні величини та алгоритми їх опрацювання", «Створення персонального навчального середовища» та розроблені рекомендації для використання додаткових матеріалів "Безпека в Інтернеті від Cisco" за наскрізними лініями

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Про втілення наскрізних ліній у тло уроку Автор Кобзарєва Т.Е, вчитель інформатики
Слайд № 1

Про втілення наскрізних ліній у тло уроку Автор Кобзарєва Т.Е, вчитель інформатики

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчени...
Слайд № 2

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчених програмних середовищ. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю від...
Слайд № 3

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю відповідними назвами приладів, одиницями виміру. Зробити висновки щодо безпеки для оточуючого середовища. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

Визначте, в які дні тижня атмосферний тиск, вологість і температура були нормальним, підвищеними або зниженими для даної пори року – ця інформація ...
Слайд № 4

Визначте, в які дні тижня атмосферний тиск, вологість і температура були нормальним, підвищеними або зниженими для даної пори року – ця інформація дуже важлива для метеочутливих людей. Порівняйте ці значення за роками. Чи можна зробити висновок про небезпеку? Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

На 10 земельних ділянках проведено обстеження рівня pH грунту. Результати обстеження представлені в таблиці. Створіть проект Грунт, в якому можна в...
Слайд № 5

На 10 земельних ділянках проведено обстеження рівня pH грунту. Результати обстеження представлені в таблиці. Створіть проект Грунт, в якому можна визначити кількість земельних ділянок з кислими (рН <7), нейтральними (рН = 7) і лужними (рН> 7) грунтами. Зробити висновки за їх екологічну придатність. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчени...
Слайд № 6

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчених програмних середовищ. Громадянська відповідальність 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю від...
Слайд № 7

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю відповідними назвами приладів, одиницями виміру. Зробити висновки щодо права використання цих приладів. 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Громадянська відповідальність

М’яч було кинуто під кутом α=55º до горизонту з початковою швидкістю v0=20м/с. Визначте, чи влучить м’яч у ціль, яка знаходиться на відстані 39 м? ...
Слайд № 8

М’яч було кинуто під кутом α=55º до горизонту з початковою швидкістю v0=20м/с. Визначте, чи влучить м’яч у ціль, яка знаходиться на відстані 39 м? Яка сила удару, чи безпечно це для людини, тварини? Як захищені їх права та хто відповідальний за наслідки? 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Громадянська відповідальність

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчени...
Слайд № 9

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчених програмних середовищ. Здоров‘я і безпека 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю від...
Слайд № 10

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю відповідними назвами приладів, одиницями виміру. Зробити висновки щодо безпеки використання цих приладів. 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Здоров‘я і безпека

Визначте, в які дні тижня атмосферний тиск, вологість і температура були нормальним, підвищеними або зниженими для даної пори року – ця інформація ...
Слайд № 11

Визначте, в які дні тижня атмосферний тиск, вологість і температура були нормальним, підвищеними або зниженими для даної пори року – ця інформація дуже важлива для метеочутливих людей. Порівняйте ці значення за роками. Чи можна зробити висновок про небезпеку? 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Здоров‘я і безпека

М’яч було кинуто під кутом α=55º до горизонту з початковою швидкістю v0=20м/с. Визначте, чи влучить м’яч у ціль, яка знаходиться на відстані 39 м? ...
Слайд № 12

М’яч було кинуто під кутом α=55º до горизонту з початковою швидкістю v0=20м/с. Визначте, чи влучить м’яч у ціль, яка знаходиться на відстані 39 м? Яка сила удару, чи безпечно це для людини, тварини? Ваші дії? 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Здоров‘я і безпека

Знайти необхідну дробину для роботи з плафонами, вікнами, шторами підчас прибирання. Зробити висновки щодо безпеки користування. 9 клас Тема «Табли...
Слайд № 13

Знайти необхідну дробину для роботи з плафонами, вікнами, шторами підчас прибирання. Зробити висновки щодо безпеки користування. 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Здоров‘я і безпека

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчени...
Слайд № 14

Практична робота № 5 Створення та опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчених програмних середовищ. Підприємливість та фінансова грамотність 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання»

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю від...
Слайд № 15

Провести вимірювання будь-якої фізичної величини і заповнити таблицю даними в Google-сервісі, зберегти під ім'ям Вимірювання. Заповніть таблицю відповідними назвами приладів, одиницями виміру. Зробити висновки щодо економічності використання (коли порівняти їх вартість, то і який б ви купували) цих приладів . 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Підприємливість та фінансова грамотність

