і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація досвіду роботи "Найбільш ефективні засоби інтерактивного навчання на уроках етики"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Найбільш ефективні засоби інтерактивного навчання на уроках етики
Слайд № 1

Найбільш ефективні засоби інтерактивного навчання на уроках етики

Щоб цікавим був урок, треба готуватись!!! Казки Притчі Вірші Прислів’я Підручники Художні твори Телепередачі Ілюстрації Періодичні видання ІКТ
Слайд № 2

Щоб цікавим був урок, треба готуватись!!! Казки Притчі Вірші Прислів’я Підручники Художні твори Телепередачі Ілюстрації Періодичні видання ІКТ

Інтерактивне навчання Дискусійне 4 Кооперативне 1 Групове 2 Моделювання 3 Підвищення самооцінки Вчитись спільно розв'язувати конфлікти. Розвивати у...
Слайд № 3

Інтерактивне навчання Дискусійне 4 Кооперативне 1 Групове 2 Моделювання 3 Підвищення самооцінки Вчитись спільно розв'язувати конфлікти. Розвивати уміння працювати в групі Відстоювати свою точку зору

На уроках використовую: Методи створення психологічного настрою Методи та прийоми навчання Знайди помилку Продовж речення Хрестики-нулики Снігова к...
Слайд № 4

На уроках використовую: Методи створення психологічного настрою Методи та прийоми навчання Знайди помилку Продовж речення Хрестики-нулики Снігова куля «Мікрофон» «Асоціації» «Мозковий штурм» Знайомство Побажання Самопрезентація Дерево Ваші враження Створи власний портрет Твій девіз

Інтерактивні технології під час перевірки домашнього завдання
Слайд № 5

Інтерактивні технології під час перевірки домашнього завдання

«Веретенце» «Пошта» Кожному учню пропонується визначити свою «адресу» в класі. Ряди парт гратимуть роль вулиць, самі парти – будинків. Учні на арку...
Слайд № 6

«Веретенце» «Пошта» Кожному учню пропонується визначити свою «адресу» в класі. Ряди парт гратимуть роль вулиць, самі парти – будинків. Учні на аркушах записують питання за текстом домашнього параграфа, пишуть адресу однокласника(1-ша Зелена вулиця, будинок 3, Олена), свою зворотну адресу і з допомогою листоноші відправляють записку адресату. Адресати повинні письмово відповісти на питання. За командою вчителя гра зупиняється. Адресанти зачитують свої питання і оцінюють правильність відповіді. Найвищу оцінку одержують ті, хто поставив цікаве питання і отримав на нього правильну відповідь. Доки лунає музика, учні передають один одному картки із запитаннями, коли музика зупиняється, той, у кого залишилось запитання, дає відповідь. Ти - мені, я - тобі Взаємоопитування учнів

Знайди пару Вправа дозволяє швидко перевірити рівень теоретичних знань учнів. Дві групи учнів отримують картки. На одних – термін, на інших - тлума...
Слайд № 7

Знайди пару Вправа дозволяє швидко перевірити рівень теоретичних знань учнів. Дві групи учнів отримують картки. На одних – термін, на інших - тлумачення. Потрібно знайти собі пару. Зірвавши листочок з дерева, на якому вказана цифра, учні повинні пояснити поняття або термін 1 – щастя, 2 – характер, 3 – гідність, 4 – честь, 5 – сором, 6 – совість, 7 – друг, 8 – товариш, 9- презирство, 10 – заздрість.   «Дерево понять»

Інтерактивні технології під час вивчення основних понять
Слайд № 8

Інтерактивні технології під час вивчення основних понять

Ситуативне моделювання, аналіз ситуацій
Слайд № 9

Ситуативне моделювання, аналіз ситуацій

Слайд № 10

Слайд № 11

Метод «Акваріум» ефективний для розвитку навичок спілкування в малій групі, вдосконалення вміння дискутувати й аргументувати свою думку. Об’єднана ...
Слайд № 12

