Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Презентація "Формування ціннісного ставлення особистості до себе, суспільства і держави"

Виховна робота

Для кого: 1 Клас

06.04.2021

200

9

0

Опис документу:
Провідне завдання морального виховання в школі – це формування ціннісного ставлення особистості до себе,суспільства та держави. Саме в початкових класах закладається фундамент національних цінностей. Національні цінності формують у дітей почуття любові до рідної Батьківщини, її національних символів, виховують патріотичну гордість за минуле і сучасне України, любов до рідної мови.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Формування ціннісного ставлення особистості до себе, суспільства і держави Підготувала: Павловська М.В.
Слайд № 1

Формування ціннісного ставлення особистості до себе, суспільства і держави Підготувала: Павловська М.В.

«Дитячі роки – той вік, який ми вважаємо віком безтурботної радості, гри, казки – це джерело життєвого ідеалу від того, що відкрилося дитині в навк...
Слайд № 2

«Дитячі роки – той вік, який ми вважаємо віком безтурботної радості, гри, казки – це джерело життєвого ідеалу від того, що відкрилося дитині в навколишньому світі в роки дитинства, що викликало її подив, захоплення, що обурило і примусило плакати не від особистої образи, а від переживання за долі інших людей – від цього залежить, яким громадянином буде наш вихованець» В.О. Сухомлинський

Головне завдання морально-етичного виховання полягає у створенні такої виховної системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних і моральни...
Слайд № 3

Головне завдання морально-етичного виховання полягає у створенні такої виховної системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних і моральних цінностей, переконань, норм поведінки, допомоги у саморозвитку та самореалізації особистості учня, розвитку його творчих здібностей.

Формування морально-етичного виховання складається з 3 ступенів: I. Засвоєння початкових правил поведінки, розвиток моральних переконань. II. Форму...
Слайд № 4

Формування морально-етичного виховання складається з 3 ступенів: I. Засвоєння початкових правил поведінки, розвиток моральних переконань. II. Формування етичних понять та виховання моральних почуттів. III. Застосування морально-етичних норм у житті.

Формування морального досвіду учнів початкових класів буде ефективним за таких умов: -урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів почат...
Слайд № 5

Формування морального досвіду учнів початкових класів буде ефективним за таких умов: -урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів початкових класів; -культура поведінки педагогів; -співпраці з сім'єю; -опори на життєвий досвід учнів; -знайомство з творами художньої літератури, які збагачують внутрішній світ особистості, формують її моральні якості й почуття; - систематичність виховної роботи.  

Зміст морально-етичного виховання в школі зумовлений потребами і вимогами суспільства, тому провідне завдання морального виховання в школі – це фор...
Слайд № 6

Зміст морально-етичного виховання в школі зумовлений потребами і вимогами суспільства, тому провідне завдання морального виховання в школі – це формування ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави. Саме в початкових класах закладається фундамент національних цінностей. Національні цінності формують у дітей почуття любові до рідної Батьківщини, її національних символів, виховують патріотичну гордість за минуле і сучасне України, любов до рідної мови.

Виховна година «Державні символи України»
Слайд № 7

Виховна година «Державні символи України»

День народження українського прапора
Слайд № 8

День народження українського прапора

«Тарас Шевченко – України син»
Слайд № 9

«Тарас Шевченко – України син»

Виховна година «Молитва лине в небеса…» до Дня героїв Небесної Сотні
Слайд № 10

Виховна година «Молитва лине в небеса…» до Дня героїв Небесної Сотні

Слайд № 11

Виховна година «Жнива скорботи…»
Слайд № 12

Виховна година «Жнива скорботи…»

Виховна година «Сила в єдності» до Дня захисника
Слайд № 13

Виховна година «Сила в єдності» до Дня захисника

Свято Святого Миколая
Слайд № 14

Свято Святого Миколая

Слайд № 15

Будинок - інтернат
Слайд № 16

Будинок - інтернат

Виховна година «Обереги нашого дитинства»
Слайд № 17

Виховна година «Обереги нашого дитинства»

Слайд № 18

Свято Стрітення Знайомство учнів з національними святами та традиціями українського народу
Слайд № 19

Свято Стрітення Знайомство учнів з національними святами та традиціями українського народу

Слайд № 20

Найвища вершина моральної піраміди – формування ціннісного ставлення до себе. Вона має значення для самої дитини, визначає риси її характеру, повед...
Слайд № 21

Найвища вершина моральної піраміди – формування ціннісного ставлення до себе. Вона має значення для самої дитини, визначає риси її характеру, поведінку, ставлення до людей, навколишнього середовища. Фундаментом особистісних цінностей є: ☺ здатність співпереживати; ☺ потреба захистити слабкого; ☺ допомогти відстаючому; ☺ дбайливо ставитися до природи; ☺ поважати працю інших людей; ☺ радіти особистим успіхам.

