Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОПОВІДІ: РИТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА

Інноваційні технології навчання

Для кого: Дорослі

22.10.2021

33

0

0

Опис документу:

Мене, як викладача цікавлять у повсякденній мовленевій практиці насамперед таки процеси риторики, що допомагають "закарбуванню" в пам'яті певного матеріалу.

Я стараюсь підказати студентам, як краще і швидше запам’ятовувати навчальний матеріал використовуючи оптимальну методику індивідуально для кожного. Для одного підходить зубріння текстів і діалогів, для іншого – асоціативне запам’ятовування при вивченні матеріалу. Для роботи з граматичним матеріалом – граматичні таблиці і картки, фото і відео матеріали.

В презентації на ваш розгляд виносяться всі аспекти академічного та лекційного риторства.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ВСП Львівський ФАХОВИЙ коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій «РИТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА»...
Слайд № 1

ВСП Львівський ФАХОВИЙ коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій «РИТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА» Підготував: Д.В. Молодов Львів – 2021р.

Термін риторика походить від грецького ( «говорю», «ллю», «течу») і означає науку про ораторське мистецтво. Риторика – це наука і мистецтво про спо...
Слайд № 2

Термін риторика походить від грецького ( «говорю», «ллю», «течу») і означає науку про ораторське мистецтво. Риторика – це наука і мистецтво про способи переконання, ефективні форми впливу ( переважно мовного) на аудиторію з урахуванням її особливостей

Риторика, основи цього мистецтва сформувалися ще в часи античної демократії, а з часом трансформувалися в окрему науку. на перший план висувається ...
Слайд № 3

Риторика, основи цього мистецтва сформувалися ще в часи античної демократії, а з часом трансформувалися в окрему науку. на перший план висувається вміння спілкуватися з іншими людьми, вміння виступати перед аудиторією, аргументовано переконувати її, можна застосовувати стихійно сформовані навички виголошення промов досить успішно ( вроджене ораторське – риторське мистецтво).

ВИДИ РИТОРИКИ ТА КРАСНОМОСТВА, які використовуються у навчальному процесі
Слайд № 4

ВИДИ РИТОРИКИ ТА КРАСНОМОСТВА, які використовуються у навчальному процесі

Ораторська майстерність – це майстерність впливу на слухачів. Оратор впливає на людину всебічно на її розум, почуття, орієнтацію, настрої, бажання,...
Слайд № 5

Ораторська майстерність – це майстерність впливу на слухачів. Оратор впливає на людину всебічно на її розум, почуття, орієнтацію, настрої, бажання, вчинки та дії…

При викладанні іноземних мов використовуються різні ораторські – риторські прийоми
Слайд № 6

При викладанні іноземних мов використовуються різні ораторські – риторські прийоми

При викладанні іноземних мов використовуються різні ораторські – риторські прийоми для активізації і залучення різних видів пом’яті:
Слайд № 7

При викладанні іноземних мов використовуються різні ораторські – риторські прийоми для активізації і залучення різних видів пом’яті:

Механічний спосіб запам'ятовування - це такий спосіб, основу якого складає багатократне повторення того, що треба запам'ятати. По суті, цей спосіб ...
Слайд № 8

Механічний спосіб запам'ятовування - це такий спосіб, основу якого складає багатократне повторення того, що треба запам'ятати. По суті, цей спосіб являє собою зубріння, але при вивченні іноземних мов без нього не обійтись.

Логічний спосіб запам'ятовування - це такий спосіб, основу якого складає усвідомлення смислового зв'язку між елементами матеріалу. людина часто пор...
Слайд № 9

Логічний спосіб запам'ятовування - це такий спосіб, основу якого складає усвідомлення смислового зв'язку між елементами матеріалу. людина часто порушує послідовність у часі, перебудовує матеріал відповідно до смислових відношень, запам'ятовування ґрунтується на розумінні цих відношень, на усвідомленні внутрішнього зв'язку між частинами того, що запам'ятовується. Логічне запам'ятовування передбачає виконання двох умов: усвідомлення того, для чого потрібно запам'ятати матеріал; розуміння змісту того, що треба запам'ятати.

завдання тут полягає в тому, щоб створити асоціації, широка сітка асоціацій - це ключ до гарної пам'яті, застосовуємо різну наочність, картки, табл...
Слайд № 10

завдання тут полягає в тому, щоб створити асоціації, широка сітка асоціацій - це ключ до гарної пам'яті, застосовуємо різну наочність, картки, таблиці, відеоматеріали… Мнемотехнічний спосіб запам'ятовування - це такий спосіб, який ґрунтується на тому, що матеріал переводиться в іншу знакову систему, в інши образи, які людині легше зберегти в пам'яті.

Пам'ять тісно пов'язана з увагою, оратору варто зважити на своєрідні періоди уваги: дорівнюють приблизно 15 хвилинам, робити паузи після 15-ї, 30- ...
Слайд № 11

Пам'ять тісно пов'язана з увагою, оратору варто зважити на своєрідні періоди уваги: дорівнюють приблизно 15 хвилинам, робити паузи після 15-ї, 30- ї та 45-ї хвилин… переходити до інших форми роботи з аудиторію надати можливість аудиторії "відпочити" (зробити паузу, завершити розгляд певного питання тощо).

Ритор при подачі навчального матеріалу повинен також враховувати загальні особливості людського сприйняття. До них належать:  "ефект рамки";  "магі...
Слайд № 12

Ритор при подачі навчального матеріалу повинен також враховувати загальні особливості людського сприйняття. До них належать:  "ефект рамки";  "магічне число". 7+2

"Ефект рамки", або "закон межі", - це такий ефект, суть якого полягає в тому, що найкраще запам'ятовується початок і кінець промови. "Магічне число...
Слайд № 13

"Ефект рамки", або "закон межі", - це такий ефект, суть якого полягає в тому, що найкраще запам'ятовується початок і кінець промови. "Магічне число", або число Міллера (7 ± 2) характеризує обсяг оперативної пам'яті людини: найкраще сприймаються фрази з 10-13 слів, фрази, що складаються більше 30 слів, практично не сприймаються.

Ефективності мовлення у своїй викладацький діяльності, як ритор стараюсь досягати меншими втратами у процесі передавання мовного матеріалу від сібе...
Слайд № 14

Ефективності мовлення у своїй викладацький діяльності, як ритор стараюсь досягати меншими втратами у процесі передавання мовного матеріалу від сібе до студента . У своїй роботі ставлю собі за мету: розвинути комунікативні навички (мовлення та слухання) студентів; навчити їх переконливо висловлювати свої погляди, використовуючи прийоми вербальної та невербальної комунікації; удосконалити їхні вміння спілкуватися з аудиторією – одногрупниками у діалогічному та монологічному мовленні; сформувати і передати їм від себе навички підготовки та аналізу (самоаналізу) виступів, переказів, розповідей…

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.