Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Презентація досвіду роботи "використання елементів STEAM-освіти на уроках математики і в позаурочний час.

STEAM

Для кого: Дорослі

29.08.2021

196

7

0

Опис документу:
Презентація досвіду роботи "використання елементів STEAM-освіти на уроках математики і в позаурочний час. STEAM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать як це виглядає в реальному житті. Дітям вчитись стає по справжньому цікаво. Як показує досвід, після уроків в STEAM-класах вони ще довго обговорюють між собою набуті знання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
STEAM -технології на уроках математики Підготувала: Сліпович Наталія Михайлівна, вчитель математики Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ...
Слайд № 1

STEAM -технології на уроках математики Підготувала: Сліпович Наталія Михайлівна, вчитель математики Синельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №1 2020 р.

Структура інженерного мислення Інженерне мислення – це вид пізнавальної діяльності, що спрямована на дослідження, створення, винаходи нового і прог...
Слайд № 2

Структура інженерного мислення Інженерне мислення – це вид пізнавальної діяльності, що спрямована на дослідження, створення, винаходи нового і прогресивного. Інженерне мислення Технічне мислення Дослідницьке мислення Конструктивне мислення Економічне мислення

Технічне мислення Технологічна задача МЕТА РЕЗУЛЬТАТ УМОВИ діяльності РЕЗУЛЬТАТ СПОСОБИ розв’язання
Слайд № 3

Технічне мислення Технологічна задача МЕТА РЕЗУЛЬТАТ УМОВИ діяльності РЕЗУЛЬТАТ СПОСОБИ розв’язання

Компетентності дослідника це здатність і прагнення самостійно отримувати якісні принципово нові знання Дослідницьке мислення: це навчитися робити в...
Слайд № 4

Компетентності дослідника це здатність і прагнення самостійно отримувати якісні принципово нові знання Дослідницьке мислення: це навчитися робити відкриття! Компетенція Ерудиція Предметна задача Дослідницьказадача Самостійне розв’язання нетипової задачі Розв’язання типової задачі за алгоритмом Дія за зразком

Конструктивне мислення Хочеш жити - навчайся спілкуватися! Позитивний настрій Позитивне мислення Успішна соціалізація Знати, що робити Проводити са...
Слайд № 5

Конструктивне мислення Хочеш жити - навчайся спілкуватися! Позитивний настрій Позитивне мислення Успішна соціалізація Знати, що робити Проводити самоаналіз Розробляти стратегію Освоювати нові способи комунікації

Економічне мислення Науковість Гнучкість Конструктивність Знання про економіку, її закони, вплив на життя кожного Вміння орієнтуватися в будь якій ...
Слайд № 6

Економічне мислення Науковість Гнучкість Конструктивність Знання про економіку, її закони, вплив на життя кожного Вміння орієнтуватися в будь якій обстановці, приймати рішення Визначення мети, задач, способів діяльності Реалістичність Планування, розв’язання реалістичних завдань Масштабність Передбачення результатів, бачення перспектив Оптимізм Впевненість в успішності своєї діяльності.

Активізація діяльності учнів ДИВУЙ! Підвищуйте інтерес до навчального матеріалу! ЛОВИ ПОМИЛКУ! При поясненні матеріалу навмисно припускайтесь помил...
Слайд № 7

Активізація діяльності учнів ДИВУЙ! Підвищуйте інтерес до навчального матеріалу! ЛОВИ ПОМИЛКУ! При поясненні матеріалу навмисно припускайтесь помилок ! ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ! При поясненні залишайте матеріал для самостійного опрацювання! МЕТОД АНАЛІЗУ! Вивчаємо і досліджуємо форму і будову об’єктів навколишнього світу! СТОРІТЕЛЛІНГ! Підготовка повідомлень, мистецтво виступати перед аудиторією!

Самоосвітня діяльність вчителя
Слайд № 8

Самоосвітня діяльність вчителя

Слайд № 9

«П’ятниця дослідників» 5 клас Експерименти – танграм, орігамі. практичні задачі – уроки на природі, вимірювання на місцевості. міні-проекти – сюжет...
Слайд № 10

«П’ятниця дослідників» 5 клас Експерименти – танграм, орігамі. практичні задачі – уроки на природі, вимірювання на місцевості. міні-проекти – сюжетні і прикладні задачі. головоломки, загадки- гра «ТИ – мені, я – тобі» «я вчитель» - учні готують і проводять урок за життєвими ситуаціями, «запрошений гість» - батьки, що готують розповідь про професійні задачі.

