Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Інноваційні технології в роботі вчителя"

Опис документу:

Інновації в освіті є невід’ємною його частиною, з розвитком суспільства та технологій ми не можемо обійтись без впровадження інноваційних педагогічних технологій в освіті. Інновації в системі освіти, допомагають нам краще розробити систему, завдяки якій ми зможемо передавати і засвоювати якомога більше знань, яких з часом стає дедалі більше.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Інноваційні технології в роботі вчителя Підготувала: Вигівська Алла
Слайд № 1

Інноваційні технології в роботі вчителя Підготувала: Вигівська Алла

Інноваційні методи – це методи,  що передбачають зростання ролі учня в навчальному процесі, зміщення центру (фокусу) навчального процесу від вчител...
Слайд № 2

Інноваційні методи – це методи,  що передбачають зростання ролі учня в навчальному процесі, зміщення центру (фокусу) навчального процесу від вчителя до учня; посилення функції підтримки учня, допомоги йому в організації індивідуального навчального процесу; можливість зворотного зв’язку вчителя з кожним учнем у процесі використання навчальних технологій та  ІКТ.

Критерії педагогічних інновацій  новизна, що дає змогу визначити рівень новизни досвіду. Розрізняють абсолютний, локально-абсолютний, умовний, суб...
Слайд № 3

Критерії педагогічних інновацій  новизна, що дає змогу визначити рівень новизни досвіду. Розрізняють абсолютний, локально-абсолютний, умовний, суб'єктивний рівні новизни;  оптимальність, який сприяє досягненню високих результатів за найменших витрат часу фізичних, розумових сил;  результативність та ефективність, що означає певну стійкість позитивних результатів у діяльності вчителя;  можливість творчого застосування в масовому досвіді, що передбачає придатність апробованого досвіду для масового впровадження в загальноосвітніх закладах.

Роль вчителя інноватика: Розробник навчальних програм Педагог повинен уміти визначати очікувані навчальні результати, навчальні завдання, які приве...
Слайд № 4

Роль вчителя інноватика: Розробник навчальних програм Педагог повинен уміти визначати очікувані навчальні результати, навчальні завдання, які приведуть до досягнення цих результатів, способи перевірки (оцінювання), необхідні ресурси та час.

Фасилітатор Роль фасилітатора - допомогти учням досягнути очікуваних результатів навчання. Тому педагог-фасилітатор скоріше ставить запитання, спри...
Слайд № 5

Фасилітатор Роль фасилітатора - допомогти учням досягнути очікуваних результатів навчання. Тому педагог-фасилітатор скоріше ставить запитання, сприяє, щоб звучали різні думки, точки зору у групі. На відміну від презентатора, який є певним чином експертом в інформації, що презентується, фасилітатор пропонує процес, який допомагає учасникам засвоїти знання.

Тренер Допомагає іншим в оволодінні новими навичками, знаннями, ставленнями.
Слайд № 6

Тренер Допомагає іншим в оволодінні новими навичками, знаннями, ставленнями.

Наставник Допомагає учням переносити здобуті знання у практику. Заохочує рефлективну практику.
Слайд № 7

Наставник Допомагає учням переносити здобуті знання у практику. Заохочує рефлективну практику.

Агент змін Заохочує та проводить постійний аналіз і рефлексію. Ініціює різноманітні альтернативні зміни існуючій практиці. Сприяє процесу змін і ро...
Слайд № 8

Агент змін Заохочує та проводить постійний аналіз і рефлексію. Ініціює різноманітні альтернативні зміни існуючій практиці. Сприяє процесу змін і розвитку класу/школи.

Менеджер Планує, оцінює, вносить зміни до навчального процесу для досягнення учнями очікуваних навчальних результатів. Забезпечує необхідними ресур...
Слайд № 9

Менеджер Планує, оцінює, вносить зміни до навчального процесу для досягнення учнями очікуваних навчальних результатів. Забезпечує необхідними ресурсами

ІКТ - технології Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій є пріоритетним напрямом розвитку інноваційної педагогічної освіти. Уже сьогодн...
Слайд № 10

ІКТ - технології Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій є пріоритетним напрямом розвитку інноваційної педагогічної освіти. Уже сьогодні технології навчання конкретизуються в нових інформаційних, модульних і дистанційних формах навчання. Як наслідок, відбувається зміна ролі вчителя, якому, окрім високого рівня професіоналізму в своїй предметній сфері, необхідно бути готовим до діяльності в новій системі відкритої освіти. Учитель повинен уміти сам розробляти інформаційні матеріали та використовувати інші ресурси зі сфери інформаційних технологій.

ІКТ може використовуватися вчителем на всіх етапах: до уроку, під час занять та після уроку. До уроку . 1. Підготовка наочних матеріалів. 2. Викори...
Слайд № 11

ІКТ може використовуватися вчителем на всіх етапах: до уроку, під час занять та після уроку. До уроку . 1. Підготовка наочних матеріалів. 2. Використання ресурсів Інтернету. 3. Створення динамічних моделей. Під час уроку. 1. Демонстрація відео- та фотофрагментів. 2. Використання динамічно керованих моделей. 3. Використання тестових завдань. Після уроку . 1. Оцінювання навчальних досягнень учнів. 2. Перевірка домашнього завдання. 3. Аналіз фото- та відеоматеріалів уроку

Загальні вимоги до сучасного уроку:      •озброювати учнів свідомими, глибокими, міцними знаннями;      •формувати в учнів міцні навички та вміння,...
Слайд № 12

Загальні вимоги до сучасного уроку:      •озброювати учнів свідомими, глибокими, міцними знаннями;      •формувати в учнів міцні навички та вміння, що сприяють підготовці їх до життя;      •підвищувати виховний ефект навчання на уроці, формувати в учнів у процесі навчання риси особистості;      •здійснювати всебічний розвиток учнів, розвивати їхні загальні та індивідуальні особливості;      •формувати в учнів самостійність, творчу активність, ініціативу як стійкі особливості особистості, вміння творчо вирішувати завдання, які трапляються в житті;      •вироблення вміння самостійно вчитися, отримувати та поглиблювати чи поповнювати знання, оволодівати навичками та вміннями і творчо застосовувати їх напрактиці;      •формувати в учнів позитивні мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес, бажання вчитися, потребу в розширенні й отриманні знань, позитивне ставлення до навчання.

Успіхів в роботі, сучасний вчителю!
Слайд № 13

Успіхів в роботі, сучасний вчителю!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.