Презентація досвіду вчителя української мови

Самоосвіта

26.01.2019

1936

44

0

Опис документу:
Презентація досвіду вчителя української мови та літератури Гончарової Наталії Володимирівни містить досвід класної та позаурочної роботи, описує форми і методи підвищення кваліфікації, досягення вчителя та його учнів. Сподіваюсь, що колегам може знадобитися як приклад шаблон, структура, форма, різні анімаційні "штучки", загалом подача матеріалу для власної атестації.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Харківська гімназія №163 Харківської міської ради Харківської області Використання технології діяльнісного навчання для розвитку освітніх компетент...
Слайд № 1

Харківська гімназія №163 Харківської міської ради Харківської області Використання технології діяльнісного навчання для розвитку освітніх компетентностей учнів на уроках української мови Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Гончарової Наталії Володимирівни

Гончарова Наталія Володимирівна Учитель української мови та літератури Педагогічний стаж – 24 роки З 2010 року – заступник директора з навчально-ви...
Слайд № 2

Гончарова Наталія Володимирівна Учитель української мови та літератури Педагогічний стаж – 24 роки З 2010 року – заступник директора з навчально-виховної роботи ХГ №163 Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист Екзаменатор з української мови та літератури Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти (з 2007 року)

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Щоб бути справжнім педагогом,  треба любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш. Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу. .
Слайд № 6

Щоб бути справжнім педагогом,  треба любити те, що викладаєш, і тих, кому викладаєш. Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу. .

Необхідність в особистості, здатної приймати відповідальні рішення, критично мислити, творчо вирішувати проблеми, самореалізовуватися.
Слайд № 7

Необхідність в особистості, здатної приймати відповідальні рішення, критично мислити, творчо вирішувати проблеми, самореалізовуватися.

Вдосконалення технології діяльнісного навчання української мови, що сприяє розвитку освітніх компетентностей учнів, їхніх творчих здібностей, інтер...
Слайд № 8

Вдосконалення технології діяльнісного навчання української мови, що сприяє розвитку освітніх компетентностей учнів, їхніх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників.

розвиток розумових здібностей особистості та творчого оволодіння знаннями, навичками, уміннями; формування досвіду творчої діяльності учнів, емоцій...
Слайд № 9

розвиток розумових здібностей особистості та творчого оволодіння знаннями, навичками, уміннями; формування досвіду творчої діяльності учнів, емоційно-ціннісного ставлення до світу; формування потреби в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; виховання свідомої особистості з громадянською позицією, здатної до толерантності у спілкуванні, готової до професійного самовизначення, конкретного вибору свого місця в житті.

За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних техно...
Слайд № 10

За інноваційним потенціалом досвід носить комбінаторний характер, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на розвиток та вдосконалення освітніх компетентностей учнів: система розвивального навчання Д.Ельконіна – В.Давидова, система проблемного навчання – М.Махмутов, інтерактивні технології навчання – О.Пометун, Л.Пироженко, технологія особистісно орієнтованого уроку – С.Подмазін, технології проектного навчання – К.Баханов та ін.

Слайд № 11

Забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини; Сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; Сприяє позитивній мотивац...
Слайд № 12

Забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини; Сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; Сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; Дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти; Забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання.

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

.
Слайд № 18

.

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Моніторинг участі
Слайд № 24

Моніторинг участі

Слайд № 25

Участь у предметних тижнях Участь у семінарах з української мови та літератури Участь у роботі педагогічної ради, методичної ради Консультації моло...
Слайд № 26

Участь у предметних тижнях Участь у семінарах з української мови та літератури Участь у роботі педагогічної ради, методичної ради Консультації молодих колег Здійснення моніторингу якості навчально-виховного процесу

Презентація досвіду роботи на міському конкурсі “Шкільний інформаційний світ “Школа дистанційного навчання” ( І місце); Виступ на міському семінарі...
Слайд № 27

Презентація досвіду роботи на міському конкурсі “Шкільний інформаційний світ “Школа дистанційного навчання” ( І місце); Виступ на міському семінарі “Організація профільного навчання у Харківській гімназії №163”

№ З/П Назва роботи Рік видання, в якому видавництві  1  Складносурядне речення. 9 клас. Цикл уроків  2008, видавництво «Основа», ж. «Вивчаємо украї...
Слайд № 28

№ З/П Назва роботи Рік видання, в якому видавництві  1  Складносурядне речення. 9 клас. Цикл уроків  2008, видавництво «Основа», ж. «Вивчаємо українську мову та літературу» 2 Нормативне забезпечення діяльності наукового товариства учнів 2012, видавництво «Основа», ж. «Управління школою» 3 Застосування технології діяльнісного навчання на уроках української мови. Розробка уроку у 6 класі «Лексична помилка (практично) 2012 Інтернет-журнал www.teacherjournal.com.ua 4 Організація моніторингу якості навчально-виховного процесу 2014, видавництво ХНПУ ім. Г.С.Сковороди

Слайд № 29

Слайд № 30

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.