Метод «Акваріум» ефективний для розвитку навичок спілкування в малій групі, вдосконалення вміння дискутувати й аргументувати свою думку. Об’єднана група з 4-5 учнів отримує завдання для обговорення (учні тим часом слухають обговорення) через 3 хв. їх повідомлення вислуховують всі учні й виправляють або доповнюють. Наприклад, вивчаючи тему «З чого починається дружба» пропоную такі питання для обговорення: Які людські якості повинні бути в людини, щоб з нею було приємно товаришувати? Чи можуть товариші дружити? Чи важливо для людини мати товаришів? Чому? «Акваріум»

Метод проектів Довгострокові проекти «Що означає бути здоровим» Короткочасні проекти Мій життєвий проект З чого починається дружба
Слайд № 13

Метод проектів Довгострокові проекти «Що означає бути здоровим» Короткочасні проекти Мій життєвий проект З чого починається дружба

Кубування Дає змогу швидко, логічно, продуктивно опрацювати певну інформацію. «Що таке совість» 1 групи – «сором», для 2 групи – «совість». 1. Що ц...
Слайд № 14

Кубування Дає змогу швидко, логічно, продуктивно опрацювати певну інформацію. «Що таке совість» 1 групи – «сором», для 2 групи – «совість». 1. Що це таке? Опишіть це. 2. На що це схоже? Встановіть асоціації, доберіть епітети. 3. Чи притаманне це кожній людині? Наведіть приклади. 4. Де з цим зустрічаємося? Знайдіть «застосування» цьому. 5. Чому про це потрібно говорити? 6. Це добре чи погано?

Інтерактивні технології під час закріплення та узагальнення знань
Слайд № 15

Інтерактивні технології під час закріплення та узагальнення знань

. Асоціативний кущ Асоціації, аналогії, зв’язки між предметами, почуттями, зв’язки нової інформації з уже відомим сприяють запам’ятовуванню матеріа...
Слайд № 16

. Асоціативний кущ Асоціації, аналогії, зв’язки між предметами, почуттями, зв’язки нової інформації з уже відомим сприяють запам’ятовуванню матеріалу і його відтворення. «сонечко» дружби «квітка» щастя павучок

«ПРЕС» Метод навчає шукати й формулювати аргументи, висловлювати думки з дискусійного питання у виразній і стислій формі, переконуючи іншого. Вивча...
Слайд № 17

«ПРЕС» Метод навчає шукати й формулювати аргументи, висловлювати думки з дискусійного питання у виразній і стислій формі, переконуючи іншого. Вивчаючи тему «Милосердя» пропоную учням методом «ПРЕС» довести або спростувати думку «Милосердя – уроджена особливість людини чи вона формується, набувається впродовж життя»

«Сенкан» П’ятирядковий неримований вірш, який застосовується як засіб заохочення учнів до розмірковування щодо теми. Дружба Сім'я Справедливість
Слайд № 18

«Сенкан» П’ятирядковий неримований вірш, який застосовується як засіб заохочення учнів до розмірковування щодо теми. Дружба Сім'я Справедливість

Гра «Так – ні» («Світлофор», «Завжди, інколи, ніколи») Дані ігрові технології передбачають вміння учнів швидко орієнтуватися у запропонованих понят...
Слайд № 19

Гра «Так – ні» («Світлофор», «Завжди, інколи, ніколи») Дані ігрові технології передбачають вміння учнів швидко орієнтуватися у запропонованих поняттях, аналізувати, робити висновки. Ігри сприяють вмінню самоконтролю.

Форми оцінювання Методи Тести Експрес-опитування Творчі завдання Ігрові методи Самостійні роботи «Прес» 1 «Заповнити таблицю» 2 «Продовжити речення...
Слайд № 20

Форми оцінювання Методи Тести Експрес-опитування Творчі завдання Ігрові методи Самостійні роботи «Прес» 1 «Заповнити таблицю» 2 «Продовжити речення» 3 «Гронування» 4 «Так-Ні» 5 «Аукціон ідей» 6 «Дерево пізнання» 7

Етап рефлексії
Слайд № 21

Етап рефлексії

Дякую за увагу
Слайд № 22

Дякую за увагу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти