Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація до уроку "Пунктуаційний практикум"

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FQ303370
За публікацію цієї методичної розробки Уколова Ніна Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №FQ303370
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
7 КРОКІВ ДО УСПІХУ ПУНКТУАЦІЙНИЙ ПРАКТИКУМ
Слайд № 1

7 КРОКІВ ДО УСПІХУ ПУНКТУАЦІЙНИЙ ПРАКТИКУМ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ знати теоретичні відомості  про звертання, вставні слова, однорідні члени; уміти знаходити їх у реченні; уміти виділяти їх у р...
Слайд № 2

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ знати теоретичні відомості  про звертання, вставні слова, однорідні члени; уміти знаходити їх у реченні; уміти виділяти їх у реченнях інтонацією і розділовими знаками; уміти складати речення із вставними словами, звертаннями та використовувати їх в усному та писемному мовленні.

ДЕВІЗ Працюємо дружно, плідно, сумлінно, Щоб знати тему на відмінно!
Слайд № 3

ДЕВІЗ Працюємо дружно, плідно, сумлінно, Щоб знати тему на відмінно!

Картка самооцінки   Теорія   Вибіркове письмо   Редагування   Графічний диктант   Практикум   Творча робота   Тести   УСЬОГО  
Слайд № 4

Картка самооцінки   Теорія   Вибіркове письмо   Редагування   Графічний диктант   Практикум   Творча робота   Тести   УСЬОГО  

1. ТЕОРІЯ Звертання завжди стоїть на початку речення. Однорідними членами може бути будь-який член речення. За будовою вставні слова поділяються на...
Слайд № 5

1. ТЕОРІЯ Звертання завжди стоїть на початку речення. Однорідними членами може бути будь-який член речення. За будовою вставні слова поділяються на поширені та непоширені. Після узагальнюючого слова перед однорідними членами ставиться двокрапка. Звертання на письмі можуть виділятися знаком оклику. Слова «може», «здається» завжди вставні. - + - + + -

МОЗКОВИЙ ШТУРМ Діти не повинні відповідати образою на образу. Школярі дотримуються правил дорожнього руху. Люди оберігають навколишнє середовище. У...
Слайд № 6

МОЗКОВИЙ ШТУРМ Діти не повинні відповідати образою на образу. Школярі дотримуються правил дорожнього руху. Люди оберігають навколишнє середовище. Учні старанно готуються до уроків. Кияни побували на виставці К. Білокур.

2. ВИБІРКОВЕ ПИСЬМО Мамо, здається, погода обіцяє бути теплою. Усі навчальні предмети, шановні ліцеїсти, без сумніву, дуже важливі. На диво, я швид...
Слайд № 7

2. ВИБІРКОВЕ ПИСЬМО Мамо, здається, погода обіцяє бути теплою. Усі навчальні предмети, шановні ліцеїсти, без сумніву, дуже важливі. На диво, я швидко виконав, люба бабуню, усі уроки. Володю, ти, як завжди, запізнився. Отже, ми, діти, повинні вчити усі уроки. Посміхайтеся, будь ласка, друзі! І варіант – вставні слова ІІ варіант - звертання

3. РЕДАГУВАННЯ Здається, лебеді щось, напевно, збирають з рідної землі. Пісня,  падай у серце, як зерно в ріллю. Мій друг, ти збираєшся прибирати? ...
Слайд № 8

3. РЕДАГУВАННЯ Здається, лебеді щось, напевно, збирають з рідної землі. Пісня,  падай у серце, як зерно в ріллю. Мій друг, ти збираєшся прибирати? Калина, може, прикрасити будь-яку садибу.

4. ГРАФІЧНИЙ ДИКТАНТ 1. Шаблі й набої кайдани й пістолі хай гинуть у морі. 2. Літа пливуть забирають за собою і добро і лихо. 3. Барвінок та м'ята ...
Слайд № 9

4. ГРАФІЧНИЙ ДИКТАНТ 1. Шаблі й набої кайдани й пістолі хай гинуть у морі. 2. Літа пливуть забирають за собою і добро і лихо. 3. Барвінок та м'ята сниться щоночі шпакові.  4. Раптом налетів вітер наробив лиха в селі.

Ангелику мій, охоронцю любий мій! Ти завжди при мені стій. Рано, ввечері, вдень і вночі будь мені до помочі. Зірочкою присвіти, а крильцями захисти...
Слайд № 10

Ангелику мій, охоронцю любий мій! Ти завжди при мені стій. Рано, ввечері, вдень і вночі будь мені до помочі. Зірочкою присвіти, а крильцями захисти... ХВИЛИНКА ДУХОВНОСТІ

5. ПРАКТИКУМ Вересень, жовтень, листопад – осінні місяці. У лісі, в полі, біля річки кожен порядкує по-своєму. Мамина пісня, батькова хата, дідусев...
Слайд № 11

5. ПРАКТИКУМ Вересень, жовтень, листопад – осінні місяці. У лісі, в полі, біля річки кожен порядкує по-своєму. Мамина пісня, батькова хата, дідусева казка, бабусина вишиванка - усе це наша пам’ять. Наче все покрилось туманом: і ріка, і гори, і сади. На жаль, не здійснились гетьманські надії. Мова - це великий дар природи. Україно, ти для мене диво. Сьогодні, ясна річ, гарний день. Чого, козаче, зажурився? Отже, любі мої, підведемо підсумки.

6. ТВОРЧА РОБОТА Сьогодні маю сім уроків. Я готовий до всіх. Буду відповідати на уроці природознавства. Прочитаю напам’ять вірш. На малюванні треба...
Слайд № 12

6. ТВОРЧА РОБОТА Сьогодні маю сім уроків. Я готовий до всіх. Буду відповідати на уроці природознавства. Прочитаю напам’ять вірш. На малюванні треба завершити портрет мого вірного Дружка. Урок фізкультури пройде на спортивному майданчику.

7. ТЕСТИ 1 - а 4 - а 2 - б 5 - в 3 - б 6 - а
Слайд № 13

7. ТЕСТИ 1 - а 4 - а 2 - б 5 - в 3 - б 6 - а

Картка самооцінки   Теорія   Вибіркове письмо   Редагування   Графічний диктант   Практикум   Творча робота   Тести   УСЬОГО  
Слайд № 14

Картка самооцінки   Теорія   Вибіркове письмо   Редагування   Графічний диктант   Практикум   Творча робота   Тести   УСЬОГО  

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Повторити § 14-16 , виконати тести 1-4 (с.82), вправу 132 – перебудувати речення; за бажанням - скласти інструкцію «Як поводитися ...
Слайд № 15

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Повторити § 14-16 , виконати тести 1-4 (с.82), вправу 132 – перебудувати речення; за бажанням - скласти інструкцію «Як поводитися в гостях» із вставними словами та звертаннями.

ВИ НАБЛИЖАЄТЕСЯ ДО УСПІХУ КРОК ЗА КРОКОМ
Слайд № 16

ВИ НАБЛИЖАЄТЕСЯ ДО УСПІХУ КРОК ЗА КРОКОМ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок має мотиваційну спрямованість та високий виховний потенціал.
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    5492
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    FQ303370
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №FQ303370
За публікацію цієї методичної розробки Уколова Ніна Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №FQ303370
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти