Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Інноваційні методи навчання"

Інноваційні технології навчання

Для кого: Дорослі

03.10.2021

104

9

0

Опис документу:

Виступ на тему "Інноваційні методи навчання " + презентація. В цьому матеріалі розкривається зміст деяких інноваційних методів навчання, які зроблять навчання дітей цікавим та не заангажованим. Оскільки світ зміннюється і диктує нові правила та методи роботи. Адже діти вчаться, коли вони цього хочуть, а не коли їх змушують це робити.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Слайд 1

Сьогодні наш виступ ми присвятили темі «Сучасні інноваційні методи»

Слайд 2

Адже як говорить китайська приказка,

«Скажи мені - і я забуду
 Покажи мені - і я запам'ятаю

Дай зробити - і я зрозумію »
 Тому сьогодні ми пропонуємо вам розглянути певні інноваційні методи.

Слайд 3

Суспільство змінюється, змінюються покоління і відповідно змінюються освітні можливості педагогів. Тепер уже у процесі навчання учнів можна використовувати активні форми навчання, спрямовані не так на повідомлення учням готових знань, їх запам'ятовування та відтворення, а на організацію їх діяльності та самостійних умінь освоєння знань в процесі активної пізнавальної діяльності, спрямованої на вирішення освітніх завдань.

Слайд 4

До таких інноваційних методів належить: скрайбінг, гейміфікація, коучинг, ментальні карти, корпоративний блог, баддінг.

Слайд 5

Отже, що ж таке скрайбінг.

Скрайбінг – це процес візуалізації складного простими образами, при якому візуалізація образів відбувається у процесі донесення інформації.

Інструментами для скрайбінгу можуть служити компютер, планшет, мобільний телефон, мультимедійна дошка або 3D-ручка.

Слайд 6

Які ж варіанти ми можемо використовувати у своїй роботі. Наприклад, відеоролики. Ми можемо використовувати як готовий відеоролик, а можемо і створювати його у процесі навчання разом з дітьми. Також на таких видах роботи як конференція, семінар ми можемо використовувати мультимедійну дошку. І тоді за допомогою методу скрайбінг, ми виробляємо візуалізацію основного сенсу прямо в процесі заходу. Досить цікавим є використання 3Д-ручок для створення образів в обсязі. У підсумку виходить красива історія, яку можна помацати і залишити на пам'ять.

Слайд 7

Наступний метод – гейміфікація.

Це коли ігрові правила використовують для досягнення реальних цілей. Іншими словами, за рахунок гри ви робите нудні завдання цікавими, уникаюче - бажаним, а складне - простим.

Слайд 8

Наприклад, на уроці з української літератури у 5 класі можна зобразити Недоладька з твору Г. Малик «Аля в країні Недоладії». За сюжетом жителі міста Недоладії розгнівалися на нього і відправили в наш час. Повернути переляканого «туриста» назад міг кожен із учнів. Головне - накопичити достатньо «магічної сили», правильно відповівши на ряд питань, пов’язаних зі змістом твору. «Манною» можуть служили кружечки з синього картону. Намагаючись їх заробити, учні включатимуться у роботу.

Слайд 9

Наступний метод – коучинг.

Це новий напрямок діяльності, що збагачує навчально-виховний процес та підвищує його ефективність. Оскільки, для нашого часу притаманні високий темп життя, стреси, відсутність довіри, конфлікт цінностей, боротьба за таланти, то саме коучинг допомагає збагатити освітній процес. Адже учні навчаються краще коли хочуть, а не коли повинні.

За словами Тімоті Голві, коучинг – це розкриття потенціалу людини з метою максимального підвищення його ефективності. Коучинг не вчить, а допомагає вчитися.

Слайд 10

Існує 7 кроків коучингу:

  1. Встановлення партнерських взаємостосунків між вчителем і учнями

  2. Спільне визначення завдань для досягнення конкретної мети

  3. Дослідження поточної ситуації чи проблеми

  4. Визначення внутрішніх і зовнішніх перешкод на шляху до результату

  5. Вироблення і аналіз можливостей для подолання труднощів у вирішені проблеми

  6. Вибір конкретного варіанту дій складання плану

  7. Домовленість про те, що конкретно повинно бути зроблено і у які терміни, тобто кожне наступне коучинг-заняття завжди починається з огляду: що зроблено, що вдалося, що можна було зробити краще.