«П’ятниця дослідників» 5 клас Залучення до дослідництва, винахідництва, проведення інтегрованих уроків, тематичних тижнів, навчальних практик, реал...
Слайд № 11

«П’ятниця дослідників» 5 клас Залучення до дослідництва, винахідництва, проведення інтегрованих уроків, тематичних тижнів, навчальних практик, реалізація міждисциплінарних проектів, участь у спеціалізованих марафонах, конкурсах, фестивалях, що дозволить збільшити відсоток тих учнів, хто зможе або буде намагатися розкрити свій потенціал, ставати юним дослідником.

Творче завдання Тема: «Координатна площина» Excel. Створити рисунок і записати координати GeoGebra. Створити рисунок і записати координати
Слайд № 12

Творче завдання Тема: «Координатна площина» Excel. Створити рисунок і записати координати GeoGebra. Створити рисунок і записати координати

Творче домашнє завдання Наша вишиванка Тема: «Координатна площина»
Слайд № 13

Творче домашнє завдання Наша вишиванка Тема: «Координатна площина»

1. Скласти умову задачі за даними рисунками. Творче домашнє завдання 2. Скласти умову задачі і побудувати до неї графік Тема: «Графіки», 6 клас
Слайд № 14

1. Скласти умову задачі за даними рисунками. Творче домашнє завдання 2. Скласти умову задачі і побудувати до неї графік Тема: «Графіки», 6 клас

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. «Було-стало»
Слайд № 15

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. «Було-стало»

Проект «Мондріан і математика» Тема: «Паралельні і перпендикулярні прямі» Математика, мистецтво, інформатика, технології
Слайд № 16

Проект «Мондріан і математика» Тема: «Паралельні і перпендикулярні прямі» Математика, мистецтво, інформатика, технології

Слайд № 17

Інженерний тиждень Для учнів 5-11 класів Розв’язання задач практичного характеру, прийняття командних викликів, захист проектів
Слайд № 18

Інженерний тиждень Для учнів 5-11 класів Розв’язання задач практичного характеру, прийняття командних викликів, захист проектів

Проект «Вся справа в шляпі» 6 і 11 клас
Слайд № 19

Проект «Вся справа в шляпі» 6 і 11 клас

День числа Задачі на пропорційний поділ. Рецепт. Розміри. Вага. Міні-проект. Дистанційна форма.
Слайд № 20

День числа Задачі на пропорційний поділ. Рецепт. Розміри. Вага. Міні-проект. Дистанційна форма.

Проектна діяльність учнів. Позаурочна діяльність.
Слайд № 21

Проектна діяльність учнів. Позаурочна діяльність.

Слайд № 22

Слайд № 23

https://s017.radikal.ru/i427/1112/ac/c32cb21b78fd.jpg https://www.8-926-145-87-01.ru/wp-content/uploads/2014/11/%D1%88%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%8...
Слайд № 24

https://s017.radikal.ru/i427/1112/ac/c32cb21b78fd.jpg https://www.8-926-145-87-01.ru/wp-content/uploads/2014/11/%D1%88%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%B8-%D0%B2-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B5-e1416961355322.jpg https://lib.kherson.ua/images/pages/lib/news_1/moya-meta--uspih_new-N3b.jpg https://lib.kherson.ua/files/lib/Image/reeding_room/meta.jpg https://intasker.com/inc/images/static/projects-managment/section-5-img.pnghttps://intasker.com/inc/images/static/projects-managment/section-5-img.png https://lh3.googleusercontent.com/proxy/Mc4B8cFdYp_9HgSCs52AB6BHpWVXRKxhQgsdnuwErKNSoPzU1cBu9tGUtSfZ0OgZ2LXdB5zrfyjDbmrlKnD3XEtyUmQbtkugxTTCQiFvZ0q6LxkwHGuhq7sI8tyq2LW0I_UsfdKRjOrIDjbw1jrpAT0-p2mSOVU Використанні джерела інформації

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.