Презентація "Формування активної громадянської позиції та моральних якостей особистості на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування активної громадянської позиції та моральних якостей особистості на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій Кудінов...
Слайд № 1

Формування активної громадянської позиції та моральних якостей особистості на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій Кудінова Оксана Михайлівна, вчитель зарубіжної літератури Марківської ЗОШ І-ІІ ст. №1

Справжній урок літератури – це урок виховання громадянськості, почуттів добра і краси, утвердження високих моральних ідеалів, формування гармонійно...
Слайд № 2

Справжній урок літератури – це урок виховання громадянськості, почуттів добра і краси, утвердження високих моральних ідеалів, формування гармонійно розвиненої особистості, активної життєвої позиції учня.

Урок зарубіжної літератури - унікальна можливість переконатися, що почуття громадянськості та моральності – універсальні, не підвладні часу та геог...
Слайд № 3

Урок зарубіжної літератури - унікальна можливість переконатися, що почуття громадянськості та моральності – універсальні, не підвладні часу та географічним рамкам.

Власні звичаї та традиції на уроках Кошик одвічних людських чеснот
Слайд № 4

Власні звичаї та традиції на уроках Кошик одвічних людських чеснот

П'ять хвилин з поезією
Слайд № 5

П'ять хвилин з поезією

Перед минулим – зніміть капелюхи, перед майбутнім – засукайте рукава Народна мудрість
Слайд № 6

Перед минулим – зніміть капелюхи, перед майбутнім – засукайте рукава Народна мудрість

Потенціал уроків зарубіжної літератури для підготовки молодої людини до відповідального громадянства, формування патріотизму: - актуальна добірка т...
Слайд № 7

Потенціал уроків зарубіжної літератури для підготовки молодої людини до відповідального громадянства, формування патріотизму: - актуальна добірка творів («Ніч перед Різдвом» та інші твори М. Гоголя, «Сліпий музикант» В. Короленка, твори Шолом-Алейхема, «Мазепа» Дж. Байрона. билина «Про Іллю Муромця та Соловія», твір буковинського поета А. Маргула-Шпербера та ін. ) - акцент зв’язків письменників з Україною (О. де Бальзак, Джеймс Олдрідж, Р. Шеклі, Р. Бредбері, Олександр Грін, О. Пушкін, М. Булгаков та ін. ) - введення спеціальних рубрик «Елементи компаративістики», «Україна і світ»

Метод «Кубування» 1.Що таке війна 2. Назвіть асоціації до цього слова 3. Доберіть синоніми, антоніми 4. З якою метою ведуться війни? Які вони буваю...
Слайд № 8

Метод «Кубування» 1.Що таке війна 2. Назвіть асоціації до цього слова 3. Доберіть синоніми, антоніми 4. З якою метою ведуться війни? Які вони бувають? 5. Яку війну можна виправдати? 6. Кого можна вважати героєм?

Дві позиції – дві долі !!! Єдність поглядів дітей Заходу та Сходу
Слайд № 9

Дві позиції – дві долі !!! Єдність поглядів дітей Заходу та Сходу

Виховний потенціал повісті М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»
Слайд № 10

Виховний потенціал повісті М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»

Інноваційні технології дають можливість перетворити учня на співавтора уроку, активну особистість із загальнолюдськими орієнтирами та моральними пе...
Слайд № 11

Інноваційні технології дають можливість перетворити учня на співавтора уроку, активну особистість із загальнолюдськими орієнтирами та моральними переконаннями

Інтерв’ю з самим собою ЕГОЇЗМ - Чому ти поселився у мене? - Яку мету ти переслідуєш? - Чи подобаєшся ти собі? - Чи хотів би ти змінитися? - Як ти д...
Слайд № 12

Інтерв’ю з самим собою ЕГОЇЗМ - Чому ти поселився у мене? - Яку мету ти переслідуєш? - Чи подобаєшся ти собі? - Чи хотів би ти змінитися? - Як ти думаєш, я тобою дорожу? - Ти мені допомагаєш бути щасливим? - Ти мені допомагаєш у спілкуванні з іншими? - Якщо я тебе не люблю, то для чого ти мені?

Творчі форми організації навчання для формування громадянської компетенції учнівської молоді: - виступ-промова; - лист-переконання; - дружні поради...
Слайд № 13

Творчі форми організації навчання для формування громадянської компетенції учнівської молоді: - виступ-промова; - лист-переконання; - дружні поради; - листівка-привітання; - сніжинка-порадниця.

Перевтілення – засіб представлення власного бачення ситуації - інсценізації (творів Ж.Б. Мольєра, В. Шекспіра); - дебати з героями (Онєгіним, Фауст...
Слайд № 14

Перевтілення – засіб представлення власного бачення ситуації - інсценізації (творів Ж.Б. Мольєра, В. Шекспіра); - дебати з героями (Онєгіним, Фаустом); - адвокатський захист (Хлопчика-зірки, Печоріна); - «театр одного актора» (Прометей).

Вправа міні-експромт «Ми сьогодні чародії» Якби я міг(могла) побачити майбутнє, то… Якби я опинилася (вся) в минулому, то… Якби я стала(став) невид...
Слайд № 15

Вправа міні-експромт «Ми сьогодні чародії» Якби я міг(могла) побачити майбутнє, то… Якби я опинилася (вся) в минулому, то… Якби я стала(став) невидимкою, то…

Прийоми та методи для вироблення в учнів активної життєвої позиції, формування власних суджень, культури дискусії «Даю шанс» *Тонкому («Товстий і т...
Слайд № 16

Прийоми та методи для вироблення в учнів активної життєвої позиції, формування власних суджень, культури дискусії «Даю шанс» *Тонкому («Товстий і тонкий» А.П. Чехов, 6 кл.); *змінюємо долю зрадника Ганелона («Пісня про Роланда», 8 кл.); *грішнику Кандаті (Рюноске Акутагава «Павутинка» 7 кл) «Моя валіза» * має на меті можливість відправити вчинки, згадані на уроці під час вивчення твору, до сміттєвого бака, віддати другу чи взяти собі у життя – у валізу) метод «ПРЕС» * проблемне питання «Патріотизм – вроджена риса чи вона формується, набувається упродовж життя» («Вільгельм Телль» Ф.Шиллер, 9 кл.) «Займи позицію»

Формування в учнів духу патріотизму, незалежності, відчуття власного «Я» відбувається в процесі уроку та у позакласній роботі із зарубіжної літерат...
Слайд № 17

Формування в учнів духу патріотизму, незалежності, відчуття власного «Я» відбувається в процесі уроку та у позакласній роботі із зарубіжної літератури, якщо націлювати школярів на пошуки подібності літературних образів з реальними героями та аналізувати їх вчинки

Учитель спокою не знає, бо він у пошуках завжди! Творчості, натхнення, нових висот та педагогічних звершень!
Слайд № 18

Учитель спокою не знає, бо він у пошуках завжди! Творчості, натхнення, нових висот та педагогічних звершень!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!