Вправа «Коло знань»

Хід вправи:

Роздати учням маленькі аркуші 3-х кольорів, після чого керівник групи просить учнів обєднатися у групи за кольорами. Кожна група отримує картку з інформаційним повідомленням, в якому описано певну модель поведінки. Протягом 5 хвилин учні повинні вивчити цю інформацію.

Запитання для обговорення:

  • З якими видами поведінки ви ознайомилися?

  • Які прояви має пасивна поведінка, які її слабкі сторони, а які сильні?

  • Які прояви має активна поведінка…………..?

  • Які прояви має асертивна поведінка……….?

  • Чи є люди, які дотримуються в своєму житті тільки одного виду поведінки?

  • Від чого залежить поведінка людини?

Висновок: в житі ми поводимось по-різному, використовуємо різні моделі поведінки. Важливо знати сильні і слабкі сторони кожної поведінки, враховуючи до чого призводить дана поведінки і використовують різні моделі поведінки залежно від ситуації!


Слайд 11



































Слайд 12

В коучингу головне орієнтуватись не на примус учнів до засвоєння обов'язкових способів і систем вирішення завдань, а на вільну реалізацію різних підходів, в тому числі нестандартних.

Слайд 13

Наступний метод – ментальні карти.

Це техніка візуалізації мислення. Застосування ментальних карт дуже різноманітні - наприклад, їх можна використовувати для того, щоб зафіксувати, зрозуміти і запам'ятати зміст книги або тексту, згенерувати і записати ідеї, розібратися в новій для себе теми, підготуватися до прийняття рішення.

Слайд 14

Слайд 15

Приклад

Слайд 16

Наступний метод, який ми з вами розглянемо – корпоративний блог. Корпоративний блог – це Веб-сайт журнального типу, який дозволяє обмеженому колу користувачів розміщувати там свої дописи і надає читачам можливість коментувати кожен допис.

Такі блоги надають можливість розміщувати різноманітні навчальні матеріали, обговорювати власні погляди, презентувати їх.


Слайд 17

Наприклад, блог дослідницького проекту.

Поетапна публікація завдань та інструкцій для дослідників, вбудований в блог календар подій проекту, можливість асинхронного змістового спілкування – допоможуть краще організувати самостійну роботу учнів.

Слайд 18

Наступний метод – баддінг. Це включення одного учня в процес діяльності іншого.

Наприклад, учень, який засвоїв матеріал, допомагає та контролює засвоєння матеріалу іншим учнем, якому це дається важче.

Слайд 19

Таким чином, вміле застосування представлених методів і форм навчання в навчальному процесі виводить на новий якісний рівень методичну систему підготовки учнів.

Слайд 20

І на кінець хочеться навести слова Фрідріха Дістервега : «Знання у власному розумінні слова повідомити неможливо. Можна їх людині запропонувати, підказати, але оволодіти ними він повинен шляхом власної діяльності. Можна наповнити чимось тіло, але розум наповнити не можна. Він повинен самостійно все охопити, засвоїти, переробити ». І саме інноваційні методи навчання спонукають учнів до самостійної роботи у здобутті знань.



Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Сучасні інноваційні методи навчання КУЛЬЧІЇВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ
Слайд № 1

Сучасні інноваційні методи навчання КУЛЬЧІЇВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ

«Скажи мені - і я забуду      Покажи мені - і я запам'ятаю Дай зробити - і я зрозумію »                   китайська приказка
Слайд № 2

«Скажи мені - і я забуду      Покажи мені - і я запам'ятаю Дай зробити - і я зрозумію »                   китайська приказка

Вступ У процесі навчання учнів можна використовувати активні форми навчання, спрямовані не так на повідомлення учням готових знань, їх запам'ятовув...
Слайд № 3

Вступ У процесі навчання учнів можна використовувати активні форми навчання, спрямовані не так на повідомлення учням готових знань, їх запам'ятовування та відтворення… …а на організацію їх діяльності та самостійних умінь освоєння знань в процесі активної пізнавальної діяльності, спрямованої на вирішення освітніх завдань.

