Презентація "Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу "

Інноваційні технології навчання

Для кого: Дорослі

19.08.2021

292

30

0

Опис документу:
У даній презентації досить детально розкрито питання формувального оцінювання: чим таке оцінювання відрізняється від традиційного, подано алгоритм діяльності вчителя щодо проведення формувального оцінювання, інструментарій для цього виду оцінювання. Цей матеріал можна використати для виступів на педрадах, засіданнях МО, семінарах, студіях і т.д.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу
Слайд № 1

Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу

Насолоджуюсь тим, що роблю! Ненавиджу ці технології І за що мені це все Я готова до нових вражень і знань! Головне – залишатися завжди собою А дава...
Слайд № 2

Насолоджуюсь тим, що роблю! Ненавиджу ці технології І за що мені це все Я готова до нових вражень і знань! Головне – залишатися завжди собою А давайте вигадаємо щось цікаве… Усе буде добре!

Слайд № 3

ОЦІНКА - прийняте позначення якості знань і поведінки учнів. Третя чверть кінчається, і кожному хочеться підвищити свої оцінки (Багмут, Щасл. день....
Слайд № 4

ОЦІНКА - прийняте позначення якості знань і поведінки учнів. Третя чверть кінчається, і кожному хочеться підвищити свої оцінки (Багмут, Щасл. день.., 1951, 94 ОЦІНЮВАТИ -  розуміти, визнавати достоїнства, позитивні якості, цінність і т. ін. кого-, чого-небудь. [Федон:] Він [Меценат] таки знавець великий, справжній! Адже й тебе він перший оцінив (Л. Укр., III, 1952, 434) Словник української мови: в 11 тт. / АН УРСР. Інститут мовознавства; за ред. І. К. Білодіда. — К.: Наукова думка, 1970—1980. ЛЕКСИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛІВ

Слайд № 5

Формувальне оцінювання це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно адаптувати освітній процес, опираючись на дані ві...
Слайд № 6

Формувальне оцінювання це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно адаптувати освітній процес, опираючись на дані відстеження особистісного розвитку дітей та хід набуття ними навчального досвіду й компетентностей Джерело: Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу МОН України представило в додатках до листів від18.05.2018 № 2.2-1250 та від21.05.2018 № 2.2-1255

Слайд № 7

Самоаналіз уроку (за «Абеткою директора») Застосуваннясистемиоцінюваннярезультатівнавчальнихдосягненьучнівупрактичнійдіяльності Які критерії оцінюв...
Слайд № 8

Самоаналіз уроку (за «Абеткою директора») Застосуваннясистемиоцінюваннярезультатівнавчальнихдосягненьучнівупрактичнійдіяльності Які критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Ви використовуєте в освітньому процесі?     УякийспосібВиознайомлюєтеучнівзкритеріямиоцінюванняїхніхнавчальнихдосягнень?     ЧизастосовуєВиформувальнеоцінюванняпідчаспроведеннянавчальнихзанять? Так / Ні   Якщотак, тоякіаспектиформувальногооцінюваннявикористовуютьсянайчастіше?     Якщоні, то зякихпричин?    

Слайд № 9

Нові об’єкти формувального оцінювання
Слайд № 10

Нові об’єкти формувального оцінювання

Сучасні орієнтири для вчителя
Слайд № 11

Сучасні орієнтири для вчителя

Традиційне Формувальне Оцінити рівень навчальних досягнень Оптимізація освітнього процесу для розвитку особистості Учитель Самооцінювання, взаємооц...
Слайд № 12

Традиційне Формувальне Оцінити рівень навчальних досягнень Оптимізація освітнього процесу для розвитку особистості Учитель Самооцінювання, взаємооцінювання, учитель Знання Уміння, навички, компетенції

Традиційне Формувальне Результат навчання з іншими учнями З попередніми досягненнями учня конкуренція Співпраця, співтворчість Процес навчання
Слайд № 13

Традиційне Формувальне Результат навчання з іншими учнями З попередніми досягненнями учня конкуренція Співпраця, співтворчість Процес навчання

Слайд № 14

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 1.Формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей
Слайд № 15

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 1.Формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 2.Створення ефективного зворотного зв'язку
Слайд № 16

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 2.Створення ефективного зворотного зв'язку

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 3. Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання
Слайд № 17

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 3. Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 4. Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання
Слайд № 18

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 4. Ознайомлення учнів із критеріями оцінювання

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 5. Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність
Слайд № 19

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 5. Забезпечення можливості й уміння учнів аналізувати власну діяльність

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 6. Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результаті...
Слайд № 20

Алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання 6. Корегування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання

Слайд № 21

Інструментарій для формувального оцінювання Індекс-картки Розумію/не розумію «3-2-1» Мовні зразки/підказки Однохвилинне есе Запитання, що допомагаю...
Слайд № 22

Інструментарій для формувального оцінювання Індекс-картки Розумію/не розумію «3-2-1» Мовні зразки/підказки Однохвилинне есе Запитання, що допомагають учитися Таблиця «ЗХД» Вимірювання температури Онлайн-тести

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Робота вчителя – розкрити потенціал дитини, а не перевірити її на відповідність певним стандартам! «Коли кухар готує суп і куштує його, - це формув...
Слайд № 29

Робота вчителя – розкрити потенціал дитини, а не перевірити її на відповідність певним стандартам! «Коли кухар готує суп і куштує його, - це формувальне оцінювання. Коли страву пробує клієнт – це підсумкове оцінювання» (Пол Блек)

Слайд № 30

Використанні джерела: Електронне наукове фахове видання "Народна освіта" Посилання. www.ceo.org.pl/pl/ok - сторінка Центру громадянської освіти, пр...
Слайд № 31

Використанні джерела: Електронне наукове фахове видання "Народна освіта" Посилання. www.ceo.org.pl/pl/ok - сторінка Центру громадянської освіти, присвячена формуючому оцінюванню http://mon.gov.ua/about/kolegiya-ministerstva/rishennya-kolegiyi-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini-(2016-rik).html. https://www.youtube.com/watch?v=DUkOuzl6nKc https://www.youtube.com/watch?v=DUkOuzl6nKc https://www.youtube.com/watch?v=7Fq-F5Faxf8

Слайд № 32

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.