Розрахувати вартість варення (свята, борщу) та зробити висновки за зміною вартості градієнтів. 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрац...
Слайд № 16

Розрахувати вартість варення (свята, борщу) та зробити висновки за зміною вартості градієнтів. 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Підприємливість та фінансова грамотність

Скласти таблицю розрахунку плану річних виплат на заробітну плату працівників малого підприємства, в якому працюють працівники. 9 клас Тема «Таблич...
Слайд № 17

Скласти таблицю розрахунку плану річних виплат на заробітну плату працівників малого підприємства, в якому працюють працівники. 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Підприємливість та фінансова грамотність

У магазині одягу є гнучка система зміни ціни. Щотижня товар змінював свою ціну за таблицею: 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацюва...
Слайд № 18

У магазині одягу є гнучка система зміни ціни. Щотижня товар змінював свою ціну за таблицею: 9 клас Тема «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» Підприємливість та фінансова грамотність Обчислити: значення ціни товару в перебігу кожного тижня. Зробить висновок: коли вигідно робити покупку та скільки втратить підприємство.

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Створення персонально...
Слайд № 19

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища»

Дивовижні споруди світу. Створить добірку цікавих для вас споруд. Знайдіть в Інтернеті матеріали про екологічність споруд від фахівців та зробить п...
Слайд № 20

Дивовижні споруди світу. Створить добірку цікавих для вас споруд. Знайдіть в Інтернеті матеріали про екологічність споруд від фахівців та зробить посилання на їх статті. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища»

Мої захоплення. Оцініть ваші захоплення з екологічної точки зору. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Створення персонального навчал...
Слайд № 21

Мої захоплення. Оцініть ваші захоплення з екологічної точки зору. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища»

Рідкісні тварини. Зверніть увагу на матеріали з їх охорони та захисту. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Створення персонального н...
Слайд № 22

Рідкісні тварини. Зверніть увагу на матеріали з їх охорони та захисту. Екологічна безпека та сталий розвиток 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища»

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянськ...
Слайд № 23

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність

Дивовижні споруди світу. Створить добірку цікавих для вас споруд в Україні. Знайдіть в Інтернеті матеріали про екологічність споруд від фахівців та...
Слайд № 24

Дивовижні споруди світу. Створить добірку цікавих для вас споруд в Україні. Знайдіть в Інтернеті матеріали про екологічність споруд від фахівців та зробить посилання на їх статті. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність

Мої захоплення. Що я можу запропонувати своїй школі, району, місту, Україні зі своїх наробітків. 9 клас Тема «Створення персонального навчального с...
Слайд № 25

Мої захоплення. Що я можу запропонувати своїй школі, району, місту, Україні зі своїх наробітків. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність

Створіть сайт про проєкт, який реалізовано учнями вашого класу. На головній сторінці сайту опишіть проєкт: укажіть його мету та завдання, яку наскр...
Слайд № 26

Створіть сайт про проєкт, який реалізовано учнями вашого класу. На головній сторінці сайту опишіть проєкт: укажіть його мету та завдання, яку наскрізну лінію ви використали та чому, додайте відгуки учнів про проведений проєкт і пропозицію його підтримки іншими учнями шкіл. Де це можна використати на благо суспільства. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність

Про космос та Україну. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність
Слайд № 27

Про космос та Україну. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність

Символи України 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність
Слайд № 28

Символи України 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Громадянська відповідальність

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Здоров‘я і ...
Слайд № 29

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Здоров‘я і безпека

Здоровий спосіб життя та здоровий спосіб мислення. Зробить відбірку матеріалів за цими поняттями. 9 клас Тема «Створення персонального навчального ...
Слайд № 30

Здоровий спосіб життя та здоровий спосіб мислення. Зробить відбірку матеріалів за цими поняттями. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Здоров‘я і безпека

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Підприємлив...
Слайд № 31

Практична робота № 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Підприємливість та фінансова грамотність

Дивовижні споруди світу. Створить добірку цікавих для вас споруд в Україні. Знайдіть в Інтернеті матеріали про фінансову економічність споруд від ф...
Слайд № 32

Дивовижні споруди світу. Створить добірку цікавих для вас споруд в Україні. Знайдіть в Інтернеті матеріали про фінансову економічність споруд від фахівців та зробить посилання на їх статті. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Підприємливість та фінансова грамотність

Мої захоплення. Розрахуйте скільки коштують ваші захоплення. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Підприємливість та фінанс...
Слайд № 33

Мої захоплення. Розрахуйте скільки коштують ваші захоплення. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Підприємливість та фінансова грамотність

Створіть сайт про проєкт, який реалізовано учнями вашого класу. На головній сторінці сайту опишіть проєкт: укажіть його мету та завдання, яку наскр...
Слайд № 34

Створіть сайт про проєкт, який реалізовано учнями вашого класу. На головній сторінці сайту опишіть проєкт: укажіть його мету та завдання, яку наскрізну лінію ви використали та чому, додайте відгуки учнів про проведений проєкт і пропозицію його підтримки іншими учнями шкіл. Розрахуйте скільки коштують ваші проекти. 9 клас Тема «Створення персонального навчального середовища» Підприємливість та фінансова грамотність

рекомендації ЗОІППО 5-11 класи матеріали Академії Cisco Безпека в Інтернеті від Cisco
Слайд № 35

рекомендації ЗОІППО 5-11 класи матеріали Академії Cisco Безпека в Інтернеті від Cisco

Екологічна безпека та сталий розвиток 5-7 класи: розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку знання обов’язків ...
Слайд № 36

Екологічна безпека та сталий розвиток 5-7 класи: розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення в збереженні довкілля. 8-9 класи: уміння оцінювати та опановувати нові технології як засіб саморозвитку. створення персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання протягом життя, саморозвитку та самореалізації себе як члена соціуму. Безпека в Інтернеті від Cisco

Громадянська відповідальність 5-7 класи: повага до прав і свобод, зокрема, свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті, викор...
Слайд № 37

Громадянська відповідальність 5-7 класи: повага до прав і свобод, зокрема, свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті, використання легального програмного забезпечення та контенту, відповідальне ставлення й громадянська позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав. 8-9 класи: актуальні питання функціонування громадянського суспільства, пов’язані зі сферою ІТ, наприклад, про рівний доступ та цифрову нерівність, віртуальний світ, штучний інтелект, ІТ-юриспруденцію, авторське право на інформаційний продукт, кібербезпеку, знання й дотримання законів щодо захисту даних, усвідомлення відповідальності за їхнє порушення. Безпека в Інтернеті від Cisco

Здоров'я і безпека 5-7 класи: дотримання правил БЖД під час роботи з ІТ-пристроями, уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію й знат...
Слайд № 38

Здоров'я і безпека 5-7 класи: дотримання правил БЖД під час роботи з ІТ-пристроями, уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію й знати методи перевірки її надійності, формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток, обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи, знання про ризики встановлення та використання ПЗ. 8-9 класи: проблеми та наслідки комп'ютерної залежності, уміння її уникати та мінімізувати негативний вплив комп’ютерних технологій на власне здоров’я, захищати себе й комп’ютерні пристрої від ІТ-загроз, методи захисту власних інформаційних продуктів, наприклад, через використання сеансів користувача, надійних паролів тощо. Безпека в Інтернеті від Cisco

Підприємливість та фінансова грамотність 5-7 класи: знайти, завантажити та зберегти дані, отримані Інтернету. види інструментів програмування 8-9 к...
Слайд № 39

Підприємливість та фінансова грамотність 5-7 класи: знайти, завантажити та зберегти дані, отримані Інтернету. види інструментів програмування 8-9 класи: основи підприємництва в ІТ-сфері, роль інтернет-технологій як засобу маркетингу та підприємницької діяльності, основні платіжні засоби і форми, види грошей, торговельні сервіси Інтернет простору для пошуку необхідних школяру товарів та послуг, використати контент з інтернет-джерел з урахуванням авторських прав. Безпека в Інтернеті від Cisco

Джерела зображень Таблицi із своїх завдань Малюнки вільного використання з пошуку Google Академія Cisco – скріншоти курсів Фон з малюнку Черноморсь...
Слайд № 40

Джерела зображень Таблицi із своїх завдань Малюнки вільного використання з пошуку Google Академія Cisco – скріншоти курсів Фон з малюнку Черноморської гімназії № 1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.