Методи навчання: Скрайбінг Гейміфікація Коучинг Ментальні карти Корпоративний блог Баддінг
Слайд № 4

Методи навчання: Скрайбінг Гейміфікація Коучинг Ментальні карти Корпоративний блог Баддінг

Скрайбінг Це процес візуалізації складного простими образами, при якому візуалізація образів відбувається в процесі донесення інформації. Інструмен...
Слайд № 5

Скрайбінг Це процес візуалізації складного простими образами, при якому візуалізація образів відбувається в процесі донесення інформації. Інструменти для скрайбінга …

Різновиди скрайбінга Відеоролики - створення і використання готового відеоролика в скрайбінзі. Скрайбінг на заходах, таких як конференції, семінари...
Слайд № 6

Різновиди скрайбінга Відеоролики - створення і використання готового відеоролика в скрайбінзі. Скрайбінг на заходах, таких як конференції, семінари, презентації, навчання. Скрайб виробляє візуалізацію основного сенсу прямо в процесі заходу. 3D-скрайбінг - використання 3D-ручок для створення образів в обсязі. У підсумку виходить красива історія, яку можна помацати і залишити на пам'ять.

Гейміфікація Це коли ігрові правила використовують для досягнення реальних цілей. Іншими словами, за рахунок гри ви робите нудні завдання цікавими,...
Слайд № 7

Гейміфікація Це коли ігрові правила використовують для досягнення реальних цілей. Іншими словами, за рахунок гри ви робите нудні завдання цікавими, уникаюче - бажаним, а складне - простим.

Наприклад, на уроці з української літератури у 5 класі можна зобразити Недоладька з твору Г. Малик «Аля в країні Недоладії». За сюжетом жителі міст...
Слайд № 8

Наприклад, на уроці з української літератури у 5 класі можна зобразити Недоладька з твору Г. Малик «Аля в країні Недоладії». За сюжетом жителі міста Недоладії розгнівалися на нього і відправили в наш час. Повернути переляканого «туриста» назад міг кожен із учнів. Головне - накопичити достатньо «магічної сили», правильно відповівши на ряд питань, пов’язаних зі змістом твору. «Манною» можуть служили кружечки з синього картону. Намагаючись їх заробити, учні включатимуться у роботу.

КОУЧИНГ – новий напрямок діяльності, що збагачує навчально-виховний процес та підвищує його ефективність. Реалії нашого часу • Високий темп. • Стре...
Слайд № 9

КОУЧИНГ – новий напрямок діяльності, що збагачує навчально-виховний процес та підвищує його ефективність. Реалії нашого часу • Високий темп. • Стреси. • Відсутність довіри. • Конфлікт цінностей. • Розвиток системи Лідерства. • Боротьба за таланти. • Тренд “Навчання впродовж життя” (life – long – learning) • Учні навчаються краще коли хочуть, а не коли повинні. КОУЧИНГ – це розкриття потенціалу людини з метою максимального підвищення його ефективності. КОУЧИНГ не вчить, а допомагає вчитись (Тімоті Голві)

Встановлення партнерських взаємостосунків між вчителем і учнями. Спільне визначення завдань для досягнення конкретної мети. Дослідження поточної си...
Слайд № 10

Встановлення партнерських взаємостосунків між вчителем і учнями. Спільне визначення завдань для досягнення конкретної мети. Дослідження поточної ситуації чи проблеми. Визначення внутрішніх і зовнішніх перешкод на шляху до результату. Вироблення і аналіз можливостей для подолання труднощів у вирішенні проблеми. Вибір конкретного варіанту дій і складання плану дій. Домовленість про те, що конкретно повинно бути зроблено і у які терміни, тобто кожне наступне коучинг-заняття завжди починається з огляду: – що зроблено, – що вдалося, – що можна було зробити краще. 7 кроків коучингу

