До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
5
міс.
1
2
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація до уроку з української літератури в 10 класі "Образ Чіпки Варениченка за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"".

Опис документу:
Презентація до уроку з української літератури в 10 класі "Образ Чіпки Варениченка за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"". Дана презентація на уроці допомагає учням візуально запам'ятати урок, слідкувати за його ходом, щоб в кінці уроку відповісти на проблемне питання: чи мав вибір Чіпка?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок з української літератури 10 клас Образ Чіпки Варениченка за романом Панаса Мирного “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Склала учитель українськ...
Слайд № 1

Урок з української літератури 10 клас Образ Чіпки Варениченка за романом Панаса Мирного “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Склала учитель української мови та літератури ЗОШ № 54 м.Маріуполя Вечерова К.Г.

Фрагменти уроку: Мотивація Засвоєння нового матеріалу Перевірка знань учнів
Слайд № 2

Фрагменти уроку: Мотивація Засвоєння нового матеріалу Перевірка знань учнів

Народна мудрість
Слайд № 3

Народна мудрість

Перед вами три геометричні фігури. Оберіть з них одну, яка б могла бути графічним символом нашого уроку
Слайд № 4

Перед вами три геометричні фігури. Оберіть з них одну, яка б могла бути графічним символом нашого уроку

Саме такою вбачається доля Чіпки Варениченка. Спробуємо розібратися, чому?
Слайд № 5

Саме такою вбачається доля Чіпки Варениченка. Спробуємо розібратися, чому?

Часто нашими вчинками керують зовнішні обставини, і тоді доводиться поступатися своїми переконаннями. Та на те існує поняття честі, щоб своєчасно з...
Слайд № 6

Часто нашими вчинками керують зовнішні обставини, і тоді доводиться поступатися своїми переконаннями. Та на те існує поняття честі, щоб своєчасно зупинитися! Мета нашого уроку – самостійно скласти провідник по тернистому життєвому шляху героя.

Чіпка був переконаний: “Куди не глянь, де не кинь, - усюди кривда та й кривда!” Проблемне питання: Чи мав він вибір?
Слайд № 7

Чіпка був переконаний: “Куди не глянь, де не кинь, - усюди кривда та й кривда!” Проблемне питання: Чи мав він вибір?

Працюємо в групах Аналізуємо текст художнього твору Завдання: підібрати заголовок до слайду, записати факти життя, що формували характер героя, у в...
Слайд № 8

Працюємо в групах Аналізуємо текст художнього твору Завдання: підібрати заголовок до слайду, записати факти життя, що формували характер героя, у вигляді тез

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Представляємо результати роботи в групах
Слайд № 12

Представляємо результати роботи в групах

“Я, бабусю, добрий, я злого не робитиму” Небажане народження дитини, постійні знущання матері, відсутність страху та мук совісті хлопчика (виколупа...
Слайд № 13

“Я, бабусю, добрий, я злого не робитиму” Небажане народження дитини, постійні знущання матері, відсутність страху та мук совісті хлопчика (виколупані очі намальованому Богові, ненависть до матері, однолітків, до Бородая, до панів, які відправили батька в солдати, до громади, яка не погодилася, щоб Чіпка пастушив замість діда Уласа).

“Чи воно коли буде правда на світі?” Перевиховання землею: спроба Чіпки стати господарем, почуття власної гідності ( розмова з багачкою Галею в пол...
Слайд № 14

“Чи воно коли буде правда на світі?” Перевиховання землею: спроба Чіпки стати господарем, почуття власної гідності ( розмова з багачкою Галею в полі). Втрата землі (зав’язка ) пошуки правди, деградація, скочування до злочинності (пиятика, вбивство сторожа, знущання над матір’ю). Проблиски свідомості, намагання оборонити правду (захист діда Уласа, каяття).

Пропаща сила Утворення банди, життя заради наживи. Пошуки справедливості для всієї громади (служба у земстві). Кривда, повна деградація, злочин (ку...
Слайд № 15

Пропаща сила Утворення банди, життя заради наживи. Пошуки справедливості для всієї громади (служба у земстві). Кривда, повна деградація, злочин (кульмінація,); Чіпка — невиправний каторжник (розв’язка).

А чи було щось доброго, романтичного у житті героя?
Слайд № 16

А чи було щось доброго, романтичного у житті героя?

Галя – “польова царівна” Це вона зачарувала Чіпку з першої зустрічі. “Мов праведне сонце вступило в хату” “Так оце та правда? Оце вона?”
Слайд № 17

Галя – “польова царівна” Це вона зачарувала Чіпку з першої зустрічі. “Мов праведне сонце вступило в хату” “Так оце та правда? Оце вона?”

Перевіряємо свої знання Завдання: допишіть речення
Слайд № 18

Перевіряємо свої знання Завдання: допишіть речення

Стрижнева сюжетна лінія роману – це доля … Кращі риси характеру Чіпки – це … Складність характеру героя полягає в тому, що … Автори роману розкрива...
Слайд № 19

Стрижнева сюжетна лінія роману – це доля … Кращі риси характеру Чіпки – це … Складність характеру героя полягає в тому, що … Автори роману розкривають психічний стан героя за допомогою…

Відповідаємо на проблемне питання Метод “Мікрофон”
Слайд № 20

Відповідаємо на проблемне питання Метод “Мікрофон”

Методи і прийоми навчання на уроці: Самостійна робота учнів в групах (створення провідника по життєвому шляху героя) Постановка проблемного питання...
Слайд № 21

Методи і прийоми навчання на уроці: Самостійна робота учнів в групах (створення провідника по життєвому шляху героя) Постановка проблемного питання Метод “Мікрофон” (відповідь на прблемне питання) Метод недописаних речень

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.