В. О.Сухомлинський називав виховання таких цінностей «Школою сердечності». Дитина не повинна виростати байдужою, вона повинна зростати у постійному...
Слайд № 22

В. О.Сухомлинський називав виховання таких цінностей «Школою сердечності». Дитина не повинна виростати байдужою, вона повинна зростати у постійному піклуванні про навколишній світ рослин, тварин, людей, доглядати й допомагати їм. Кожного дня виникають виховні ситуації, коли ми вчимо дітей допомагати, співчувати, прощати один одному.

Золоті правила педагога: Учень – особистість і ставитися до неї треба з повагою. Будь завжди в доброму настрої, володій почуттям гумору. Будь терпл...
Слайд № 23

Золоті правила педагога: Учень – особистість і ставитися до неї треба з повагою. Будь завжди в доброму настрої, володій почуттям гумору. Будь терплячим, вимогливим, врівноваженим, добрим і ввічливим. Постійно підвищуй самооцінку учнів. Домагайся довіри учнів. Навчання і виховання – доброзичлива, творча взаємодія педагога й учня.

Основні завдання формування особистості Формування та згуртування дитячого колективу через: усвідомлення поняття «Я — Ми»; створення в ньому комфор...
Слайд № 24

Основні завдання формування особистості Формування та згуртування дитячого колективу через: усвідомлення поняття «Я — Ми»; створення в ньому комфортного середовища для розвитку особистості; активну діяльність класного колективу: участь у класних і загальношкільних заходах; розвиток особистості дитини в школі і поза нею.

Дружня родина 1 - Б
Слайд № 25

Дружня родина 1 - Б

«Ти живеш серед людей, не забувай, що кожен твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують. Знай, що є межа між тим, що то...
Слайд № 26

«Ти живеш серед людей, не забувай, що кожен твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують. Знай, що є межа між тим, що тобі хочеться, і тим, що тобі можна. Перевіряй свої вчинки, запитуй себе: чи не робиш ти людям зла? Роби все так, щоб людям, які тебе оточують, було добре!» - В.С .Сухомлинський

Становлення дитячої особистості * коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати; * коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати; * коли ...
Слайд № 27

Становлення дитячої особистості * коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати; * коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати; * коли дитину оточують насмішки, вона стає сором’язливою; * коли дитина живе з почуттям сорому, вона набуває комплексу провини; * коли дитина живе в атмосфері толерантності, вона вчиться бути терпимою; * коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі; * коли дитину хвалять, вона вчиться цінувати інших; * коли дитина живе в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою; * коли дитина живе в атмосфері безпеки, вона вчиться довіряти іншим; * коли дитина живе в атмосфері схвалення, вона вчиться любити себе; * коли дитина живе в атмосфері відкритості, довіри, прийняття, доброзичливості, вона вчиться знаходити любов в усьому світі.

Виховна година «Доброта очима дітей»
Слайд № 28

Виховна година «Доброта очима дітей»

Виховна година «Чесність та порядність»
Слайд № 29

Виховна година «Чесність та порядність»

Виховна година «Дружба – найцінніший скарб»
Слайд № 30

Виховна година «Дружба – найцінніший скарб»

Отже, формування морально-етичних цінностей у молодших школярів – це шлях до щасливого життя майбутнього покоління.  
Слайд № 31

Отже, формування морально-етичних цінностей у молодших школярів – це шлях до щасливого життя майбутнього покоління.  

Педагог має бути: - сучасним; - творчим; - практичним; - креативним; - незалежним від суджень; - чутливим до проблем; - прагнути до розвитку.
Слайд № 32

Педагог має бути: - сучасним; - творчим; - практичним; - креативним; - незалежним від суджень; - чутливим до проблем; - прагнути до розвитку.

Рецепт вчительського щастя Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть туди ж гумору, посипте ...
Слайд № 33

Рецепт вчительського щастя Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть туди ж гумору, посипте добром, додайте якомога більше віри і все це перемішайте. Потім намажте на шматок життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Слайд № 34

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.