Вправа «Коло знань» Хід вправи: Роздати учням маленькі аркуші 3-х кольорів, після чого керівник групи просить учнів об‘єднатися у групи за кольорам...
Слайд № 11

Вправа «Коло знань» Хід вправи: Роздати учням маленькі аркуші 3-х кольорів, після чого керівник групи просить учнів об‘єднатися у групи за кольорами. Кожна група отримує картку з інформаційним повідомленням, в якому описано певну модель поведінки. Протягом 5 хвилин учні повинні вивчити цю інформацію. Запитання для обговорення: З якими видами поведінки ви ознайомилися? Які прояви має пасивна поведінка, які її слабкі сторони, а які сильні? Які прояви має активна поведінка…………..? Які прояви має асертивна поведінка……….? Чи є люди, які дотримуються в своєму житті тільки одного виду поведінки? Від чого залежить поведінка людини? Висновок: в житі ми поводимось по-різному, використовуємо різні моделі поведінки. Важливо знати сильні і слабкі сторони кожної поведінки, враховуючи до чого призводить дана поведінка і використовують різні моделі поведінки залежно від ситуації! Коучинг в дії

Докладніше… Головне орієнтуватись не на примус учнів до засвоєння обов'язкових способів і систем вирішення завдань, а на вільну реалізацію різних п...
Слайд № 12

Докладніше… Головне орієнтуватись не на примус учнів до засвоєння обов'язкових способів і систем вирішення завдань, а на вільну реалізацію різних підходів, в тому числі нестандартних. ***

Ментальні карти Це техніка візуалізації мислення. Застосування ментальних карт дуже різноманітні - наприклад, їх можна використовувати для того, що...
Слайд № 13

Ментальні карти Це техніка візуалізації мислення. Застосування ментальних карт дуже різноманітні - наприклад, їх можна використовувати для того, щоб зафіксувати, зрозуміти і запам'ятати зміст книги або тексту, згенерувати і записати ідеї, розібратися в новій для себе теми, підготуватися до прийняття рішення.

Слайд № 14

Приклад
Слайд № 15

Приклад

КОРПОРАТИВНИЙ БЛОГ Корпоративний блог – це Веб-сайт журнального типу, який дозволяє обмеженому колу користувачів розміщувати там свої дописи і нада...
Слайд № 16

КОРПОРАТИВНИЙ БЛОГ Корпоративний блог – це Веб-сайт журнального типу, який дозволяє обмеженому колу користувачів розміщувати там свої дописи і надає читачам можливість коментувати кожен допис. Такі блоги надають можливість розміщувати різноманітні навчальні матеріали, обговорювати власні погляди, презентувати їх.

Наприклад, блог дослідницького проекту. Поетапна публікація завдань та інструкцій для дослідників, вбудований в блог календар подій проекту, можлив...
Слайд № 17

Наприклад, блог дослідницького проекту. Поетапна публікація завдань та інструкцій для дослідників, вбудований в блог календар подій проекту, можливість асинхронного змістового спілкування – допоможуть краще організувати самостійну роботу учнів.

Баддінг (budding) партнер- включення одного учня в процес діяльності іншого учня
Слайд № 18

Баддінг (budding) партнер- включення одного учня в процес діяльності іншого учня

Висновок Таким чином, вміле застосування представлених методів і форм навчання в навчальному процесі виводить на новий якісний рівень методичну сис...
Слайд № 19

Висновок Таким чином, вміле застосування представлених методів і форм навчання в навчальному процесі виводить на новий якісний рівень методичну систему підготовки учнів.

«Знання у власному розумінні слова повідомити неможливо. Можна їх людині запропонувати, підказати, але оволодіти ними він повинен шляхом власної ді...
Слайд № 20

«Знання у власному розумінні слова повідомити неможливо. Можна їх людині запропонувати, підказати, але оволодіти ними він повинен шляхом власної діяльності. Можна наповнити чимось тіло, але розум наповнити не можна. Він повинен самостійно все охопити, засвоїти, переробити ». Фрідріх Дістервег

Дякую за увагу!
Слайд № 21

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.